- Minusta on moneksi. Toisaalta kirjallinen ilmaisu rajallisessa ympäristössä on rajallista.
- Nuorena tykkääminen tulee, ja tykkääminen menee. Ei ole mitään keinoa saada toista tunnustamaan. Vasta rakkaus tunnustetaan jos silloinkaan ja siihen menee monta vuotta kunnes olette aikuisia. Sinulla on tämä tunne aina uudestaan, ei , se ei ole sama, koska se on aina uusi.
- Hyvä että on pääsyraja, tosin opettajat arvostelevat tunnepohjalta..
- Vaikka se ei estä tartuntoja niin tutustu toki siihen mitä nykyteknologia voi tarjota.
https://www.youtube.com/watch?v=V3YcySUvhLc - Olen itse asunut lapsesta saakka Espoossa, nyt keski-ikäinen. Olen varsin introvertti ja välttelen kontakteja ihmisten kanssa. Kokemani uhkatilanteet ovat olleet työmatkalla keskellä päivää. En ole ollut humalassa. Pyydän että kommentoit jatkossa siten ettet oleta minun haastavan riitaa "nakkikiskan jonossa" jossa en ole oskaan ollut.
- Muutin itse pois pääkaupunkiseudulta useiden väkivalta yritysten vuoksi.
- saat jättää muhun jälkesi - koska olen jäljetön.
- jos oisit Kuu, niin voin olla sun harmaa tomu;
(rakastun aina ensisilmäyksellä ja se repii minut kappaleiksi) - Todellinen elämä on tarua ihmeellisempää... muuta en voi tuosta runosta kertoa.
Kohtaavatko polkumme enää koskaan, tapahtuuko se minuutin vai vuosimiljoonan viiveellä... ja näen vain iäisyyteen katoavan varjosi kaukaisen auringon kilossa.