Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Teen+sukututkimusta.+Sieltä+huomasin,+että+suvussani+1800-luvulla+annettiin+monien+naisten+kouluttaa+itsensä+hyvinkin+paljon.+Hämmästyin+kovasti,+kuinka+paljon+siinä+sukuhaarassa+oli+koulutettuja+naisia.++Naisille+annettiin+äänioikeus+Suomessa+kolmantena+maailmassa.
  2. Minä+vastustan+aborttia,+koska+lapsella+on+oikeus+elämään.Homojen+avioliittoja+vastustan,+koska+Raamatun+mukaan+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Jos+homot+tahtoo+asua+yhdessä,+se+on+heidän+asiansa+ja+Jumalalla+on+tuomiovalta.Minusta+on+surullista,+että+kaupoissa+myydään+olutta,+koska+olen+nähnyt+monia+ihmisiä,+joiden+elämän+olut+on+tuhonnut.+Minun+enoni+elämän+olut+tuhosi.++Monet+nuoret+alkavat+oluen+juomisella+ja+sitten+päätyvät+vahvempiin+aineisiin.+Itsekin+nuorena+olen+maistanut+olutta+ja+minusta+se+maistui+pahalle.En+ole+lukenut+elämänkatsomuskirjoja,+joten+en+osaa+sanoa+siitä+mitään.+Mutta+se+on+ikävää,+että+uskontotunnit+on+poistettu.+Ainakin+minulle+on+niin+sanottu.En+vastusta+naispappeja,+mutta+itse+en+olisi+alkanut+papiksi.En+vastusta+muslimien+maahanmuuttoa,+minusta+he+ovat+tervetulleita+tänne.Vastustan+huumeita.+Alkoholi+tuhoaa+usein+ihmisen+elämän,+mutta+huumeet+tuhoavat+pahemmin.+En+kenellekään+toivoisi+sellaista+elämää,+johon+huumeet+voivat+viedä+ihmisen.Raiskaus+avioliitossa,+en+pysty+kuvittelemaan+naisen+tuskaa,+jos+hänen+miehensä+raiskaa+hänet+esim.+kännipäissään.+Tai+pahoinpitelee+ja+sitten+raiskaa.+Ei+se+varmaan+kenenkään+mielestä+ole+oikein.En+hyväksy+sitä,+kun+aviopuolisot+pettävät+toisiaan.+Syvät+ovat+ne+haavat,+joita+näissä+tilanteissa+syntyy.Valtajengi+varmaan+haluaisi+juoda+olutta+tai+alkoholia+niin+paljon+kuin+pystyisi.+Valtajengi+varmaan+haluaisi+raiskata+kenet+vaan+haluaisi.+Valtaväestö+haluaisi+varmaan+tehdä+kaikkea+sitä,+mitä+vaan+päähän+pälkähtäisi.+Mitä+hullumpi+idea+tulisi+jonkun+päähän,+sen+valtaväestö+haluaisi+tehdä.+Ajatelkaapa,+millainen+maailma+olisi,+jos+kaikki+saisivat+tehdä,+mitä+vaan+päähän+juolahtaisi.
  3. Mistä+Hitlerin+viha+syntyi+kehitysvammaisia+kohtaan+?+Mistä+syntyi+Hitlerin+viha+romaaneja+kohtaan+?+Mistä+syntyi+Hitlerin+viha+venäläisiä,+tsekkejä,+ranskalaisia,+englantilaisia,+puolalaisia,+tanskalaisia,+norjalaisia+ja+muiden+maiden+kansalaisia+kohtaan+?+Olisiko+se+rotuoppi.+Saksalaiset+edustivat+puhdasta+rotua+ja+muut+olivat+alempiarvoisia.Suomi+ja+Saksa+olivat+aseveljiä.+Joskus+olen+ajatellut,+miksi+Hitler+sieti+suomalaisia,+emmehän+mekään+täytä+hänen+käsitystään+puhtaasta+rodusta.