Kävin tuossa hakemassa tuotteen huollosta eilen Mcare Ruoholahdenkatu 8 ja jouduin siin nyt sen suhteellisen pitkän hetken odottamaan. Tiskillä murjasin sitten johonkin väliin että "aika kauan kestää teil tää odottaminen" niin siitähän se naisasiakaspalvelija veti herneen ja alko kertomaan miten heilläkin on ihmisoikeudet taukoihin. Kysyinkin, että onko sitten toimivissa mestoissa työntekijöiden ihmisoikeudet poljettu, mutta se taisi olla turhaa enää lähtee kyselemään lisää. Ennen kuin olin saanu lauseen loppuun niin hän alkoi toistamaan lausetta "kiitoksia palautteesta, välitän sen eteenpäin". Sellanen vittumainen virne ja hymyily päällä.. kun on tarpeeksi tehny yhdessä paikassa töitä ja ei enää v* kiinnosta.
Ei tarvi enää tuoho lafkaan kyllä mennä !
Oli perjantai, napakka pakkanen ja aurinko paistoi kauniisti!
Paikka oli mcare ruoholahdenkatu 8 valtuutettu apple-huolto helsinki
Mcare kokemuksia (ruoholahdenkatu)
19
6372
Vastaukset
- tapsa2323
Mitä nyt muuta voi odottaa palvelunlaadusta kun suurinosa asiakkaista on ns. elin otsassa. Näitä asiakaspalvelun helmiä mahtuu tänne suomeen aivan liikaa.
- Mcare_rally
Se Kolin Mcare rally oli aikoinaan hyvä peli :)
- Marko93
Minulla oli iPhonessa puoli näyttöä pimeänä ja puhelin näpytteli omiaan. Vaihdoin näytön iHelpillä ja uusi näyttö toimi mutta puhelin oli lukittu. Sanoivat että puhelin on näppäillyt pääsykoodiin niin monta kertaa väärin että laite on lukkiutunut, eivätkä he saa Applen lukitusta ohitettua. Vein laitteen Mcarelle jossa sanoivat että laite on näppäillyt itsekseen koska näyttö joka siihen vaihdettiin ei ole Applen alkuperäinen. Voivat maksua vastaan nollata laitteen. Näppäily tapahtui kuitenkin ennen kuin näyttö vaihdettiin, eli nähtävästi syyttävät aina tilaisuuden tullen kilpailijoilla vaihdettuja osia.
- Anonyymi
Itse vein koneen tänne huoltoon ja olisi huolto maksanut melkein saman verran kuin uusi kone... ei todellakaan ollut tällaiset hinnat nettisivuilla esillä (siellä sanottiin 150e uuden osan hinta). Ja diagnosointi oli tehty jo eri liikkeessä jonka heille kerroin mutta halusivat tehdä oman (sama tulos) josta piti pulittaa siitäkin 50 euroa :) en suosittele!
Lähetin postilla takuuhuoltoon 4kk vanhat airpodsit, kun toinen nyt jo pimeä.
Sain vielä palautustunnus, että mcare maksanut postimaksut. Nyt kun airpodsit ovat saattu kuntoon, pyysivät 10 euro postitoimituksesta.
Eli jos en maksa 10 euro, niin airpods pidetään...
Halo? Puhutaan takuusta.- Anonyymi
Puhelinta veivattu toista viikkoa huollossa, ja sitten kun he sen sieltä saivat postitettua, niin eivät viitsi edes nopeinta mahdollista kuljetustapaa, vaan kirjepostin mukana toimitettavaa pikkupakettia... Lisäksi huollon seurantajärjestelmä on aika alkeellinen, siellä ei lue ollenkaan esim. diagnoosia tai toimenpiteiden aikaleimoja.
- Anonyymi
Paskaa palvelua, rahastavat vaan
- Anonyymi
Ostin mcare :sta eilen uuden iPhone 7 plussan.
Tässä on jokin vika, ja varmasti tästä tiedettiin.
Vika on että näytön kirkkaus menee itsestään jatkuvasti ylös ja alas, ja että ”hiljainen tila- nappi” menee päälle ja pois päältä itsestään. Tämän takia laite oli halvempi kuin muualla - Anonyymi
Itse lähetin tarjouspyynnön laitteesta heille, vastaukseksi sain että sarjanumero on väärä. Lähetin sen uudestaan (kopsasin sen suoraan laitteesta, eli ei voinut olla väärä) ja vastaukseksi sain ivailua/nimittelyä, sillä kuulemma sarjanumero oli edelleen väärä. Kuitenkin samalla numerolla muista liikkeistä löysivät kyseisen laitteen tiedot. Aika paskaa asiakaspalvelua mun mielestä, että aletaan asiakasta nimittelemään :D todella epäammattimaista. En suosittele kyseistä lafkaa kenellekkään. Ikinä. Jos kyseinen asiakaspalvelun ammattilainen lukee tätä niin terkut sulle! Taidat olla väärällä alalla :)
- Anonyymi
Palvelu pelaa kun saadan korona ja valtion tukea .
Tämmösessä fimassa on hyvä asioida kun menee ittellä hyvin.
Saa kyllä mielialan alas. Olis aikaa ja osaamista niin lähettäs luurin
USAn huoltoon tulis kuntoon samassa ajassa ja vittuilut sais lontoon kielellä. Mcare huijaa ihmisiä elisan kanssa yhdessä . Minun luuri rupesi pätkimään niin , että valikot ei toiminut niin vei luurin huoltoon tietysti kun on vielä takuuta voimassa . Luuri oli yli kaksiviikkoa huollossa ja sitten sain sen takaisin ja minulle sanottiin ,että ei ollut mitään vikaa ja sen takia joudun maksaa 45€ huh huh lisäksi minulla on vielä lisävakuutus luuriin , mutta silti maksa 45€... Kyllä tuli puhelin kuitenkin kuntoo ,mutta se on heille eduksi sanoo ettei ollut vikaa niin eei mitkään takuut korvaa....Ei näin
- Anonyymi
Toi on niiden ainoa rahastustapa ja tuntuu olevan yleistä hommaa
- Anonyymi
Erikoinen kioski tämä mcare
- Anonyymi
Helppoa rahaa heille
- Anonyymi
Minä olin saanut Nokian HMDGlobal asiakastuesta vastauksen IMEI:n ja muiden antamieni tietojen perusteella, että huolto onnistuu ja voin viedä sen myös Nokian valtuuttamalle korjausyritykselle. Kampista olin laitteen ostanut ja vein tänne Mcareen. He eivät vastanneet sähköposteihin lainkaan ja kun menin sinne liikkeeseen tyyppi oli alusta asti aivan törkeä. Kun kysyin miksi hän ei ole vastannut sähköposteihini niin hän sanoi, ettei kiinnosta kun niitä tulee niin paljon. Sitten vielä sen päälle ilmoitti, ettei takuuhuolto onnistu ja että HMDGlobal on vastannut minulle virheellisesti. Hän siis ei mitä ilmeisimmin pitänyt minusta ja nimestäni vaikka minä en tuota tatuoitua kaljupäistä läskitonttua ollut koskaan ennen nähnytkään.
Hän heitti minut ulos ja piti huolen, etten saa enää mitään vastauksia Nokian HMDGlobalin asiakaspalvelusta. Ihan törkeä paskiainen, joku sinne tullut asiakas huuteli perääni myös jotain solvauksia kun kävin, tietämättä mitään asiasta.
MUISTAKAA ANTAA LAITEVALMISTAJILLE PALAUTETTA TÄSTÄ PASKALIIKKEESTÄ! - Anonyymi
Mitä kuuluu nyt, kun viisi milliä kupattu tämänkin salongin kehittelyyn?
- Anonyymi
Puoti kaput. Sun huollossa oleva laite on nyt konkkapesän roskaa.
- Anonyymi
Ensin kerätään tunnetusti löysät kehittämis- laajenemisrahat, sitten mennään konkurssiin. Kysehän on koneälyparatiisin lapsien aikakaudesta.
- Anonyymi
Juttu haisee, mutta se on rahamaailman ydintä se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926