miten saada poika tunnustumaan?

miten ihmeessä saan pojan tunnustumaan että hän tykkää musta?
Meidän luokalla on yks poika joka tykkää musta
Se poikaa nauraa mun jutuille kattoo mua sit aina se hymyille mulle ku tuun luokkaan tai on ruokalassa. Sit se aina on mun lähellä, kerran se tuli puhuu mulle sit se piteli mun kättä sit hymyili vaan. Sit ku yritän puhuu esim mun poikaluokkalaisille se aina kattoo mua ja yrittää puuttuu siihen juttuu mukaan.

Mun kaverit on kysyneet siltä pojalla tykkää se musta mut se sanoo en tykkää.
ja se on ihan liemi selvää että hän tykkää musta.

Kaikki vinkit on tervetulleita. (:
3203
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

tyttö oot onnekas ^^

Äänestä
  • Niin taikka poika. Pitää osata ajatella avaran nykyaikaisesti näistä asioista.

Äänestä

Nuorena tykkääminen tulee, ja tykkääminen menee. Ei ole mitään keinoa saada toista tunnustamaan. Vasta rakkaus tunnustetaan jos silloinkaan ja siihen menee monta vuotta kunnes olette aikuisia. Sinulla on tämä tunne aina uudestaan, ei , se ei ole sama, koska se on aina uusi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

miten ihmeessä saan pojan tunnustumaan että hän tykkää musta?
Meidän luokalla on yks poika joka tykkää musta
Se poikaa nauraa mun jutuille kattoo mua sit aina se hymyille mulle ku tuun luokkaan tai on ruokalassa. Sit se aina on mun lähellä, kerran se tuli puhuu mulle sit se piteli mun kättä sit hymyili vaan. Sit ku yritän puhuu esim mun poikaluokkalaisille se aina kattoo mua ja yrittää puuttuu siihen juttuu mukaan.

Mun kaverit on kysyneet siltä pojalla tykkää se musta mut se sanoo en tykkää.
ja se on ihan liemi selvää että hän tykkää musta.

Kaikki vinkit on tervetulleita. (:

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu