Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mantsuria
profiilit
Mantsuria
Mantsuria
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikkiin+autoihin+tulee+vikoja.+Esimerkiksi+Peugeot,+Volvo,+Skoda+ja+niin+edelleen+ovat+joidenkin+vitsien+aiheita.+Peugeotin+varaosat+ovat+kalliita,+Chevroletin+varaosat+myös+jne,+Toyota+Corollaan+löytyy+varaosia+vaikka+kuinka+paljon+ja+edullisesti.+Voisin+ostaa+Toyotan+kaupassa+käynti+autoksi,+ongelma+on+siinä+että+ne+myydään+pois+liian+nopeasti...
03.01.2021 20:03
Minä+en+usko+kenenkään+todella+rakastavan+samaa+sukupuolta+olevaa+henkilöä.+Asia,+josta+ei+keskustella+paljon+on+yleensä+varattuun+mieheen+oletettavasti+yksipuolisesti+rakastuminen.+Varatut+miehet+eivät+eroa+yleensä+entisestä+ja+heillä+voi+olla+rakastajatar.+Luin+nuorena+kirjan+toinen+nainen,+ystävä+vai+vihollinen.+Siinä+pohdiskeltiin+onko+toinen++nainen+ystävä+vai+vihollinen.+Nuorena+olin+kiinnostunut+jätkästä+jolla+oli+tyttöystävä,+sain+itse+häneltä+pakit+joten+minun+oli+pakko+luovuttaa.+Olen+mieluummin+vapaa+kuin+varatun+miehen+huora.+Halusin+unohtaa+hänet,+itse+olen+pysynyt+vapaana+näihin+päiviin+asti..+Itselleen+on+vaikea+saada+ketään+jos+on+käynyt+huonosti+rakkausasioissa,+se+teki+minusta+vaatimattoman+ihmisen.+Ja+pakko+on+ollut+oppia+olemaan+ilman+paria,+yksin..
03.01.2021 18:58
1 / 1