Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ludembiz
profiilit
Ludembiz
Ludembiz
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanna+älä+nyt+leikistä+rakee.+Tule+syömää+banaania+tänne.+Voit+kiitokseksi+mopata+mun+lattiat.
22.10.2020 18:01
Paraskin+puhuja+🍒😠😠😠😠😠😠😠😠nyt+menit+kike+liian+pitkälle.+Luulin+on+oikea+hätä.+Ymmärrän+kyllä+että+se+nokari+oli+pakko+höynäyttää+pois+palstalta+mutta+että+halusit+myös+minut+täältä+pois+nii+helvetti+soikoon+sun+kanssa+herttuatar+🍒
22.10.2020 17:55
Lotta+😠😠😠😠tottele+välittömästi+ja+poistu+välittömästi+täältä.+Jopa+minä+ymmärrän+ettei+🍒ihan+kevein+perustein+tullut+tänne+meitä+häätää.+Ja+jos+joudun+varoittaa+sinua+kertaakaan+nii+lupaan+että+sun+ei+tartte+olla+ikinä+auringon+alla+ruskettuakseen.+Annan+sulle+pysyvät+värit+naamaan+jollet+heti+poistu+palstalta.
20.10.2020 19:10
Et+todellakaan+peitä+sitä.+Se+on+ihan+varma+että+jos+niin+teet+niin+mä+voin+laittaa+sulle+sen+punaisen+väri+piirroksen+ilmaiseksi.+🤗🔱ksi.
18.10.2020 00:01
Ja+minä+huomasin+juuri+että+lotta+on+viettänyt+paljon+aikaa+auringon+alla+kun+on+noin+pahasti+aurinko+pistänyt+sinua+ettei+edes+ton+verran+järki+raksuta+sinua.+Ensinnäkin+se+korona+on+hengitys+tien+oireita+ja+kuumetta+ja+sen+sellaista,+eikä+siihe+liity+mitenkään+ihon+värin+muutokset.+Senkin+moukka.+Jos+noin+pelkäät+koronaa+nii+peitä+naamasi+maskilla+niin+ei+pääse+aurinkokaan+enempää+polttaa+sinua.
17.10.2020 23:56
Oletko+koskaan+huomannut+että+vastaat+omiin+kysymyksiin+ihan+hyvin+itsekin.+Minä+en+todellakaan+ole+huvikseen+nähnyt+näin+paljon+vaivaa+saadakseen+olla+ludem+joka+hallitsee+ihan+kaikkea+mutta+en+missään+nimessä+halua+että+luulet+että+haluan+hallita+kaikkia+ihmisiä.+Jos+olet+saanut+väärän+kuvan+minusta+nii+se+on+ihan+sama.+Minun+viha+on+sen+verran+näkyvä+ettei+sinun+ole+mitään+tarvinnu+arvailla+mistä+olen+ollut+suuttunut.+En+myöskään+ole+asettanut+sinulle+mitään+sääntöjä.+Oletan+että+itse+huomaat+missä+toimit+väärin.+Minä+en+todellakaan+ole+pitänyt+siitä+mitä+olen+sinussa+nähny.+Onneksi+tutustuin+sinuun+ennen+irl+yhteyksiä.+Tunteet+ovat+aidot+minullakin+mutta+en+voi+sanoa+että+pystyn+lähestyy+sinua.+Rakastan+sinua+mutta+en+tiedä+miten+voidaan+suhdetta+rakentaa.+Olemme+niin+erilaisia+mutta+kumpikin+on+tunteiden+orjia.+Minulla+on+myös+vahvat+tunteet.
15.10.2020 21:55
Niinkö+luulit.+Jos+et+ole+vielä+huomannut+että++minä+hallitsen+ihan+kaikkea+ja+kaikkia.+Minun+ei+tarvitse+olla+kenenkään+mielipiteestä+kiinnostunut+eikä+varsinkaan+tehdä+yhtään+mitään+mitä+en+itse+halua.+Milloin+ymmärrät+ettei+minun+varpaille+nousta.+Minä+olen+ja+tulen+aina+olemaan+voittamaton.+Mitä+järkeä+siinä+on+että+meillä+on+irl+yhteys.+Miten+luulit+että+voin+jatkaa+tätä+sinun+kiusaamista+sen+jälkeen+kun+tiedät+tarkemmin+missä+olen.+Parempi+kun+pysyn+täällä+mistä+minua+et+löydä+koskaan.+Näen+kyllä+sekunnilleen+mitä+sinulle+kuuluu.+Siitä+syystä+en+edes+vaivaudu+kysyy+sun+kuulumisia.+Suutun+kyllä+kun+huomaan+että+toimit+minun+sääntöjen+vastaisesti.
15.10.2020 21:43
Älä+puutu+muiden+suhteeseen.+Häpeä+senkin+laku+Pekka+👩🏿👩🏿
15.10.2020 21:27
Pakko+kyllä+ihmetellä+sitä,+että+kummallista+kun+kike+ylipäätään+kutsutaan+mihinkään+häihin.+Hänhän+on+ennenkin+keskeyttänyt+häitä+ihan+omalla+toiminnallaan.+Huomasin+että+nytkin+on+tainnut+jäädä+palsta+rooli+päälle.+Käyttäytyy+kuin+mikäkin+herttuatar.+Aina+äänessä+ja+sitten+vielä+mikki+käteen+liimattuna,+jotta+hän+varmasti+tulee+kuulluksi.+Mutta+kun+sekään+ei+nähtävästi+riittänyt.+Pitikö+vielä+morsian+raahata+pois+kesken+seremonian.+Törkeyden+huippu+on+toi+kike.+Ja+sitten+toi+Sanna+on+selvästikin+ihan+omaa+maata.+Hiljainen+hipsukka+tanssii+kuin+mikäkin+prostitutka.+Veikkaan+että+hän+on+lattari.+Ja+toi+lotta+on+selvästikin+joku+lähi+idän+ruusu.+Joka+tapauksessa+tursas+on+minun
15.10.2020 01:16
https://youtu.be/d00bmR7ehQo+jotenkin+osasin+arvata,+että+se+lotta+on+joku+kiken+ja+Sannan+uusi+bestis.
15.10.2020 01:00
Ootko+jossain+päihteen+vaikutuksen+alaisena+kun+et+millään+tavalla+meinaa+ymmärtää+että+en+ole+tilivelvollinen+sinulle+omista+asioista+tai+tunteista.+Nyt+kysyit+liian+henkilökohtaisia+tietoja+minusta.+Häpeä+senkin+tursaksen+ryökäle.+😘🤗💞
11.10.2020 02:37
Nyt+senkin+tursaksen+ryökäle.+Hus+siitä+nukkuu+heti+jotta+et+väsyneenä+kuvittele+että+olen+antanut+sinulle+luvan+kanssa+poistuu.+Taitaa+olla+lotalla+sormet+pelissä+tohon+sun+outoon+käytökseen+ja+huomion+hakemiseen.+Lottako+sun+pään+on+sekoittanut+noin+pahasti+ettei+oma+järkesi+raksuta+yhtään.+Tietenkään+en+hyväksy+sitä+että+otat+näistä+muista+hahmoista+vaikutteita+ja+sitä+myöten+sitte+avioero+papereita+hypistelet+käsissäsi.+Niinkö+luulit.
11.10.2020 02:33
Vai+että+oikein+odotan+rauhassa+monta+päivää+että+mokoma+oma+tursakseni+tulisi+palstalle+🤭🤣🤣😂no+nyt+et+tainnut+kovin+hyvin+perehtyä+asiaan+josta+kirjoitit+äsken.+Ensinnäkin+jos+minä+edes+aavistan+että+Tursaksella+on+tollasii+metkuja+mielessä+käynytkään+nii+johan+olisi+kumma+jos+ei+palstan+ketjut+olis+täytetty+tunnisteilla+ja+sitten+vielä+vähän+mustasukkaista+draamaa+huomion+kanssa+ja+haettuna.+Näin+tapahtuu+joka+kerta+kun+se+mokoma+tursas+on+jossakin+minne+minä+en+näe.
11.10.2020 02:23
Tursaskin+luuli+tietysti+että+se+on+on+ihan+fine+lähtee+ja+jättää+minut+tänne.+😠😠😠😠😠😠😠Ja+vielä+kun+on+tällä+hetkellä+korona+aika+🤧😷😷😷muista+käyttää+maskia+tunnollisesti.
11.10.2020 02:15
No+ei+jää+ikävä.+Saanpahan+itse+rustailla+täällä+mitä+lystään+ilman+muiden+nasevia+ja+hihivttäviä+kommentteja.+Hyvästi+hahmot.
11.10.2020 02:09
Kike+🤔🤔et+kai+minun+takia+jätä+palstaa???????+Enhän+minä+pahalla+tarkoittanut+mitä+olen+kirjoittanut+sinulle.+Juuri+kun+olin+innoissani+siitä+että+palstalla+on+jokin+muukin+joka+osaa+sanoa+jotain+nasevaa+nii+ei+saa+sitte+tutustua+paremmin.
11.10.2020 02:05
Siitä+vaan+minä+pistän+parastani+sillä+aikaa+sitten.+Olenhan+minä+hyvin+ollut+melkeinpä+joka+ketjun+kommenteissa+nii+tuskin+kukaan+edes+huomaa+jos+täällä+joku+poistuu+tai+ei+kirjoita+kuin+kerran+kk.+Vie+se+kike+mennessään.+En+kestä+hänen+naljailuja.+Joka+viestissä+vinoilee+mulle.+Törkeä+ämmä+se+🍒
11.10.2020 01:25
Mulla+on+nyt+sitten+rekattu+nic+jolloin+minun+tekstitystä+ei+muokkailla.+Minulle+on+yhden+tekevää+jos+hän+on+lotan+kanssa+jatkoille+menossa.+Ludem+myöntää+ihan+kaikkien+todistajien+läsnä+ollessa+luvan+mennä+niin+lotan+kuin+muidenkin+kanssa+viettää+iltaa.
11.10.2020 01:16
Anna+mä+arvaan.+Et+halua+olla+kosketuksessa+puolisoon+mutta+muihin+kyllä.
11.10.2020 01:13
Täysin+samaa+mieltä+kanssasi+olen+tosta.+Minunkin+puoliso+vaatii+minulta+kohtuuttomuuksia+kuten+pitäis+olla+uskollinen+ja+rehellinen.+Ihme+juippeja+on+tollaset+hyypiöt
11.10.2020 01:11
2 / 3