Lauantain illan mietteitä tässä rustailen aikani kuluksi

Anonyymi

Mietin että kun vaimoni katselee ja ihastelee e-jätkän kuvia päivästä toiseen ja vielä ylpeästi niitä esillä pitää, vaikka hänen ex pilasi kirjaimellisesti hänen elämänsä. Ei osannut yhtään arvostaa noin upeaa naista. Minä taas olisin halunnut antaa vaimolle ihan kaikkeni jotta hän olisi onnellinen ja tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi ja arvostetuksi. Mutta vaimoni on vain minulle kostanut sen jätkän tekemät vääryydet. Vaimoni pettää minua minkä kerkeää ja ei edes tunne tekevänsä väärin. Hän epäilee minua ihan kaikesta. En koskaan ole antanut mitään aihetta siihen että olisin ollut epäluotettava tai muutenkaan valehdellut vaimolle. Olen ollut myös erittäin avoin keskustelee ihan kaikesta. En salaile vaimolta yhtään mitään. En myöskään vietä aikaa kavereiden kanssa. Menen suoraan töistä kotiin. Ja ennen kuin edes olen kerennyt olemaan töissä tuntia pidempään niin on vaimoni jo kehittänyt minulle kosto toimenpiteet. Eikä edes vaivaudu kertoo mistä on kyse tai mikä asia häntä niin kovin minussa ärsyttää. Olen tuhannesti sanonut että olen valmis tekemään kaikkeni että vaimoni ei tartte ärsyyntyy minun käytöksen vuoksi. Jos tietäisin että mistä vaimo minulle niin suuttuu nii muuttaisin heti käytöstäni jotta en turhaan ärsytä vaimoa. En halua riidellä vaimon kanssa. Haluan rakastaa ja rakastella vaimoani. Haluan nauttia elämästä hänen kanssaan. Haluan elää arki elämää ja kasvattaa yhteisiä lapsiamme hänen kanssaan. Haluan olla vain vaimoni kanssa. Mitään ero ajatuksia minulle ei ole edes mieleen tullut enkä edes halua kuulla niitä ero ehdotuksia keneltäkään. En palstalla enkä ystäviltä enkä sukulaisilta. En keneltäkään halua koskaan kuulla että kannattaa erota. Miksi aito rakkaus pitäisi unohtaa ja hylätä. En ole koskaan ollut kenenkään muuhun rakastunut kuin häneen. Enkä ole sen jälkeen kun häneen tutustuin niin halunnut ketään siinä mielessä. Vaimoni on ainut nainen jota minä haluan ja himoitsen. Hän tietää varsin hyvin ettei minua kiinnosta kukaan muu kuin hän.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mä arvaan että tämä tais olla ludemille rustattu ihan vaan sivusta arvailin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

      • Ettäs kehtaatkin Kaisa hihittää näin kauniille kirjoitukselle. Minun mielestäni tämä kirjoitus oli todella kauniisti kirjoitettu ja liikuttava. On kumma jos ei tällä repliikillä heru pillua sulle ap.


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ettäs kehtaatkin Kaisa hihittää näin kauniille kirjoitukselle. Minun mielestäni tämä kirjoitus oli todella kauniisti kirjoitettu ja liikuttava. On kumma jos ei tällä repliikillä heru pillua sulle ap.

        Huomaathan 🍒kenen profiilissa on kruunu🔱. Jätä ne sun nasevat kommentit ihan muihin ketjuihin.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Huomaathan 🍒kenen profiilissa on kruunu🔱. Jätä ne sun nasevat kommentit ihan muihin ketjuihin.

        Ludem luuletko että meidän kike edes jaksaa ottaa mitään päänvaivaa sun kommenteista. Kike on aina ollut kaikkien rakastama valtiatar ja tulee aina olemaan. Sille asialle et valitettavasti voi yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Ai no miten se Lotta jonka kanssa niin haluat jatkoille mennä. Entäs ne uhkailut ja sun mustasukkaisuus ..Hoidatko kotityöt myös..Loppuuko sun työt oikeesti kasilta illalla vaikka lähdet jo aamun koitteessa..

      • Anonyymi

        En ole koskaan tullu töistä illalla. Ja varsinkaan 8aikaa. Ja se lotta ei todellakaan kiinnosta minua. Kuten varsin hyvin tiedät että sillä olen ärsyttänyt sinua jotta tiedät miltä minusta on tuntunut koko ajan tämän puolen vuoden aikana kun olet koko ajan kirjoittanut muille ja sitten vielä kirjoitat niitä nussimis juttuja muiden kanssa nii se on ollut ainut mikä on minua loukannut ja ärsyttänyt ja sen takia sitte ne uhkailut kun olet oikeesti loukannut mun tunteita esimerkiksi sillä että kerroit että tämä on vaan joku peli mun kustannuksella kavereiden kanssa teet vain pilaa mun tunteista nii onko se mikään ihme että suutun siitä??? Ei ole. Normaali mustasukkainen tunne on tietenki tervettä mutta en minä koskaan olis epäillyt sinua mistään mutta kun joka päivä olet sanonu että olet nussinut muiden kanssa ja vieläpä rahasta. Ja sitte mun ei kuulu tietää sinusta yhtään mitään. En ole sinulle edes sen arvoinen että saisin yhden puhelun sulta. Ja mä oon antanut sun tietää minusta ihan kaikki. Jopa nämä huonot puolet kun olen nämä vuodet ollu kaikkea muuta kuin oma itseni. Epätietoisuus ja sitten vielä tämä mun oma tilanne täällä alueella josta haluan pois nii kaikki nämä asiat päällekkäin vaikuttaa ihan kaikkeen minussa. Mutta se että olen uhkaillut sinun kavereita ja niitä jotka edes haaveilee nussia sun kanssa nii tarkoitan sitä ihan sydämestäni. Vaikka minulla ei olis lainkaan stressiä ja kaikki muutkin asiat olis hyvin niin en koskaan muuta mieltäni tosta asiasta että hyväksyn sen että nussit kenenkään kanssa. Oli päivä mikä hyvänsä niin olen aina vilpittömästi tätä mieltä. Sinua en koskaan satuta mutta niitä satutan ihan sydämestäni asti ja aidosti olen tätä mieltä että mieluummin olen vankilassa kuin hyväksyn sulle jonkun suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tullu töistä illalla. Ja varsinkaan 8aikaa. Ja se lotta ei todellakaan kiinnosta minua. Kuten varsin hyvin tiedät että sillä olen ärsyttänyt sinua jotta tiedät miltä minusta on tuntunut koko ajan tämän puolen vuoden aikana kun olet koko ajan kirjoittanut muille ja sitten vielä kirjoitat niitä nussimis juttuja muiden kanssa nii se on ollut ainut mikä on minua loukannut ja ärsyttänyt ja sen takia sitte ne uhkailut kun olet oikeesti loukannut mun tunteita esimerkiksi sillä että kerroit että tämä on vaan joku peli mun kustannuksella kavereiden kanssa teet vain pilaa mun tunteista nii onko se mikään ihme että suutun siitä??? Ei ole. Normaali mustasukkainen tunne on tietenki tervettä mutta en minä koskaan olis epäillyt sinua mistään mutta kun joka päivä olet sanonu että olet nussinut muiden kanssa ja vieläpä rahasta. Ja sitte mun ei kuulu tietää sinusta yhtään mitään. En ole sinulle edes sen arvoinen että saisin yhden puhelun sulta. Ja mä oon antanut sun tietää minusta ihan kaikki. Jopa nämä huonot puolet kun olen nämä vuodet ollu kaikkea muuta kuin oma itseni. Epätietoisuus ja sitten vielä tämä mun oma tilanne täällä alueella josta haluan pois nii kaikki nämä asiat päällekkäin vaikuttaa ihan kaikkeen minussa. Mutta se että olen uhkaillut sinun kavereita ja niitä jotka edes haaveilee nussia sun kanssa nii tarkoitan sitä ihan sydämestäni. Vaikka minulla ei olis lainkaan stressiä ja kaikki muutkin asiat olis hyvin niin en koskaan muuta mieltäni tosta asiasta että hyväksyn sen että nussit kenenkään kanssa. Oli päivä mikä hyvänsä niin olen aina vilpittömästi tätä mieltä. Sinua en koskaan satuta mutta niitä satutan ihan sydämestäni asti ja aidosti olen tätä mieltä että mieluummin olen vankilassa kuin hyväksyn sulle jonkun suhteen

        En ole nussinut muita. Enkä ole koskaan myynyt itseäni millään tavoin. En tykkää rajoittamisesta. En tykkää siitä, että kavereita ei saa nähdä. Sinua en ole pilkannut ja en myöskään ketään muuta. Voinnistasi oon kyllä huolissani. Sekä tosta sun perusteettomasta mustasukkaisuudesta. Siihen ei taida auttaa säännöllinen rakastelu, yhdessä olo, hellittely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nussinut muita. Enkä ole koskaan myynyt itseäni millään tavoin. En tykkää rajoittamisesta. En tykkää siitä, että kavereita ei saa nähdä. Sinua en ole pilkannut ja en myöskään ketään muuta. Voinnistasi oon kyllä huolissani. Sekä tosta sun perusteettomasta mustasukkaisuudesta. Siihen ei taida auttaa säännöllinen rakastelu, yhdessä olo, hellittely.

