Koska Hamas ampuu ensimmäisen raketin Israeliin?
Itse veikkaan, että 26.10.2025
Arvauskilpailu!
22
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et taida ymmärtää yhtään mitään, mitä tapahtui? Juutalaiset ovat menettäneet kaiken. Ei ole kuin nimellinen Israel, kunnes koko alue julistetaan Palestiinan valtioksi - juutalaiset tyytyvät osaansa elää muiden kanssa, tai palaavat kotimaihinsa, joista ovat alueelle tulleetkin. Heidän oikeutensa mihinkään loppuivat
- Anonyymi
Alueella on nyt jo useiden maiden armeijoita varmistamassa tilannetta - muistaisin mainitun Ranskan, italian, Britanian, Espanjan ja Yhdysvalkat tähän mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alueella on nyt jo useiden maiden armeijoita varmistamassa tilannetta - muistaisin mainitun Ranskan, italian, Britanian, Espanjan ja Yhdysvalkat tähän mennessä.
Tekoäly oli vielä avustuslaiva-asiassa, joten ei päivän tasalla, muuten kuin maininnalla 'useita maita on mukana'.
- Anonyymi
Höpöhöpö! Hamasilla on edelleen tunnelit täynnä ohjuksia ja muita aseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö! Hamasilla on edelleen tunnelit täynnä ohjuksia ja muita aseita.
Niin on.
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Ai sinä olet käynyt ne jo tarkistamassa? Unohdit kertoa samalla että ne on ostettu rahalla, jonka Israelin tulli on päästänyt ihan vapaasti läpi. Eli on tiennyt että suurissa kasseissa on rahaa, joka menee suoraan Hamasille mutta ei millään tavalla puuttunut asiaan.
- Anonyymi
raketit on ammuttu ei ole enää raketteja
- Anonyymi
Kyllä on, tunelita on satoja kilometrejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, tunelita on satoja kilometrejä.
Hamas teke vaikka joukkomurhan.
- Anonyymi
Tekoäly arvioi että lähiviikkojen aikana,
mutta korosti arvioinnin olevan vaikeaa. - Anonyymi
Kyllä sotakiima pitäisi saada tyydytettyä.
- Anonyymi
Vai sellaista ap toivoo. Oletko uskova?
- Anonyymi
Totta kait on ja toivoo tuota. Tosin turhaan edes Hamas ei ole niin typerä että rikkoisi sopimuksen mutta Israe siellä on tulitaukoa jo rikkonut. Ei Hamasin muutamia teloituksia lasketa, pettureillähan käy aina huonosti niin tapahtuu kaikkialla.
Anonyymi kirjoitti:
Totta kait on ja toivoo tuota. Tosin turhaan edes Hamas ei ole niin typerä että rikkoisi sopimuksen mutta Israe siellä on tulitaukoa jo rikkonut. Ei Hamasin muutamia teloituksia lasketa, pettureillähan käy aina huonosti niin tapahtuu kaikkialla.
Ammutaanko Suomessakin petturit yleisellä paikalla väkijoukon hurratessa kuolemaa pettureille ?
- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Ammutaanko Suomessakin petturit yleisellä paikalla väkijoukon hurratessa kuolemaa pettureille ?
Älä siirrä maalitolppia.
- Anonyymi
Kunnia Herralle suomen Siionin herätyksestä.
-Repent- - Anonyymi
Kaikki tapahtuu nyt Trumpi valvovan silmän alla. Israel tietenkin mielellään kukkoilisi, mutta se tie on nyt kuljettu loppuun kun Trump on päässyt kunnolla rauhantekemisen makuun, niin voi olla viisasta olla ärsyttämästä häntä. Kummankaan osapuolen.
Kun Trump ei onnistunut käskyttämään Putinia, on valittu toinen tie siinä rauhaan. Venäjän romahduttaminen tarjoammalla Ukrainalle apua. Mikä on jo aloitettu iskemällä öljyteollisuuteen ja maahan on saatu jo bensiinipula vaikka vasta iskettu lennokeilla ja ohjukset ovat käyttämättä. Venäjä ei pysty isoa maataan mitenkään kattamaan ilmapuolustuksella joten sen voi kyllä kyykyttää jos siihen vain annetaan aseeet. Se voi olla nyt tie rauhaan kun Venäjällä nähdään sodan mielettömyys kansallisella tasolla kun normaali elämä ei enää suju.- Anonyymi
Minä veikkaan, että Greta Thornberg julistetaan Gazan presidentiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan, että Greta Thornberg julistetaan Gazan presidentiksi.
Tietenkin kun rakastaa Trumpia yli kaiken.
Eihän ole suurempaa ilmastotekoa kuin lopettaa kansanmurha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin kun rakastaa Trumpia yli kaiken.
Eihän ole suurempaa ilmastotekoa kuin lopettaa kansanmurha.Tuo pitäisi kertoa Hamasille. Mutta eivät he välitä ilmastoteoista.
Allah on pitkämielinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitäisi kertoa Hamasille. Mutta eivät he välitä ilmastoteoista.
Allah on pitkämielinen.Eikö Jumala ole sitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504