Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

16

1. en+käytä+alkoholia+🙂+sulla+ei+muuten+olisi+varaa+varmaan+edes+viiniin+😚+tee+töitä,+saatat+menestyä+ja+saada+joskus+rentoutua+sen+viinin+kanssa
  2. hahah+😃+en+ottas+vaikka+antaisivat+😆+en+tee+mitää+jollain+jakkarolla+🤣+ei+helvetti+että+saatiin+nauraa..niin+läpinäkyvää+naapuri+katkeruutta+tulee+näkyviin+ja+ilmi+tekstistäsi+että+en+tiiä+onko+näin+tyhmää+ihmisen+kirjoitusta+nähny+ennen+😃+niin+sano+kaksi+naispuolista+kaveriakin+kun+näytin+tätä+noloa+viestiketjua+🤣😂+tajuat+varmaan+itsekin+että+moni+utelias+idiootti+varmaan+haluaisi+nähdä+pärstäsi,+kuka+ihminen+voi+olla+noin,+ei+siihen+keksi+edes+sanaa+😆+huhhhh..mulle+koti-siili+on+yhdentekevä+ja+en+tunne+ketään+henkilökunnasta,+enkä+aio+tutustua+ja+eikä+kyllä+kiinnostakaan+😀+ja+mitä+kateellinen+naapuri+PÖLJÄLTÄ+tekee,+tulee+varmaan+äitinsä+pyynnöstä+kun+hän+joskus+tehnyt+paskan+kaupan+siinä+lafkassa+ja+itkettää+nyt+niin+vietävästi+kun+tuote+ei+sopinutkaan+meidän+yksiön+sisustukseen,+😅+niin+keksitäänpä+että+tämä+"Salla+on+jollain+JAKKARA+🤣+palkalla+vähä+mainostamassa"+kun+hän+ei+sattunutkaan+liikettä+haukkumaan,+kuten+moni+muu+täällä+säälittävällä+paskanjauhanta+alustalla+🤣😂😂+hahaha!+maksetaan+50e+jos+viitsisit+edes+minulle+kertoa+jotenkin,+että+muut+ei+välttämättä+näe+kuka+on+näin+typerä+ihminen.Tiedän+yhden+ihmisen,+joka+on+vähän+niinkuin+hakkeri,+(ja+en+sitten+arvosta+yhtään+sellaista+hommaa),+mutta+tässä+tilanteessa+kyllä+tekee+mieli+kysyä+jos+hän+viitsisi+vähän+onkia+tietoja+sinusta+🙂,+siltä+varalta+että+sinulla+menee+pupu+pöksyyn+ja+pysytkin+reppana+nimettömänä.+😆+kaverini+kertoi+juuri+vieressäni,+joka+tietää+hänet+jotenkin,+että+tuo+tyyppi+osaa+kuulema+joidenkin+ip+tietojen+avulla+pelkästään+jos+alusta+on+huonosti+suojattu+kuten+kuulema+suomi24+saada+tietoja+kuka+on+viestin+kirjoittanut,+ja+selitti+kaikkea+muutakin+jostain+kirjoitusten+ajasta+pystyy+varmistamaan+jotain+ja+näyttää+mistä+päin+maailmaa+viesti+on+lähetetty+jne.+😁+minä+olen+oikeudenmukainen+ihminen+ja+vaikka+nyt+ei+tämän+isommasta+asiasta+ole+kysymys+niin+se+on+periaate,+että+tollaiset+yksinäiset+ihmiset+jotka+huutelevat+valheita+vaikka+niitä+ei+kukaan+todellakaan+uskokkaan,+niin+ne+huuteliat+myös+vastaavat+höpötyksistään+vaikka+sitten+vähän+pahemmin+heidät+nolaamalla+🤣"kotisiilin+mainostaja"+hahaha,+miten+äitisi+sinut+on+kasvattanut+noin+pilalle+🙄+mulle+se+firma+on+paskan+tekevä,+😅+mutta+se+että+puolustan+muutenkin+paljon+yrityksiä+palstoilla,+koska+itse+olen+yrittäjä+ja+joku+harmistunut+sossuntuki+kaveri+tulee+jauhaa+ja+naurattaa+jutuillaan+minua,+mutta+että+joku+muu+ei+välttämättä+tajua+sitä,+joka+olisi+kyllä+todella+typerä+ihminen+🙂+niin+se+asia+ei+vain+minun+järkeen+mahdu+ja+teen+kaikkeni+tässäkin+asiassa+että+tällaiset+pellet+eivät+naamaansa+näyttele+kehuja+keräten+🤣😂