        Jatkan sen verran, että sun syliisi haluan. Hellyyttä ja läheisyyttä usein. Tietysti myös muuta yhdessä tekemistä. Toi sun mustasukkaisuus vaan on pelottavaa.Eikä ketään voi omistaa. Eikä mulla edes ole tarvetta muihin kunhan saan riittävästi rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan sen verran, että sun syliisi haluan. Hellyyttä ja läheisyyttä usein. Tietysti myös muuta yhdessä tekemistä. Toi sun mustasukkaisuus vaan on pelottavaa.Eikä ketään voi omistaa. Eikä mulla edes ole tarvetta muihin kunhan saan riittävästi rakkautta.

        Miks olet antanut minun ymmärtää että olet huoraamassa. Olen koko ajan sanonu että jos meillä olis ollu irl yhteyttä. Mikä tahansa irl yhteys missä on mahdollisuus jutella sun kanssa nii olisiko minulla koskaan käynyt edes mielessä kyseenalaistaa sinun rehellisyyttä. Nämä palstan viestit olen ihan yksin saanut arvailla mikä on minulle tarkoitettu ja mikä ei. Ja olen joka päivä sanonu että voiko meillä olla joku tietty nimimerkki mutta ei. Ja sitten kun olet kirjoittanut niitä nussimis juttuja muiden kanssa nii mä olen vain menettänyt hermot siitä. Ja joo mun puolestani sun ystävät ovat ok mutta jos tiedän että minkälainen ystävät on kyseessä tai esimerkiksi se että yksin et yöksi mene varsinkin mies kavereille. Eikä päivisin mennä kahdestaan jonku miehen kanssa. Onko se paljon rajattu. Ja kyllähän sinä olet myös ollut minusta mustasukkainen. Suorastaan suutuit viimeksi kun kävin moikkaa omaa ystävää ja tiesit koko ajan mitä tein jne jne mutta siltikin väitit että petin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan sen verran, että sun syliisi haluan. Hellyyttä ja läheisyyttä usein. Tietysti myös muuta yhdessä tekemistä. Toi sun mustasukkaisuus vaan on pelottavaa.Eikä ketään voi omistaa. Eikä mulla edes ole tarvetta muihin kunhan saan riittävästi rakkautta.

        Enkä mä halua säikyttää sinua tällä mustasukkainen käytökselläni. Kyllähän sä minut tunnet ja tiedät että en koskaan satuta rakkaita ihmisiä mun elämässä


      • Mulla on nyt sitten rekattu nic jolloin minun tekstitystä ei muokkailla. Minulle on yhden tekevää jos hän on lotan kanssa jatkoille menossa. Ludem myöntää ihan kaikkien todistajien läsnä ollessa luvan mennä niin lotan kuin muidenkin kanssa viettää iltaa.


    • Anonyymi

      Mä kun kuvittekin, että ne olis ne sipsit ja suklaa, jotka mun ostoksissani alottajaa ahisti. Nekö oliki ne kanafileet, omenat ja jäävuorisalaatti, jotka sai sun silmät pullottaan niin ahistuneesti. Anteeksi, en tajunnu. Ne kanat oli mun koiralle ja omenat ja salaatti naapurin pupulle. Elä ahistu mussukka!

      • Toi ei ollut sitten minulta. Onneksi mulla on nyt rekattu nicci. Minä en koskaan toisi omalle kullalle kotio yhtään mitään kaupasta. Suklaat syön periaatteessa itse juuri siitä syystä että olin kerran ajatellut romanttista iltaa järkätä kullalle, nii ja todellakin tein kovan duunin järjestelyissä. Ruokaa valmistin ihan ajan kanssa. Suunnilleen meni siihen kokkaamiseen aikaa reilu kolme tuntia. Ja kun sitten olin kauniisti ruoka tarjoilut pöydän ääreen asetellut niin hän ei halunnut syödä minun tekemää liha pitoisia ruokia. Sitten mulla palo käpy aivan välittömästi. Tiesin että hän ei ole mikään kasvisten syöjä. Luuli että valmistan ruokaa koiran tai kissan lihasta ja mikä pahinta epäili että olen syönyt itse saastunutta lihaa kuten esimerkiksi käärmeet jne..... En tarkenna enempään mutta jotain helkutin vastausta tähän tai sitten se on the end lopullisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe