Rakkaat palstan trollikaiset, vihdoinkin on tullut se päivä jolloin loputkin hahmot

Poistuvat. Toisin sanoen nyt tyhjenee kerralla yksi kokonainen pöytä. Ensin lähti vilpuska ja Jarno. He viihdyttivät palstan joka ketjuissa taukoomatta noin puoli vuotta sitten ja poistuivat kesäloman yhteydessä. Nyt on aika todeta että luovun mielelläni kruunusta ja palsta tittelistä iloisin mielin. Minä viihdyn irl elämässä enemmän ja siitä syystä aion jättää teidät rakkaat palsta trollit. Kaikkea hyvää teille kaikille sinulle myös ludem kaikkea hyvää elämääsi. Toivottaa 🍒🔱

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin minä toivon myös kaikkea hyvää kaikille palstalla toivoo Sanna 🤗🤗🤗🤗😘

    • Anonyymi

      Jumalauta kike ihan vaan sivusta kysyn vaan että mistä on kyse jos kerran iloisin mielin lähdet palstalta 🤔🤭🤭🤭🤭🤭🤭

      • Kaisa 😂💖💖💖💖💖💝💝💝💝 Enhän minä ilman sinua lähde yhtään minnekään. Tulet minun ja Sannan mukaan. Minähän kirjoitin että meidän koko pöytä tyhjenee kerralla.


    • Kike 🤔🤔et kai minun takia jätä palstaa??????? Enhän minä pahalla tarkoittanut mitä olen kirjoittanut sinulle. Juuri kun olin innoissani siitä että palstalla on jokin muukin joka osaa sanoa jotain nasevaa nii ei saa sitte tutustua paremmin.

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta kysyn jääkö sulla ikävä meidän kikeä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔🤔Ihan asian vierestä ihmettelen oletko löytäny kiken juomat


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta kysyn jääkö sulla ikävä meidän kikeä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔🤔Ihan asian vierestä ihmettelen oletko löytäny kiken juomat

        No ei jää ikävä. Saanpahan itse rustailla täällä mitä lystään ilman muiden nasevia ja hihivttäviä kommentteja. Hyvästi hahmot.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        No ei jää ikävä. Saanpahan itse rustailla täällä mitä lystään ilman muiden nasevia ja hihivttäviä kommentteja. Hyvästi hahmot.

        Mulla jää ikävä kikeä ja Kaisaa ja Sannaa. 🤗🧓🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla jää ikävä kikeä ja Kaisaa ja Sannaa. 🤗🧓🧓🧓🧓🧓🧓

        Samoin mulla jää ikävä kikeä 🍒🔱😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️Terveisin 🥊😜🥊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla jää ikävä kikeä 🍒🔱😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️Terveisin 🥊😜🥊

        Tursaskin luuli tietysti että se on on ihan fine lähtee ja jättää minut tänne. 😠😠😠😠😠😠😠Ja vielä kun on tällä hetkellä korona aika 🤧😷😷😷muista käyttää maskia tunnollisesti.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Tursaskin luuli tietysti että se on on ihan fine lähtee ja jättää minut tänne. 😠😠😠😠😠😠😠Ja vielä kun on tällä hetkellä korona aika 🤧😷😷😷muista käyttää maskia tunnollisesti.

        Olin juuri sanomassa ettei ludem koskaan hyväksy sitä että tursaskin poistuu täältä. Luulempa ettei mene montaa päivää kun ludem herpaantuu jos tursaskin on poistunut palstalta 🤓🤓🤓🤓😁😁😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin juuri sanomassa ettei ludem koskaan hyväksy sitä että tursaskin poistuu täältä. Luulempa ettei mene montaa päivää kun ludem herpaantuu jos tursaskin on poistunut palstalta 🤓🤓🤓🤓😁😁😁

        Vai että oikein odotan rauhassa monta päivää että mokoma oma tursakseni tulisi palstalle 🤭🤣🤣😂no nyt et tainnut kovin hyvin perehtyä asiaan josta kirjoitit äsken. Ensinnäkin jos minä edes aavistan että Tursaksella on tollasii metkuja mielessä käynytkään nii johan olisi kumma jos ei palstan ketjut olis täytetty tunnisteilla ja sitten vielä vähän mustasukkaista draamaa huomion kanssa ja haettuna. Näin tapahtuu joka kerta kun se mokoma tursas on jossakin minne minä en näe.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Vai että oikein odotan rauhassa monta päivää että mokoma oma tursakseni tulisi palstalle 🤭🤣🤣😂no nyt et tainnut kovin hyvin perehtyä asiaan josta kirjoitit äsken. Ensinnäkin jos minä edes aavistan että Tursaksella on tollasii metkuja mielessä käynytkään nii johan olisi kumma jos ei palstan ketjut olis täytetty tunnisteilla ja sitten vielä vähän mustasukkaista draamaa huomion kanssa ja haettuna. Näin tapahtuu joka kerta kun se mokoma tursas on jossakin minne minä en näe.

        Rakastatko minua ludem??? Olenko ollut sinulle vain pelkkä ajanvietettä pelissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko minua ludem??? Olenko ollut sinulle vain pelkkä ajanvietettä pelissä?

        Nyt senkin tursaksen ryökäle. Hus siitä nukkuu heti jotta et väsyneenä kuvittele että olen antanut sinulle luvan kanssa poistuu. Taitaa olla lotalla sormet pelissä tohon sun outoon käytökseen ja huomion hakemiseen. Lottako sun pään on sekoittanut noin pahasti ettei oma järkesi raksuta yhtään. Tietenkään en hyväksy sitä että otat näistä muista hahmoista vaikutteita ja sitä myöten sitte avioero papereita hypistelet käsissäsi. Niinkö luulit.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Nyt senkin tursaksen ryökäle. Hus siitä nukkuu heti jotta et väsyneenä kuvittele että olen antanut sinulle luvan kanssa poistuu. Taitaa olla lotalla sormet pelissä tohon sun outoon käytökseen ja huomion hakemiseen. Lottako sun pään on sekoittanut noin pahasti ettei oma järkesi raksuta yhtään. Tietenkään en hyväksy sitä että otat näistä muista hahmoista vaikutteita ja sitä myöten sitte avioero papereita hypistelet käsissäsi. Niinkö luulit.

        Nii mutta rakastatko oikeesti minua ludem???? Sano suoraan olenko sinulle yhtään tärkeä. Haluan tietää mitä tunnet ja ajattelet meidän suhteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii mutta rakastatko oikeesti minua ludem???? Sano suoraan olenko sinulle yhtään tärkeä. Haluan tietää mitä tunnet ja ajattelet meidän suhteesta.

        Ootko jossain päihteen vaikutuksen alaisena kun et millään tavalla meinaa ymmärtää että en ole tilivelvollinen sinulle omista asioista tai tunteista. Nyt kysyit liian henkilökohtaisia tietoja minusta. Häpeä senkin tursaksen ryökäle. 😘🤗💞


    • Anonyymi

      Hahmotehtailija kerää kimpsunsa ja kampsunsa vihdoin kasaan. Liekö tottakaan.

      • Anonyymi

        Tämä aikuinen mies voisi hahmoineen muuttaa vaikka ihan omaan henkiseen habbo hotelliin ja lakata selvittelemästä ja rakentelemasta hahmopöljäilyjään, kaikki esim tässä samaa yksinkeskustelua- kirsikkakirsikka, ludembiz ja oliko tuossa joku kolmaskin miessuttura


      • Pakko kyllä ihmetellä sitä, että kummallista kun kike ylipäätään kutsutaan mihinkään häihin. Hänhän on ennenkin keskeyttänyt häitä ihan omalla toiminnallaan. Huomasin että nytkin on tainnut jäädä palsta rooli päälle. Käyttäytyy kuin mikäkin herttuatar. Aina äänessä ja sitten vielä mikki käteen liimattuna, jotta hän varmasti tulee kuulluksi. Mutta kun sekään ei nähtävästi riittänyt. Pitikö vielä morsian raahata pois kesken seremonian. Törkeyden huippu on toi kike. Ja sitten toi Sanna on selvästikin ihan omaa maata. Hiljainen hipsukka tanssii kuin mikäkin prostitutka. Veikkaan että hän on lattari. Ja toi lotta on selvästikin joku lähi idän ruusu. Joka tapauksessa tursas on minun


