Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko kumiin runkkaamista pitää oikeana naimisena?

Anonyymi

Vaikka kumin toisella puolen olisi nainen?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole luonnollista ja ei tunnu miltään.

    • Voisit peljästyä, jos nainen ei olisikaan enää siellä näytön toisella puolella.

    • Anonyymi

      Teknisesti ottaen sen kumin ei pitäis liikkua mihinkään, eikä siis runkata sua. Kantsii varmaan hankkia oikeen kokosia kumeja ja opetella pistään ne oikeen paikalleen sekä käyttään niitä.

    • Anonyymi

      Pikkupojat ne tykkää nylkyttää kumin kanssa, pelokkaita finninaamoja kun ovat. Tosimies sitä kun ei kumia käytäkään sillä häntä ei kiinnosta tuon taivaallista taudit eikä raskaudet.
      Tosimiestä kun ei sama nainen toista kertaa näe coituksen jälkeen :)

      • Näin on. Itse olen tykännyt aina paljaalla antaa. Ja jos oikein muistan niin en ole itsekään ajatellu kenelle annan tai onko tauteja jos olen halunnut harrastaa kiihkeää seksiä.


    • Anonyymi

      Ei voi. Astraalienergiat ei vaihdu. Vähän kuin eristetystä sähköjohdosta ei virta siirry.

    • Anonyymi

      Suurin osa miehistä runkkaa naiseen olipa kumia välissä tai ei. Nainen ei siis saa seksiä, mutta runkkuvälineeksi pääsee helposti, nuori nainen siis.

      • Anonyymi

        Vanhemmalle naiselle seksi onkin monesti nautinnollisempaa kun on oppinut harrastamaan seksiä eikä vain makaa lahnana johon voi mädit laskea.


    • Anonyymi

      Siis millä tavalla kumin toisella puolella? Ja miksi? Ja mikä sen kumin rooli on tässä casessa?

      • Anonyymi

        Nainen on omassa rauhassaan ikkunan takana keittiössä ja mies aroniamarjapensaassa talon ulkopuolella? Kumi lämmittäjänä syksyn viileydessä? Tää on ehkä joku lenkkipolkucase? En tiedä, yritin miettiä aamun ratoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on omassa rauhassaan ikkunan takana keittiössä ja mies aroniamarjapensaassa talon ulkopuolella? Kumi lämmittäjänä syksyn viileydessä? Tää on ehkä joku lenkkipolkucase? En tiedä, yritin miettiä aamun ratoksi.

        ”Nainen on omassa rauhassaan ikkunan takana keittiössä ja mies aroniamarjapensaassa talon ulkopuolella?”

        Tää vois olla 👍👍 Harmi kun aloittaja pakeni paikalta eikä jäänyt selvittämään asiaa.


    • Anonyymi

      Yhdyntäkään kumin kanssa ei ole oikeaa naimista. Eritteiden täytyy olla tekemisissä toistensa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe