Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isäntämies42
profiilit
isäntämies42
isäntämies42
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se+on+kai+joku+tauti+olla+isoin+firma+asiakkaiden+kustannuksella+mutta+ku+pitäs+niitä+töitäkin+tehdä+eikä+vaan+kahmia+asiakkaita+listoilleen.kyllä+tähänkin+pitäs+jokin+laki+olla+mut+ku+ei+ole+puolenvuodenvuoden+karenssi+vaa++kylkeen.en+olis+laittanu+nimeä+sopimukseen+jos+olisin+tämän+tienny.nyt+sitte+vaa+kärsitään+ansiomenetykset+yms.
09.07.2021 23:26
itsellä+alkaa+vahvistumaan+sama+ajatus.nimi+sopimukseen+niin+itse+välittäjä+ei+enää+vastaa+yhteenkään+viestiin+eli+minä+myyjänä+en+saa+koko+välittäjään+yhteyttä.onhan+se+mukava+hyvillä+tarjouksilla+kahmia+myyjä+asiakkaat+omille+listoille+eikä+sitten+myydäkään+mitään.mukava+olla+oulun+isoin+ja+ns+paikallinen.asiakkaat+kärsii+ku+kauppoja+ei+ole+tarkoituskaan+tehdä.ja+sitte+vielä+puolenvuoden+karenssi+kylkeen+ja+myymättä+jäi..
09.07.2021 23:11
kyllä+itsellä+alkaa+vahvistumaan+sama+ajatus.nimi+sopimukseen+niin+itse+välittäjä+ei+enää+vastaa+yhteenkään+viestiin+eli+minä+myyjänä+en+saa+koko+välittäjään+yhteyttä.onhan+se+mukava+hyvillä+tarjouksilla+kahmia+myyjä+asiakkaat+omille+listoille+eikä+sitten+myydäkään+mitään.mukava+olla+oulun+isoin+ja+ns+paikallinen.asiakkaat+kärsii+ku+kauppoja+ei+ole+tarkoituskaan+tehdä.ja+sitte+vielä+puolenvuoden+karenssi+kylkeen+ja+myymättä+jäi..
09.07.2021 23:09
1 / 1