Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Ei+ole.+Minä+sen+katsoin.+Joku+onneton+on+sen+piirtänyt,+jolla+ei+ole+mitään+käsitystä+maantiedosta.
  2. 1+Moos.+19+5+:5+Ja+he+huusivat+Lootia+sanoen+hänelle:+"Missä+ne+miehet+ovat,+jotka+tulivat+luoksesi+yöllä?+Tuo+heidät+tänne+meidän+luoksemme,+ryhtyäksemme+(qal)+heihin."Hebreankielinen+sanaa+qal+on+käytetty+1+Moos.+4:1+Ja+mies+yhtyi+(qal)+vaimoonsa+Eevaan;+ja+tämä+tuli+raskaaksi+ja+synnytti+Kainin+ja+sanoi:+"Minä+olen+saanut+pojan+Herran+avulla".Ryhtyäksemme+ja+yhtyä+hebreankielinen+sana+on+qal.Jumala+loi+ihmisen+mieheksi+ja+naiseksi.+Siinä+on+perhe.+He+pystyvät+keskenään+saamaan+lapsia.+Kaksi+miestä+ja+naista+eivät+voi+saada+keskenään+lapsia.Me+olemme+kaikki+syntisiä.+Minä+en+voi+osoitella+ketään+sormellani.+Jeesus+sanoi:+"Joka+on+synnitön,+heittäköön+ensimmäisen+kiven."+Mutta+en+voi+poistaa+Raamatusta+sitä,+mitä+sinne+on+kirjoitettu.Minun+ystävälläni+on+poika,+joka+on+homo.+Kohtelen+häntä,+niin+kuin+muitakin+ihmisiä.+Kun+hänen+äitinsä+kuoli,+hän+tuli+meille,+halasin+häntä,+koska+tiesin+sen+surun,+mitä+tunsi+äitinsä+kuoleman+jälkeen.+Minä+halasin+ihmistä,+en+homoa.En+pysty+tuomitsemaan+ketään,+koska+jos+osoitan+jotain+ihmistä+sormellani,+kolme+sormea+osoittaa+minua+itseäni.Jeesus+kuoli+kaikkien+ihmisten+puolesta.+Hänen+päällään+oli+kaikkien+ihmisten+synnit.+Kun+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+ja+tunnustaa+syntinsä,+hän+saa+armon,+oli+hän+sitten+hetero+tai+homo.+Kaikille+kuuluu+armo+Jeesuksessa+Kristuksessa,+mutta+se+armo+täytyy+ottaa+vastaan,+että+sen+saa.Tokmanni+usein+ilmoittaa+ilmaisista+ämpäreistä.+Sitä+ei+saa,+jos+ei+lähde+hakemaan.+Sama+on+pelastuksessa,+se+pitää+ottaa+vastaan+ja+se+on+paljon+suurempi+asia+kuin+ämpäri.+Siinä+ratkaistaan,+missä+ihminen+viettää+iankaikkisen+elämänsä.
  3. Mutta,+kun+katselee+niitä+alueita,+jotka+muslimit+saivat+ja+vertaa+sitä+pikkuiseen+maahan,+jonka+juutalaiset+saivat+piskuisen+maan.+En+ymmärrä+sitä,+miksi+juutalaiset+eivät+olisi+saaneet+omaa+maata.+He+olivat+noin+1900+vuotta+mierolaisina+eri+valtioissa+ja+minun+mielestä+oli+hyvä,+että+he+saivat+oman+maan+sieltä,+mistä+roomalaiset+heidät+ajoivat+pois.Minä+ainakin+olen+onnellinen,+että+meillä+on+itsenäinen+kotimaa.+Ei+enää+olla+Ruotsin+tai+Venäjän+vallan+alla.+Minä+kyllä+suon+myös+juutalasille+oman+kotimaan.+Sen+maan,+missä+Abraham,+Isak+ja+Jaakob+asuivat.