Arvauskilpailu!

Anonyymi-ap

Koska Hamas ampuu ensimmäisen raketin Israeliin?

Itse veikkaan, että 26.10.2025

22

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä et taida ymmärtää yhtään mitään, mitä tapahtui? Juutalaiset ovat menettäneet kaiken. Ei ole kuin nimellinen Israel, kunnes koko alue julistetaan Palestiinan valtioksi - juutalaiset tyytyvät osaansa elää muiden kanssa, tai palaavat kotimaihinsa, joista ovat alueelle tulleetkin. Heidän oikeutensa mihinkään loppuivat

      • Anonyymi

        Alueella on nyt jo useiden maiden armeijoita varmistamassa tilannetta - muistaisin mainitun Ranskan, italian, Britanian, Espanjan ja Yhdysvalkat tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alueella on nyt jo useiden maiden armeijoita varmistamassa tilannetta - muistaisin mainitun Ranskan, italian, Britanian, Espanjan ja Yhdysvalkat tähän mennessä.

        Tekoäly oli vielä avustuslaiva-asiassa, joten ei päivän tasalla, muuten kuin maininnalla 'useita maita on mukana'.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Hamasilla on edelleen tunnelit täynnä ohjuksia ja muita aseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Hamasilla on edelleen tunnelit täynnä ohjuksia ja muita aseita.

        Niin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on.

        Ai sinä olet käynyt ne jo tarkistamassa? Unohdit kertoa samalla että ne on ostettu rahalla, jonka Israelin tulli on päästänyt ihan vapaasti läpi. Eli on tiennyt että suurissa kasseissa on rahaa, joka menee suoraan Hamasille mutta ei millään tavalla puuttunut asiaan.


    • Anonyymi

      raketit on ammuttu ei ole enää raketteja

      • Anonyymi

        Kyllä on, tunelita on satoja kilometrejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, tunelita on satoja kilometrejä.

        Hamas teke vaikka joukkomurhan.


    • Anonyymi

      Tekoäly arvioi että lähiviikkojen aikana,
      mutta korosti arvioinnin olevan vaikeaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sotakiima pitäisi saada tyydytettyä.

    • Anonyymi

      Vai sellaista ap toivoo. Oletko uskova?

      • Anonyymi

        Totta kait on ja toivoo tuota. Tosin turhaan edes Hamas ei ole niin typerä että rikkoisi sopimuksen mutta Israe siellä on tulitaukoa jo rikkonut. Ei Hamasin muutamia teloituksia lasketa, pettureillähan käy aina huonosti niin tapahtuu kaikkialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kait on ja toivoo tuota. Tosin turhaan edes Hamas ei ole niin typerä että rikkoisi sopimuksen mutta Israe siellä on tulitaukoa jo rikkonut. Ei Hamasin muutamia teloituksia lasketa, pettureillähan käy aina huonosti niin tapahtuu kaikkialla.

        Ammutaanko Suomessakin petturit yleisellä paikalla väkijoukon hurratessa kuolemaa pettureille ?


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Ammutaanko Suomessakin petturit yleisellä paikalla väkijoukon hurratessa kuolemaa pettureille ?

        Älä siirrä maalitolppia.


    • Anonyymi

      Kunnia Herralle suomen Siionin herätyksestä.
      -Repent-

    • Anonyymi

      Kaikki tapahtuu nyt Trumpi valvovan silmän alla. Israel tietenkin mielellään kukkoilisi, mutta se tie on nyt kuljettu loppuun kun Trump on päässyt kunnolla rauhantekemisen makuun, niin voi olla viisasta olla ärsyttämästä häntä. Kummankaan osapuolen.

      Kun Trump ei onnistunut käskyttämään Putinia, on valittu toinen tie siinä rauhaan. Venäjän romahduttaminen tarjoammalla Ukrainalle apua. Mikä on jo aloitettu iskemällä öljyteollisuuteen ja maahan on saatu jo bensiinipula vaikka vasta iskettu lennokeilla ja ohjukset ovat käyttämättä. Venäjä ei pysty isoa maataan mitenkään kattamaan ilmapuolustuksella joten sen voi kyllä kyykyttää jos siihen vain annetaan aseeet. Se voi olla nyt tie rauhaan kun Venäjällä nähdään sodan mielettömyys kansallisella tasolla kun normaali elämä ei enää suju.

      • Anonyymi

        Minä veikkaan, että Greta Thornberg julistetaan Gazan presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä veikkaan, että Greta Thornberg julistetaan Gazan presidentiksi.

        Tietenkin kun rakastaa Trumpia yli kaiken.

        Eihän ole suurempaa ilmastotekoa kuin lopettaa kansanmurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kun rakastaa Trumpia yli kaiken.

        Eihän ole suurempaa ilmastotekoa kuin lopettaa kansanmurha.

        Tuo pitäisi kertoa Hamasille. Mutta eivät he välitä ilmastoteoista.
        Allah on pitkämielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitäisi kertoa Hamasille. Mutta eivät he välitä ilmastoteoista.
        Allah on pitkämielinen.

        Eikö Jumala ole sitä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe