Onneksi Olkoon!

Anonyymi

Onneksi olkoon Päivi Räsänen!
Oikeus voitti!

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinkas kauan tätäkin tyhjänpäiväistä asiaa on jauhettu asianajajien toimesta, heidän rahanhimonsa tähden.

• Anonyymi

Valtionsyyttääjä tulisi olla tulosvastuullinen ainakin valtiolle aiheuttamistaan vahingoista.

• Anonyymi

Eihän tätä asianajajat jauhaneet vaan valtionsyyttäjä omana missionaan veronmaksajien piikkiin. Senkin jälkeen kun poliisitutkimukset eivät tukeneet syytteiden nostoa.

• Anonyymi

Professori Matti Tolvanen totesi, että tällä on mekittävän ennakkopäätöksen luonne.

Toivottavasti myös Päivi ottaa nöyryydellä tämän vastaan, eikä porukat lähde irrottelemaan, että nyt saa sanoa melkein vaikka mitä...

• Anonyymi

Kunnes uusi päivä koittaa. Hovissa tavataan!

• Anonyymi

Tyytyykö syyttäjä tuomioon?

• Anonyymi

Oikeudesta tuli päätös.

Siitä huolimatta Päivi toimi vastoin ihmisoikeusjulistusta. Se käytti sananvapautta levittääkseen oma uskoa, mikä normittaa vähimmistön ja haluaisi heiltä pois perusoikeuksia. Juuri tuon julistus kieltää.

Minä voin löytää uskonnon jossa te kristityt olette Jumalan tahdon vastaisia ja käytän sanavapautta teitä vastaan. Onko ok?

• Senkus vaan.

Eikö meillä ihmisillä ole enää oikeutta puhua mistään. Sinun mielestäsi pitäisi laittaa suu tukkoon, ainakaan uskovaiset ei saa puhua mistään. Puhua saa vaan siitä, mikä sinua miellyttää, niinkö. Sinäkin voi puhua jostain asiasta, josta joku ei tykkää ja sen toisen pitää vaan nöyränä kuunnella sinua.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Senkus vaan.

Eikö meillä ihmisillä ole enää oikeutta puhua mistään. Sinun mielestäsi pitäisi laittaa suu tukkoon, ainakaan uskovaiset ei saa puhua mistään. Puhua saa vaan siitä, mikä sinua miellyttää, niinkö. Sinäkin voi puhua jostain asiasta, josta joku ei tykkää ja sen toisen pitää vaan nöyränä kuunnella sinua.

Eli sinulle on oikein että uskoni mukaan sinä olet Jumalan tahtoa vastaan ja haluan että sinun elämää rajoitetetaan ja puhun siitä julkisesti?

• Anonyymi

Me tiedämme jo, mikä se uskonto on, joten älä turhaan vaivaudu.

Mutta sananvapauttasi käytät aivan oman mielesi mukaan. On ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulle on oikein että uskoni mukaan sinä olet Jumalan tahtoa vastaan ja haluan että sinun elämää rajoitetetaan ja puhun siitä julkisesti?

Minä en ole ihmisten mielipiteiden orja. Jos joku haluaa tarkastella minun elämääni ja kertoa siitä julkisesti, niin siitä vaan. Paitsi minun elämäni on aika yksitoikkoista, joten luulen, ettei se kiinnosta ketään. Miten rajoittaisit elämääni ? En saa käydä kaupassa, en saa pyöräillä, en saa jutella, en saa juoda kahvia ja niin edelleen. Valitse sitten ihan rauhassa, miten haluat rajoittaa elämääni ja mistä haluat kirjoitella.

• Anonyymi

Hyvä Päivi! Minunkin mielestä homot ovat moraalittomia rikollisia ja on hyvä, että tämä voisdaan nyt avoimesti tuoda julki kaikkialla.

