Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Farao9
profiilit
Farao9
Farao9
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Fistelistä jäi fissuura eli haavauma mikä ei parane millään.vuotaa runsaasti.masennus on vallannut mielen.
27.11.2023 12:58
Joo siis 48v mies kolme leikkausta kolmeen kuukauteen ja ei vaan onnistu , alkaa Usko Tauno ja Toivo olla lopussa.
10.11.2023 13:18
Mies 48v tulin kaksi viikkoa sitten fisteli leikkauksesta kivut helpotti ,mutta ei se leikkaus muuten onnistunut, fisteli reijästä tulee kaasut ja muut mönjät edelleen.Konrolli aika parin viikon päästä , mutta kirurgi sanoi jo puhelimessa ,että pitää todennäköisesti leikkaa uudestaan ,nytten olen kärsinyt vaivasta noin voden pahalta näyttää ,että ei näitä kuntoon saada koskaan.
19.08.2023 12:22
Itselläni todettiin selkärankareuma noin 20v sitten . Olen nyt 48v mies ja ilman lääkitystä ja voin sanoa ,että väsyttää armottavasti on siis kokeiltu myös biologiset lääkkeet ilman mitään hyötyä paitsi sivuvaikutukset todella negatiiviset. Minulla on myös diagnosoitu välilevynrappeuma selkä puutuu heti kun on paikoillaan kylkiasento on paras. Masennus tietysti aika korkealla kun ei oiken jaksa mitään ,Kelan kanssa saa tietysti tapella aamusta iltaan joka päivä kun eivät maksa sairauspäivärahaa , vaan toteavat ,että kyllä sinä jaksat ja pystyt . Tällä hetkellä en ole työelämässä ,mutta tuskin tulevaisuudessakaan Kela vie viimeisetkin voimat .
26.06.2023 15:27
Mcare+huijaa+ihmisiä+elisan+kanssa+yhdessä+.+Minun+luuri+rupesi+pätkimään+niin+,+että+valikot+ei+toiminut+niin+vei+luurin+huoltoon+tietysti+kun+on+vielä+takuuta+voimassa+.+Luuri+oli+yli+kaksiviikkoa+huollossa+ja+sitten+sain+sen+takaisin+ja+minulle+sanottiin+,että+ei+ollut+mitään+vikaa+ja+sen+takia+joudun+maksaa+45€+huh+huh+lisäksi+minulla+on+vielä+lisävakuutus+luuriin+,+mutta+silti+maksa+45€...+Kyllä+tuli+puhelin+kuitenkin+kuntoo+,mutta+se+on+heille+eduksi+sanoo+ettei+ollut+vikaa+niin+eei+mitkään+takuut+korvaa....Ei+näin
31.03.2022 09:32
Elisa+ylitti+kaikki+odotukset+..Vein+puhelimen+takuuhuoltoon+kun+se+rupesi+pätkimään+niin,että+ei+sovellukset+toimineet+huom+takuuhuoltoon+lisäksi+minulla+oli+elisan+kautta+jopa+lisävakuutus+puhelimeen.+Puhelin+oli+yli+kaksiviikkoa+huollossa+Mcarella+he+eivät+löytäneet+luurista+mitään+vikaa+jonka+takia+pyytävät+nyt+minulta+50€+huh+huh+lisäksi+puhelin+oli+tietysti+nollattu+jonka+takia+pyysin+,että+laittakaa+puhelin+aloitus+kuntoon+niin+kuin+se+oli+,+elisa+pyysi+tästä+minulta+vielä+20€+lisää+rahaa..+Puhelimessani+on+siis+sekä+takuu+,että+lisä+vakuutus+mitään+ei+tehdä+ja+pyydetään+vaan+rahaa+elisalta+toki+ehdotettiin+,että+pistä+kotivakuutukseen+huh+huh+..+Ei+näköjään+uskalla+viedä+puhelinta+huoltoon+vaikka+on+takuu+ja+lisä-vakuutus+aina+joutuu+maksamaan+,vaikka+mitään+ei+tehdä+,+Kiitos+tästä+elisa+ja+hyvästi..
30.03.2022 08:57
Korona+vainot+saa+ihmiset+pelkäämään+muita+ihmisiä+,niin+ostanpa+koiran+hetken+mielijohteesta.
22.10.2020 15:04
Nyt+näitä+hirviöitä+ihmiset+ostaa+pää+-märkänä+suureen+rahaa+torista+ja+,kohta+niitä+uudelleen+kaupataan+samalla+sivostolla,vähän+käyttettyinä.
22.10.2020 15:00
Nyt+on++hurjaa+toimintaa+koira+markkinoilla.+Sekarotuisista+piskestä++ja+vanhoista+jo+ehtoon+puolella+olevista+karvanaamoista+pyydetään+yli+1000€
22.10.2020 10:46
1 / 1