Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole.+Minä+sen+katsoin.+Joku+onneton+on+sen+piirtänyt,+jolla+ei+ole+mitään+käsitystä+maantiedosta.
19.06.2021 12:04
Mikä+sinulla+on,+kun+kiroilet.+Miksi+et+osaa+vastata+toisen+kysymykseen+vaan+alat+sadatella.+Kuuluuko+se+islamiin,+jos+et+osaa+vastata,+alat+sadatella+ja+huutaa.
Minkä+takia+sinun+pitäisi+evangelioida.+Olisi+varamaan+parempi,+että+menisit+niiden+muurahaisten+luo+kertomaan+heille+ajatuksiasi.+Luulisin,+että+niin+on+parempi.+He+eivät+ainakaan+kyseenalaista+ajatuksiasi.
19.06.2021 12:02
Miksi+lyöt+sanoillasi.+Käskeeko+jumalasi+halveksia+toisia+ihmisiä.+Eikö+toisten+ihmisten+halveksiminen+ole+syntiä.+Onko+sinulla+ainoastaan+maailmassa+koko+totuus+vai+oletko+uskonut+valheen.
Mistä+minä+tiedän,+että+raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Siitä,+koska+vanhassa+testamentissa+olevat+profetiat+toteutuvat+meidän+silmiemme+edessä.+Juutalaisten+muutto+maahansa,+jonka+Jumala+Abrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille+lupasi,+on+yksi+profetioista,+jotka+toteutuvat+täälä+hetkellä.
19.06.2021 11:57
Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Ennustukset+vanhassa+testamentissa+totetuvat+tälläkin+hetkellä.+Jumala+on+ne+tuonut+julki+profeetoilleen+ja+nyt+me+saamme+katsella,+kun+ne+totetuvat.
Ettekö+te+näe,+että+te+palvelette+epäjumalaa+?+Islam+on+vihan+uskonto.+Kun+olen+lukenut+koraania,+olen+tullut+surulliseksi+siitä+vihan+määrästä,+mitä+siellä+on.+Koraani+on+aika+tylsä+kirja,+ei+sitä+jaksanut+kylläkään+kauaa+lukea.
19.06.2021 11:52
Miksi+shiiamuslimit+ja+sunnimuslimit+eivät+tule+keskenään+toimeen+?+Kumpikin+pitää+toistaan+vääräuskoisena.
19.06.2021 10:44
1+Moos.+19+5+:5+Ja+he+huusivat+Lootia+sanoen+hänelle:+"Missä+ne+miehet+ovat,+jotka+tulivat+luoksesi+yöllä?+Tuo+heidät+tänne+meidän+luoksemme,+ryhtyäksemme+(qal)+heihin."
Hebreankielinen+sanaa+qal+on+käytetty+1+Moos.+4:1+Ja+mies+yhtyi+(qal)+vaimoonsa+Eevaan;+ja+tämä+tuli+raskaaksi+ja+synnytti+Kainin+ja+sanoi:+"Minä+olen+saanut+pojan+Herran+avulla".
Ryhtyäksemme+ja+yhtyä+hebreankielinen+sana+on+qal.
Jumala+loi+ihmisen+mieheksi+ja+naiseksi.+Siinä+on+perhe.+He+pystyvät+keskenään+saamaan+lapsia.+Kaksi+miestä+ja+naista+eivät+voi+saada+keskenään+lapsia.
Me+olemme+kaikki+syntisiä.+Minä+en+voi+osoitella+ketään+sormellani.+Jeesus+sanoi:+"Joka+on+synnitön,+heittäköön+ensimmäisen+kiven."+Mutta+en+voi+poistaa+Raamatusta+sitä,+mitä+sinne+on+kirjoitettu.
Minun+ystävälläni+on+poika,+joka+on+homo.+Kohtelen+häntä,+niin+kuin+muitakin+ihmisiä.+Kun+hänen+äitinsä+kuoli,+hän+tuli+meille,+halasin+häntä,+koska+tiesin+sen+surun,+mitä+tunsi+äitinsä+kuoleman+jälkeen.+Minä+halasin+ihmistä,+en+homoa.
En+pysty+tuomitsemaan+ketään,+koska+jos+osoitan+jotain+ihmistä+sormellani,+kolme+sormea+osoittaa+minua+itseäni.
Jeesus+kuoli+kaikkien+ihmisten+puolesta.+Hänen+päällään+oli+kaikkien+ihmisten+synnit.+Kun+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+ja+tunnustaa+syntinsä,+hän+saa+armon,+oli+hän+sitten+hetero+tai+homo.+Kaikille+kuuluu+armo+Jeesuksessa+Kristuksessa,+mutta+se+armo+täytyy+ottaa+vastaan,+että+sen+saa.
Tokmanni+usein+ilmoittaa+ilmaisista+ämpäreistä.+Sitä+ei+saa,+jos+ei+lähde+hakemaan.+Sama+on+pelastuksessa,+se+pitää+ottaa+vastaan+ja+se+on+paljon+suurempi+asia+kuin+ämpäri.+Siinä+ratkaistaan,+missä+ihminen+viettää+iankaikkisen+elämänsä.
18.06.2021 11:55
Minun+mielestäni+ei+kukaan+pidä+Lootia+pyhänä+miehenä.+Hän+pelastui+Sodoman+palosta,+koska+totteli,+mutta+tavallinen+syntinen+ihminen+hän+oli+edelleen.
Raamattu+kertoo,+että+tämä+maailma+on+tulelle+talletettu.+Onko+tulossa+ydinsota,+missä+valtiot+taistelevat+maailman+herrudesta+?++Ydinpommeja+taitaa+maailmassa+olla+aika+paljon.+Ilmestyskirja+kertoo+ihmiskunnan+viimeisistä+vaiheista.+Jumala+on+sanassaan+varoittanut+ihmisiä,+millainen+tulevaisuus+syntisellä+ihmiskunnalla+on.
Jumala+antoi+meille+Jeesuksen,+että+hänen+kauttaan+me+voimme+pelastua.+Mutta+ihmiset+eivät+välitä+hänestä.
18.06.2021 10:50
Kyllä+ne+heteromiehetkin+syntiä+tekevät+samoin+kuin+homotkin.+Kaikki+me+olemme+syntisiä.+Suomessakin+miehet+ja+naiset+tekevät+huorin.+He+pettävät+aviopuolisoitaan.+Jotkut+ihmiset+vaihtavat+partnereitaan,+kuin+toiset+paitaa.+Tuntuu,+kuin+ihmiset+eläisivät+kuin+viimeistä+päivää.
18.06.2021 10:31
En+usko,+että+Sodoman+miehet+olisivat+pelänneet+Lootia.+Heitähän+oli+paljon+ja+Loot+oli+yksin.++Se+on+sama,+kuin+nykyään,+jos+uskovainen+sanoo+jotain,+niin+ihmiset+saavat+siitä+herneen+nenäänsä.+
Nämä+miehet+halusivat+yhtyä+enkeleihin.+Se+on+tosiasia.+Emme+voi+sitä+muuksi+muuttaa,+koska+se+siellä+raamatuun+on+kirjoitettu.+Tietysti+siellä+oli+jo+vuosikausia+eletty+syntistä+elämää+ja+se+kiinnitti+Jumalan+huomion.++1+Moos+17:+20-21+"Niin+Herra+sanoi:+"Valitushuuto+Sodoman+ja+Gomorran+tähden+on+suuri,+ja+heidän+syntinsä+ovat+ylen+raskaat.+Sentähden+minä+menen+alas+katsomaan,+ovatko+he+todella+tehneet+kaiken+sen,+josta+huuto+on+minun+eteeni+tullut,+vai+eivätkö;+minä+tahdon+sen+tietää."+
Nykyään+on+hyvin+paljon+samanlaista.+Lehdet+ovat+täynnä+seksuaalisia+artikkeleita.+Ihmiset+kertovat,+kuinka+paljon+heillä+on+suhteita+ollut+elämänsä+aikana.+Niitä+tuodaan+lehtien+palstoille.+Kuka+vaan+kehtaa+esittää+uskaliampia+juttuja,+sen+parempi.++Ihmisiltä+puuttuu+häpeän+tunne.+Tuntuu+kuin+ihmiset+pitäisivät+kunnianaan+elää+siivotonta+elämää.
18.06.2021 10:04
Ehkä+sen+takia,+koska+tässä+on+ollut+kyse+homoista.
Minusta+kaikista+kauheimpia+on+lasten+seksuaalinen+väkivalta.+Siinä+murretaan+lapsen+mieli.+Minulla+oli+koulukaveri,+hänet+raiskasi+hänen+serkkunsa.+Läheltä+oli+kauheaa+katsella+hänen+elämäänsä.+Jeesus+sanoikin,+että+näille,+jotka+kajoavat+lapsiin,+olisi+parempi,+että+myllynkivi+laitettaisiin+kaulaan.+Täällä+Suomessakin+on+paljon+lapsia,+jotka+kantavat+häpeää+siitä,+mitä+heille+on+tehty.+Heitä+on+todella+satutettu+julmasti.
Lapsenraiskaaja+voi+pelastua,+jos+hän+ottaa+Jeesuksen+vastaan+ja+tunnustaa+syntinsä.+Mutta,+jos+hän+ei+ota+Jeesusta+vastaan,+hän+ei+pelastu.
17.06.2021 22:27
Jokaisella+ihmisellä+on+arvo.+Mutta+nyt+on+kyse+siitä,+mitä+Jumala+sanoo+sanassaan.+Hän+loi+miehen+ja+naisen.+Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Miesten+välinen+suhde+on+kauhistus+Jumalalle.+Samoin+naisten+välinen+suhde.+
Me+elämme+laittomuuden+aikaa.+Nyt+on+muodissa+avoliitot,+avoliittokin+on+Jumalan+silmissä+syntiä.+Ihmiset+tekevät+kaikkea+sitä,+mikä+itsestä+tuntuu+hyvältä.+Kuitenkin+Jumala+on+sanassaan+antanut+meille+ohjeet,+kuinka+elää+täällä+maailmassa.+Mutta+liian+usein+me+emme+lotkauta+korvaammekaan+niille+ohjeille.
Nykyään+kaikkien+pitäisi+olla+niin+suvaitsevaisia,+mutta+jokaisella+on+joku+juttu,+mitä+hän+ei+pysty+hyväksymään.+Kuinka+moni+ajattelee,+että+on+ihan+okei+mennä+koiran+kanssa+naimisiin+tai+lehmän+?+Kuinka+moni+hyväksyy,+että+isä+menee+tyttärensä+kanssa+naimisiin+tai+veli+siskonsa+kanssa+?+
Armosta+me+olemme+pelastettuja.+Me+olemme+kaikki+syntisiä+ja+Jeesus+kuoli+ristillä,+että+meillä+olisi+mahdollisuus+pelastua.++Ja+armo+kuuluu+kaikille,+mutta+se+pitää+ottaa+vastaan.+Jeesus+kantoi+meidän+syntimme+ja+Jumala+tuomitsi+ne+siellä+ristillä.+Meidän+osuus+on+se,+että+otamme+Jeesuksen+vastaan+elämäämme.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
17.06.2021 22:15
Miten+kommentoisit+tätä+suuraa+5:33:+"Ne,+jotka+taistelevat+Allahia+ja+hänen+lähettilästään+vastaan,+ja+kiirehtivät+tekemään+pahaa,+saavat+palkkansa:+heidät+surmataan,+naulitaan+ristiin+tai+heidän+kätensä+ja+jalkansa+hakataan+poikki+ristikkäin+tai+heidät+karkotetaan+maasta."
Ovatko+nämä+sanat+esimerkki+armeliaasta+ja+suvaitsevaisesta+uskonnosta+?
16.06.2021 08:02
Hitler+vihasi+homoja,+kehitysvammaisia,+venäläisiä,+romaaneja+ja+monia+muita+ihmisiä,+jotka+eivät+hyväksyneet+hänen+ajatuksiaan.
15.06.2021 17:18
Teen+sukututkimusta.+Ruotsin+kielestä+on+ollut+paljon+hyötyä,+kun+olen+tutkimut+1700-+ja+1800-lukujen+rippikirjoja.+Ilman+ruotsin+kielen+taitoa,+en+olisi+saanut+selvää+kirkonkirjoista.+Ainakin+siinä+on+ollut+minulle+hyötyä+ruotsin+kielen+taidosta.
15.06.2021 16:49
Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Sieltä+voimme+lukea+ennustuksia,+jotka+totetuvat+tällä+hetkellä.+Vanhassa+testamentissä+on+kirjoitettu,+kuinka+Jumala+tuo+oman+kansansa+juutalaiset+lopun+aikana+omaan+maahansa,+jonka+Jumala+antoi+Abrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille.+Jesaja,+Jeremia,+Hesekiel+ja+muut+profeetat+kirjoittivat+asioita,+jotka+totetuvat+meidän+silmiemme+edessä.
Jumala+ilmoitti+jo+vanhassa+testamentissä,+että+Jumala+lähettää+oman+poikansa+tänne+maailmaan.+Hän+syntyi+Betlehemissä+ja+hänet+ristiinnaulittiin,+että+me+hänen+kauttaan+voisimme+pelastua.+Hän+kantoi+kaikki+meidän+syntimme+ja+avasi+meille+tien+Jumalan+luo.
15.06.2021 14:23
Kyllähän+he+voivat+Allahia+kutsua+jumalaksi,+samoin+kuin+hindut+omia+jumaliaan.+Mutta+ei+ole+kuin+yksi+Jumala,+Israelin+Jumala.+Kaikki+muut+jumalat+ovat+epäjumalia.
15.06.2021 14:10
Mutta,+kun+katselee+niitä+alueita,+jotka+muslimit+saivat+ja+vertaa+sitä+pikkuiseen+maahan,+jonka+juutalaiset+saivat+piskuisen+maan.+En+ymmärrä+sitä,+miksi+juutalaiset+eivät+olisi+saaneet+omaa+maata.+He+olivat+noin+1900+vuotta+mierolaisina+eri+valtioissa+ja+minun+mielestä+oli+hyvä,+että+he+saivat+oman+maan+sieltä,+mistä+roomalaiset+heidät+ajoivat+pois.
Minä+ainakin+olen+onnellinen,+että+meillä+on+itsenäinen+kotimaa.+Ei+enää+olla+Ruotsin+tai+Venäjän+vallan+alla.+Minä+kyllä+suon+myös+juutalasille+oman+kotimaan.+Sen+maan,+missä+Abraham,+Isak+ja+Jaakob+asuivat.
21.05.2021 07:19
Kerro+minulle,+onko+täällä+maailmassa+yhtään+maata,+jossa+ei+olisi+syntisiä+ihmisiä.+Me+kaikki+ihmiset+olemme+syntisiä.+Suomalaisetkin+tekevät+syntiä,+niin+kuin+vain+ehtivät.+Ei+juutalaiset+ole+sen+parempia,+kuin+me+muutkaan,+mutta+eivät+he+ole+myöskään+sen+huonompia+kuin+me.+Samanlaisia+syntisäkkejä+olemme+kaikki.
Minä+ihmettelen+Jumalan+kärsivällisyyttä+suomalaisia+kohtaan.+Me+teemme+kaikkea+sitä,+mikä+on+pahaa+Jumalan+silmissä.+Niin+kuin+Sodoman+syntielämä+nousi+taivaaseen+asti,+niin+on+suomalaistenkin+synnit+nousseet+korkealle.++Joskus+ajattelen,+milloin+Jumala+sanoo,+että+nyt+riittää+ja+antaa+meille+ahdistuksen+leipää+syötäväksi.+Se+on+katkeraa+syötävää.
21.05.2021 07:11
Suomessa+surmataan+paljon+syntymättömiä,+viattomia+lapsia+joka+vuosi.+Heidät+tapetaan+äitinsä+kohtuun,+jonka+pitäisi+olla+lapselle+turvapaikka.+Mutta+kohdusta+tehdään+surmapaikka.++Kukaan+ei+sure+niitä+menetettyjä+lapsia,+jotka+eivät+saaneet+koskaan+syntyä,+eivät+koskaan+saaneet+leikkiä,+ei+tuntea+rakkautta.++He+olivat+ihmisten+mielestä+solukasa,+joka+piti+poistaa.+Ja+kuitenkin+jokaisesta+olisi+syntynyt+pieni+lapsi.
Israel+ilmoittaa+ennen,+kun+se+ampuu,+että+ihmiset+voivat+mennä+turvaan.+Mutta++se+ei+sovi+Hamasille.
Iranissa+joku+sanoi,+että+mitä+siitä,+jos+vaikka+15+miljoonaa+iranilaista+saisi+surmansa,+jos+samalla+juutalaiset+tuhotaan.+En+muista,+mistä+luin,+mutta+se+kertoo+siitä,+että+muslimit+eivät+välitä+edes+omasta+kansastaan.+Ehkä+se+johtuu+siitä,+että+he+luottavat+siihen,+että+he+pääsevät+paratiisiin.+Että+kuoleman+jälkeen+on+parempi+paikka+olla.
Suren+lapsia+ja+aikuisia,+jotka+joutuvat+sodan+runtelemilla+alueilla+asumaan.+Surin+Syyrian+sisällisodassa+kuolleita+ihmisiä.+Se+tuntui+niin+turhalta,+kun+veli+käy+veljeä+vastaan.+Suomenkin+sisällisota+oli+kauhea.+Minunkin+pappani+meinasi+saada+surmansa,+mutta+naapuri+säästi+hänet,+eikä+ampunut.
20.05.2021 20:30
En+ole+koskaan+nöyryyttänyt,+alistanut,+ryöstänyt,+kiduttanut+enkä+murhannut+saamelaisia.+Emme+ole+vastuussa+menneiden+sukupolvien+synneistä.
20.05.2021 20:09
57 / 59