• Anonyymi

Sellaisesta ei ole ollut kyse. Niin että ole hiljaa, kun et ymmärrä koko asiaa.
        Ja toivon, että tämä laitetaan sen kommentin jälkeen, johon tässä vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisesta ei ole ollut kyse. Niin että ole hiljaa, kun et ymmärrä koko asiaa.
        Ja toivon, että tämä laitetaan sen kommentin jälkeen, johon tässä vastaan

Päivin sanoista ei ollut kyse? Tietenkin kyse oli siitä miten Päivi määritteli homot syntisiksi saastoiksi, vammaisiksi ja moraalittomiksi rikollisiksi. Hyvä että tätä voidaan nyt levittää kristittyjen toimesta vapaasti kaikkialla - tosin niinhän on aina tehty muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivin sanoista ei ollut kyse? Tietenkin kyse oli siitä miten Päivi määritteli homot syntisiksi saastoiksi, vammaisiksi ja moraalittomiksi rikollisiksi. Hyvä että tätä voidaan nyt levittää kristittyjen toimesta vapaasti kaikkialla - tosin niinhän on aina tehty muutenkin.

Repeä nyt sinäkin raivoosi.

Jos teistä raivopäistä yksikään viitsisi ottaa asioista selvää ennen kuin tulee näillekin palstoille huutamaan tuskaansa, niin keskustelukin pysyisi asiassa.

Nyt vain väärennellään sanomisia. Eihän teille voi muuta tehdä kuin nauraa epätoivoista naurua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi ei sanonut niin. Olet lukenut höpöhöpöjuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi ei sanonut niin. Olet lukenut höpöhöpöjuttuja.

Totta, olen lukenut Päivin höpöhöpöjuttuja.

Mutta kaikille teille jotka niin innokkaasti jonotatte sen ensimmäisen kiven kanssa, niin laitanpa tähän kysymyksen: Kertokaapa minulle se raamatun kohta, jossa Jeesus tuomitsi homot?

• Anonyymi

Älähän valehtele. Homoilla on edelleen lain suoma turva. Päätöksestä tullaan varmaan valittamaan

• Anonyymi

Sananvapaus ja mielipiteenvapaus voitti suvakkien ja hyysärien soluttaman Suomen oikeusjärjestelmän.

• Anonyymi

Valtio joutui korvaamaan Päivi Räsäsen oikeuskuluja 50000 € ja muut kulut
        yhteensä 62000 € tuli tuon suvakki syyttäjän pelleily maksamaan veronmaksajille.
        Iltasanomat.

• Anonyymi

🙌🙌 vielä kun sais sen syyttäjäkurtturuusun hävitettyä. Ja muut vieraslajit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtio joutui korvaamaan Päivi Räsäsen oikeuskuluja 50000 € ja muut kulut
        yhteensä 62000 € tuli tuon suvakki syyttäjän pelleily maksamaan veronmaksajille.
        Iltasanomat.

Lasku Toiviaiselle.

• Anonyymi

Minulle heräsi suuri epäilys siitä, että Toiviainen ja/tai muut syyttäjät ovat itse lesboja. Tai heidän omaiset ja/tai lähisukulaiset ovat lesboja, homoja, transuja, pedoja tai muita sexuaalisesti kehitysvammaisia.

• Anonyymi

Voimia paljon syyttäjälle valittaa seuraavaan oikeusasteeseen ! <3 Sananvapaus ei voi koskaan tarkoittaa sitä, että RAJOITETAAN yhdenvertaisuutta. Tämähän on täysin selkeä asia. Käräjäoikeuksien tuomioista muuttuu todella iso osa hovissa ! Muistakaa tämä. Suhteet pelaa vielä käräjäaoikeuksissa ja hyvä veli verkostot. Jeesus kyllä itkee tuolla ylhäällä, että osalta ihmisistä kielletään tärkein maan päällinen ihmissuhde. Pitää olla avioliitossa, että saa sekstata, mutta ei hyväksytä avioliittoa kaikille. Mitä yhdenvertaisuutta tämä on. Nurkkaan ahdettuja on siis seksuaalivähemmistöt Räsäen oppien mukaan. Itseään täynnä näyttää Räsänen olevan.

• Anonyymi

Älä valehtele äläkä solvaa. Räsänen on koko ajan korostanut sitä, että hän siteerasi Raamattua ja että hän ei missään nimessä tuominnut ketään.

No jos olet sitä mieltä, että jonkun ihmisryhmän etuja ajetaan vuosikaupalla ja kaikissa oikeusasteissa, niin minä taas olen sitä mieltä, että kyseiset ihmisryhmät maksakoot oikeudenkäyntikulut täysimääräisinä omasta pussistaan.

Olen äärettömän kyllästynyt ja väsynyt nykyihmisten tapaan tuoda itsensä tyrkylle joka paikassa. Olkoon itsekukin mitä on, mutta turha uhriutuminen vain herättää negatiivisuutta. Ei suuntautuminen, vaan se uhriutuminen ja tyrkyllä oleminen.

Onnitteluni Räsäselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele äläkä solvaa. Räsänen on koko ajan korostanut sitä, että hän siteerasi Raamattua ja että hän ei missään nimessä tuominnut ketään.

No jos olet sitä mieltä, että jonkun ihmisryhmän etuja ajetaan vuosikaupalla ja kaikissa oikeusasteissa, niin minä taas olen sitä mieltä, että kyseiset ihmisryhmät maksakoot oikeudenkäyntikulut täysimääräisinä omasta pussistaan.

Olen äärettömän kyllästynyt ja väsynyt nykyihmisten tapaan tuoda itsensä tyrkylle joka paikassa. Olkoon itsekukin mitä on, mutta turha uhriutuminen vain herättää negatiivisuutta. Ei suuntautuminen, vaan se uhriutuminen ja tyrkyllä oleminen.

Onnitteluni Räsäselle.

Niin, eihän se nyt ole minkäänlaista tuomitsemista, että nimittää kokonaista ihmisryhmää perversseiksi, sairaiksi, kehityshäiriöisiksi, syntisiksi ja rikollisiksi.

Missä kohtaa raamattua sanotaan että homot ovat sairaita kehityshäiriöisiä perverssejä jotka ovat taipuvaisia rikollisuuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnitteluni Räsäselle.

Räsänen on korostanut Raamattua, koska hän haluaa päteä jonain marttyyrinä.

Syyttäjä on koko ajan sanonut, että kyse ei ole Raamatusta eikä kristinuskosta, vaan siitä miten halventavaa/solvaavaa kieltä jostain ihmisryhmästä saa käyttää.

Ja oikeus totesi, että Räsäsen kirjoituksissa oli homoseksuaaleja loukkaavia toteamuksia mutta ei riittävän räikeitä rangaistuksen määräämisen. Nyt kaikki "tosikristityt" riemuitsevat, että ihmisryhmää saa julkisesti ilman rangaistusta! Ihanaa, Jeesus, ihanaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eihän se nyt ole minkäänlaista tuomitsemista, että nimittää kokonaista ihmisryhmää perversseiksi, sairaiksi, kehityshäiriöisiksi, syntisiksi ja rikollisiksi.

Missä kohtaa raamattua sanotaan että homot ovat sairaita kehityshäiriöisiä perverssejä jotka ovat taipuvaisia rikollisuuteen?

Jos sinä kysyt, missä kohtaa Raamattua sanotaan jotakin, niin minä kysyn sinulta, missä kohtaa Räsänen on sanonut, että "homot ovat sairaita kehityshäiriöisiä perverssejä jotka ovat taipuvaisia rikollisuuteen"?

• Anonyymi

Hienoa, että ihmisryhmää saa solvata ilman että siitä tulee rangaistusta!

Jokainen kristitty varmasti riemuitsee tästä kristillisen moraalin riemuvoitosta!

PS, Saako nyt sanoa, että kristillisyys on negatiivinen kehityshäiriö ja kristityt ovat ansainneet kuoleman? Ihan vain kaikessa rakkaudessa kaikkia kristittyjä kohtaan?

• Anonyymi

Sano ihan vapaasti, jos tunnet siihen tarvetta ja jos se jollain tavalla helpottaa katkeruuttasi.

• Anonyymi

Räsäsen pöllö oli väärässä. Valittaa kannattaa päätöksestä

• Anonyymi

Joo ⚘

• Anonyymi

Toivottavasti muutkin lainsäädäntötyössä olevat ottavat opikseen siinä mielessä etteivät ainakaan itse joudu syytettyjen penkille omien suunnittelemiensa pykälien johdosta. Siinä sivussa tulisi tavan tallaajallekin parempi oikeusturva.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1818
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      150
      1272
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      942
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe