Mcare kokemuksia (ruoholahdenkatu)

PerjantaiAsiakas

Kävin tuossa hakemassa tuotteen huollosta eilen Mcare Ruoholahdenkatu 8 ja jouduin siin nyt sen suhteellisen pitkän hetken odottamaan. Tiskillä murjasin sitten johonkin väliin että "aika kauan kestää teil tää odottaminen" niin siitähän se naisasiakaspalvelija veti herneen ja alko kertomaan miten heilläkin on ihmisoikeudet taukoihin. Kysyinkin, että onko sitten toimivissa mestoissa työntekijöiden ihmisoikeudet poljettu, mutta se taisi olla turhaa enää lähtee kyselemään lisää. Ennen kuin olin saanu lauseen loppuun niin hän alkoi toistamaan lausetta "kiitoksia palautteesta, välitän sen eteenpäin". Sellanen vittumainen virne ja hymyily päällä.. kun on tarpeeksi tehny yhdessä paikassa töitä ja ei enää v* kiinnosta.
Ei tarvi enää tuoho lafkaan kyllä mennä !

Oli perjantai, napakka pakkanen ja aurinko paistoi kauniisti!

Paikka oli mcare ruoholahdenkatu 8 valtuutettu apple-huolto helsinki

15

5909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapsa2323

      Mitä nyt muuta voi odottaa palvelunlaadusta kun suurinosa asiakkaista on ns. elin otsassa. Näitä asiakaspalvelun helmiä mahtuu tänne suomeen aivan liikaa.

    • Mcare_rally

      Se Kolin Mcare rally oli aikoinaan hyvä peli :)

    • Marko93

      Minulla oli iPhonessa puoli näyttöä pimeänä ja puhelin näpytteli omiaan. Vaihdoin näytön iHelpillä ja uusi näyttö toimi mutta puhelin oli lukittu. Sanoivat että puhelin on näppäillyt pääsykoodiin niin monta kertaa väärin että laite on lukkiutunut, eivätkä he saa Applen lukitusta ohitettua. Vein laitteen Mcarelle jossa sanoivat että laite on näppäillyt itsekseen koska näyttö joka siihen vaihdettiin ei ole Applen alkuperäinen. Voivat maksua vastaan nollata laitteen. Näppäily tapahtui kuitenkin ennen kuin näyttö vaihdettiin, eli nähtävästi syyttävät aina tilaisuuden tullen kilpailijoilla vaihdettuja osia.

    • Anonyymi

      Itse vein koneen tänne huoltoon ja olisi huolto maksanut melkein saman verran kuin uusi kone... ei todellakaan ollut tällaiset hinnat nettisivuilla esillä (siellä sanottiin 150e uuden osan hinta). Ja diagnosointi oli tehty jo eri liikkeessä jonka heille kerroin mutta halusivat tehdä oman (sama tulos) josta piti pulittaa siitäkin 50 euroa :) en suosittele!

    • Lähetin postilla takuuhuoltoon 4kk vanhat airpodsit, kun toinen nyt jo pimeä.
      Sain vielä palautustunnus, että mcare maksanut postimaksut. Nyt kun airpodsit ovat saattu kuntoon, pyysivät 10 euro postitoimituksesta.
      Eli jos en maksa 10 euro, niin airpods pidetään...
      Halo? Puhutaan takuusta.

    • Anonyymi

      Puhelinta veivattu toista viikkoa huollossa, ja sitten kun he sen sieltä saivat postitettua, niin eivät viitsi edes nopeinta mahdollista kuljetustapaa, vaan kirjepostin mukana toimitettavaa pikkupakettia... Lisäksi huollon seurantajärjestelmä on aika alkeellinen, siellä ei lue ollenkaan esim. diagnoosia tai toimenpiteiden aikaleimoja.

      • Anonyymi

        Paskaa palvelua, rahastavat vaan


    • Anonyymi

      Ostin mcare :sta eilen uuden iPhone 7 plussan.
      Tässä on jokin vika, ja varmasti tästä tiedettiin.
      Vika on että näytön kirkkaus menee itsestään jatkuvasti ylös ja alas, ja että ”hiljainen tila- nappi” menee päälle ja pois päältä itsestään. Tämän takia laite oli halvempi kuin muualla

    • Anonyymi

      Itse lähetin tarjouspyynnön laitteesta heille, vastaukseksi sain että sarjanumero on väärä. Lähetin sen uudestaan (kopsasin sen suoraan laitteesta, eli ei voinut olla väärä) ja vastaukseksi sain ivailua/nimittelyä, sillä kuulemma sarjanumero oli edelleen väärä. Kuitenkin samalla numerolla muista liikkeistä löysivät kyseisen laitteen tiedot. Aika paskaa asiakaspalvelua mun mielestä, että aletaan asiakasta nimittelemään :D todella epäammattimaista. En suosittele kyseistä lafkaa kenellekkään. Ikinä. Jos kyseinen asiakaspalvelun ammattilainen lukee tätä niin terkut sulle! Taidat olla väärällä alalla :)

    • Anonyymi

      Palvelu pelaa kun saadan korona ja valtion tukea .
      Tämmösessä fimassa on hyvä asioida kun menee ittellä hyvin.
      Saa kyllä mielialan alas. Olis aikaa ja osaamista niin lähettäs luurin
      USAn huoltoon tulis kuntoon samassa ajassa ja vittuilut sais lontoon kielellä.

    • Mcare huijaa ihmisiä elisan kanssa yhdessä . Minun luuri rupesi pätkimään niin , että valikot ei toiminut niin vei luurin huoltoon tietysti kun on vielä takuuta voimassa . Luuri oli yli kaksiviikkoa huollossa ja sitten sain sen takaisin ja minulle sanottiin ,että ei ollut mitään vikaa ja sen takia joudun maksaa 45€ huh huh lisäksi minulla on vielä lisävakuutus luuriin , mutta silti maksa 45€... Kyllä tuli puhelin kuitenkin kuntoo ,mutta se on heille eduksi sanoo ettei ollut vikaa niin eei mitkään takuut korvaa....Ei näin

    • Anonyymi

      Toi on niiden ainoa rahastustapa ja tuntuu olevan yleistä hommaa

    • Anonyymi

      Erikoinen kioski tämä mcare

    • Anonyymi

      Helppoa rahaa heille

    • Anonyymi

      Minä olin saanut Nokian HMDGlobal asiakastuesta vastauksen IMEI:n ja muiden antamieni tietojen perusteella, että huolto onnistuu ja voin viedä sen myös Nokian valtuuttamalle korjausyritykselle. Kampista olin laitteen ostanut ja vein tänne Mcareen. He eivät vastanneet sähköposteihin lainkaan ja kun menin sinne liikkeeseen tyyppi oli alusta asti aivan törkeä. Kun kysyin miksi hän ei ole vastannut sähköposteihini niin hän sanoi, ettei kiinnosta kun niitä tulee niin paljon. Sitten vielä sen päälle ilmoitti, ettei takuuhuolto onnistu ja että HMDGlobal on vastannut minulle virheellisesti. Hän siis ei mitä ilmeisimmin pitänyt minusta ja nimestäni vaikka minä en tuota tatuoitua kaljupäistä läskitonttua ollut koskaan ennen nähnytkään.
      Hän heitti minut ulos ja piti huolen, etten saa enää mitään vastauksia Nokian HMDGlobalin asiakaspalvelusta. Ihan törkeä paskiainen, joku sinne tullut asiakas huuteli perääni myös jotain solvauksia kun kävin, tietämättä mitään asiasta.

      MUISTAKAA ANTAA LAITEVALMISTAJILLE PALAUTETTA TÄSTÄ PASKALIIKKEESTÄ!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe