Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

45

  1. Mä+haluisin+kysyä,+että+minkä+ihmeen+takia+ludemin+nimestä+kirjoitetaan+palstalla+todella+negatiivisesti+ja+aina+sais+olla+oikomassa+muiden+käsityksiä+siitä+mistä+ludem+nimi+on+tullut+ja+sen+takia+kun+olen+jo+muutamaan+otteeseen+selväntänyt+että+kannan+ylpeästi+minulle+annettua+rooli+nimeä+palstalla+ja+ettei+ludem+nimi+millään+tavoin+viittaa+mihinkään+luteeseen+tai+lumppuun+vaikka+niinkin+on+jotkut+kirjoittanut+niin+voisikohan+tuohon+ludem+nimen+halventamiseen+millään+tavalla+puuttua+kun+ei+ole+reilua+että+minun+nimestä+juuri+jengi+palstalla+kirjoittaa+negatiivisesti.💕+🃏
  2. Ihan+mielenkiinnosta+haluaisin+kysyä+että+kuka+on+vastuussa+siitä+että+on+sotkenut+minun+ja+taksun+välejä+juuri+näillä+viesteillä????+Ensinnäkin+tästä+keskustelusta+on+ollut+muista+ketjuissa+puhetta+että+kuinka+mä+reakoisin+siihen+että+takiainen+niin+kiltti+ja+uskollinen+oma+rakkaani+minua+pettäisi+ja+vielä+että+olisin+siinä+omilla+silmillä+näkemässä+että+joku+on+erehtynyt+mun+taksun+kanssa+niihin+hetkiin+niin+en+mä+ainakaan+jäisi+katsomaan+sitä+tilannetta+vaan+mä+teen+heti+selväksi+että+se+ei+ole+sallittua+tollanen+toiminta.+Ja+se+miten+minä+ja+takiainen+kahden+kesken+käsitellään+meidän+suhteen+liittyvät+asiat+ja+tapahtumat+niin+ei+todellakaan+kuulu+muille+ihmisille+eikä+varsinkaan+kuulu+tänne+palstan+ketjuille+arvioida+edes+keskustelun+yhteydessä+siitä+kuinka+me+meidän+tunteet+ja+muut+suhteen+asiat+hoidetaan.+Jokainen+hoitakoot+omat+suhteet+kuten+parhaakseen+näkee+ja+myös+pitää+ne+omat+näkemykset+omina+tietoina+ja+minä+ja+taksu+tehdään+niin+kuin+on+meidän+parhaaksi+ja+meidän+näkemykset+tästä+aiheesta+ei+kuulu+muille.+Joten+jos+joku+luulee+että+minä+ja+takiainen+ei+osata+asiallisesti+ratkoa+meidän+ongelmia+nii+erehdys+kävi+kuin+yllätys+siitä+että+muillakin+voi+olla+niitä+suhde+ongelmia+mustasukkaisuus+tunnelmasta+kuin+vain+mulla+ja+taksulla.+Me+vaan+ei+teeskennellä+kuten+monet+muut+parit+näyttävät+niin+tasaiselta+normaali+perhe+idyyliä+viettäviltä+pareilta+kun+olette+töissä+on+näyttävät+sormukset+ettei+töissä+kukaan+ihmettele+teidän+muuta+elämää+missään+muussa+versiossa+kun+siinä+valheellisessa+tiedossa+jonka+näytätte+töissä+ja+ystäville+että+on+avioliitto+ja+on+yhteinen+koti+ja+lapset+ja+on+kaikkee+kivaa+mutta+kulissien+takaa+löytyy+se+todellisuus+että+aika+monilta+puuttuu+se+onnellinen+suhde+jossa+on+oikeasti+rakkautta+ja+aitoa+läheisyyttä+ja+intohimoista+rakastelua+ja+ennen+kaikkea+se+ainut+asia+jota+ei+voi+ostaa+🛒+on+aito+rakkaus+ja+hyvä+seksi+sen+oikean+oman+rakkaan+kanssa.+Mulla+ja+taksulla+on+se+mitä+monilla+puuttuu+ja+se+mitä+meillä+ei+ole+niin+sen+me+saadaan+helposti+kaupasta+ostettuu+kun+taksu+ja+minä+eletään+oikeesti+normaali+perhe+elämää+me+käydään+töissä+ja+töitä+tehdään+töissä+ja+kotona+ollaan+onnellisia+meidän+lasten+kanssa+ja+ei+ole+mitään+kulissia+kotona+eikä+muualla+kun+me+osataan+rakentavasti+myös+riidellä+ja+vielä+paremmin+osataan+sopia+riidat+kun+lapset+nukahtaa+niin+me+taksun+kanssa+käydään+läpi+päivän+aikana+tulleet+tunnelmat+oli+kyseessä+mikä+tahansa+tunne+tila+niin+me+osataan+ymmärtää+että+rakkauteen+kuuluu+myös+se+mustasukkainen+olo+ja+se+helpottaa+aina+kun+saadaan+olla+kahdestaan+että+jos+joku+luuli+että+meillä+menee+huonosti+nii+nähtävästi+näillä+muille+vasta+meneekin+huonosti+jos+näin+kirjoittavat+täällä.+Toivottavasti+olen+sen+verran+suosittu+hahmo+ettei+minun+viestejä+poisteta+sen+vuoksi+että+kerroin+rehellisesti+kuinka+paljon+minua+ärsyttää+kun+aina+saan+lukea+kuinka+ludem+ja+takiainen+on+niin+huonosti+hoitanut+omia+suhteen+asioita+nii+sen+halusin+vain+korjata+lukioiden+kesken+että+se+aito+rakkaus+minulla+ja+taksulla+on+niin+arvokasta+ettei+sille+ole+mitään+vertaa+eikä+se+ole+ostettu+vaan+se+on+jotain+mikä+on+vaan+meidän.+💕+🃏
  3. Heko+Heko+Kaisa+kerro+vaan+missä+kohtaa+piti+nauraa+niin+mäkin+voin+vetää+vaikka+yksin+sitä+köyttä+heti+kun+vaan+olet+itse+siinä+solmun+kanssa+ja+lupaan+vetää+oikein+kunnolla+jos+ei+lopu+toi+mun+avioliiton+kanssa+leikkiminen+☝️☝️☝️☝️☝️