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Pakko kyllä ihmetellä sitä, että kummallista kun kike ylipäätään kutsutaan mihinkään häihin. Hänhän on ennenkin keskeyttänyt häitä ihan omalla toiminnallaan. Huomasin että nytkin on tainnut jäädä palsta rooli päälle. Käyttäytyy kuin mikäkin herttuatar. Aina äänessä ja sitten vielä mikki käteen liimattuna, jotta hän varmasti tulee kuulluksi. Mutta kun sekään ei nähtävästi riittänyt. Pitikö vielä morsian raahata pois kesken seremonian. Törkeyden huippu on toi kike. Ja sitten toi Sanna on selvästikin ihan omaa maata. Hiljainen hipsukka tanssii kuin mikäkin prostitutka. Veikkaan että hän on lattari. Ja toi lotta on selvästikin joku lähi idän ruusu. Joka tapauksessa tursas on minun

        Täytyy myöntää että kike on ehdottomasti paras. 💘💘💘💘💘💘🍒🍒🍒🍒😘😘😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Pakko kyllä ihmetellä sitä, että kummallista kun kike ylipäätään kutsutaan mihinkään häihin. Hänhän on ennenkin keskeyttänyt häitä ihan omalla toiminnallaan. Huomasin että nytkin on tainnut jäädä palsta rooli päälle. Käyttäytyy kuin mikäkin herttuatar. Aina äänessä ja sitten vielä mikki käteen liimattuna, jotta hän varmasti tulee kuulluksi. Mutta kun sekään ei nähtävästi riittänyt. Pitikö vielä morsian raahata pois kesken seremonian. Törkeyden huippu on toi kike. Ja sitten toi Sanna on selvästikin ihan omaa maata. Hiljainen hipsukka tanssii kuin mikäkin prostitutka. Veikkaan että hän on lattari. Ja toi lotta on selvästikin joku lähi idän ruusu. Joka tapauksessa tursas on minun

        No johan on ristolla kansainvälinen meininki on lattaria ja lähi itää ja häätkin vielä, elvistä vaille svengaava meininki


      • Oikein arvattu.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍾


    • Anonyymi

      Oletko sinä taparikollinen? Kauanko olet jatkanut rikollista toimintaasi?

      • Ei millään pahalla mutta en voi mitenkään ymmärtää sitä että mielestäsi kaikki on rikollista toimintaa kuten esimerkiksi se että vietin iltaa sun exän kanssa nii olin vähintäänkin tehnyt jonkun pahemmankin rikoksen. Jos sinun mielipidettäsi joku kysyisi niin saisin varmasti vähintään sen elinkautis leiman siitä että vahingossa tulin iltaa viettämään paikkaan jossa sun ex oli. Olet niin kuvottava että ihmettelen syvästi mitä hän näki sinussa


      • Anonyymi
        Lottalove kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta en voi mitenkään ymmärtää sitä että mielestäsi kaikki on rikollista toimintaa kuten esimerkiksi se että vietin iltaa sun exän kanssa nii olin vähintäänkin tehnyt jonkun pahemmankin rikoksen. Jos sinun mielipidettäsi joku kysyisi niin saisin varmasti vähintään sen elinkautis leiman siitä että vahingossa tulin iltaa viettämään paikkaan jossa sun ex oli. Olet niin kuvottava että ihmettelen syvästi mitä hän näki sinussa

        Älä missään nimessä moiti tai arvostele ludemia. ☝️☝️☝️Ludem on itse niin paatunut ja tunnoton kaikessa mitä tekee joten annan sinulle lotta ihan sivullisena erittäin tärkeän elämän viisaan ohjeen. Näin vältyt kaikilta onnettomuuksilta ja mielesi pysyy terveenä. Ludem ei turhaan varoittele koronan haitta Vaikutuksista. Älä missään nimessä astu ludemin varpaille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä missään nimessä moiti tai arvostele ludemia. ☝️☝️☝️Ludem on itse niin paatunut ja tunnoton kaikessa mitä tekee joten annan sinulle lotta ihan sivullisena erittäin tärkeän elämän viisaan ohjeen. Näin vältyt kaikilta onnettomuuksilta ja mielesi pysyy terveenä. Ludem ei turhaan varoittele koronan haitta Vaikutuksista. Älä missään nimessä astu ludemin varpaille.

        Ja minähän en mielistele ketään. Enkä pelkää mitään koronaa tai muuta vastaavaa. Enkä ole edes ajatellu astua ludemin varpaille mutta lupaan talloa hänen kaviot siinä vaiheessa kun hän nousee minua vastaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe