Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ludembiz
profiilit
Ludembiz
Ludembiz
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kannata+kertoo+yhtään+mitään.+En+itsekään+halua+antaa+kertoa+puolisolleni+aivan+kaikkea+itsestäni+kuten+esimerkiksi+puhelinnumero+paikka+jossa+vietän+kaiken+aikani.+Ihmiset+joiden+kanssa+olen+päivittäin+tekemisissä+tai+ylipäätään+mitään+muuta+kuin+niitä+näitä+mitä+nyt+just+sillä+hetkellä+on+mielessä+niin+kyllä+mä+muuten+olen+erittäin+avoin+keskustelussa,+ettei+mulla+ole+mitään+ongelmia+jutella+intiimi+kokemuksia+tai+muuta+vastaavaa.+Mutta+kyllä+se+on+erittäin+sairaalloisen+mustasukkaista+käytöstä+mun+puolisolta+kun+tollasii+henkilö+kohtaista+asioita+kyselee+minulta+harvasenpäivää.+Ihme+juippeja+on+noi+värilliset+ihmiset.
11.10.2020 01:07
Toi+ei+ollut+sitten+minulta.+Onneksi+mulla+on+nyt+rekattu+nicci.+Minä+en+koskaan+toisi+omalle+kullalle+kotio+yhtään+mitään+kaupasta.+Suklaat+syön+periaatteessa+itse+juuri+siitä+syystä+että+olin+kerran+ajatellut+romanttista+iltaa+järkätä+kullalle,+nii+ja+todellakin+tein+kovan+duunin+järjestelyissä.+Ruokaa+valmistin+ihan+ajan+kanssa.+Suunnilleen+meni+siihen+kokkaamiseen+aikaa+reilu+kolme+tuntia.+Ja+kun+sitten+olin+kauniisti+ruoka+tarjoilut+pöydän+ääreen+asetellut+niin+hän+ei+halunnut+syödä+minun+tekemää+liha+pitoisia+ruokia.+Sitten+mulla+palo+käpy+aivan+välittömästi.+Tiesin+että+hän+ei+ole+mikään+kasvisten+syöjä.+Luuli+että+valmistan+ruokaa+koiran+tai+kissan+lihasta+ja+mikä+pahinta+epäili+että+olen+syönyt+itse+saastunutta+lihaa+kuten+esimerkiksi+käärmeet+jne.....+En+tarkenna+enempään+mutta+jotain+helkutin+vastausta+tähän+tai+sitten+se+on+the+end+lopullisesti.
11.10.2020 00:48
Näin+on.+Itse+olen+tykännyt+aina+paljaalla+antaa.+Ja+jos+oikein+muistan+niin+en+ole+itsekään+ajatellu+kenelle+annan+tai+onko+tauteja+jos+olen+halunnut+harrastaa+kiihkeää+seksiä.
11.10.2020 00:38
Niinpä.
11.10.2020 00:33
Huomaathan+🍒kenen+profiilissa+on+kruunu🔱.+Jätä+ne+sun+nasevat+kommentit+ihan+muihin+ketjuihin.
10.10.2020 20:49
3 / 3