Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Dwalde
profiilit
Dwalde
Dwalde
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä+se+tarkoittaa,+se+on+anime
07.09.2022 06:22
Ja+koulu+on+vitun+vaikeeta,+vaikeeta+saada+hyvä+numero+joistain+aineista+vitun+moista+stressiä+saatana,+eikä+tiedä+pääseekö+haluamaansa+kouluun/ammattiin+saatana+kokeista+ei+vittu+ikinä+hyvää+numeroa+VITTU
02.09.2022 19:59
Sama+täällä,+olen+jo+9+luokalla+ja+vittu+ku+se+on+niin+vaikeeta,+tuntuu+että+en+saa+ikinä+mitään+aikaseksi+ruotsin+tunneilla+kun+en+ymmärrä+siitä+paskaakaan.
19.08.2022 10:06
Vituttaa+kun+ei+vittu+ymmärrä+ruotsista+mitään,+miksi+sen+pitää+olla+niin+vitun+vaikeaa,+saisi+heittää+pakkoruotsin+helvettiin.
19.08.2022 10:02
oon+8+luokal+ja+kemia/Fysiikka+on+perseestä+en+ymmärrä+paskakaan+mitään+niin+vitun+vaikeeta
17.03.2022 10:00
tulee+myöhässä+mutta+itse+ajattelin+mennä+IT-alaan+opiskelemaan+ja+minun+isovelihän+on+IT-alan+ammattilainen+niin+ja+luulen+että+se+sopisi+minulle+ainakin+hyväksi+ammatiksi+asiathan+on+erilaiset+nyt+kuin+2010+niin+IT-alan+ammattilaisille+varmasti+nykyään+löytyy+paremmin+töitä+muutenkin
27.11.2021 22:08
tulee+myöhässä+mutta+siis+olen+varmaan+ainoa+joka+käyttää+meijän+koulussa+laukkua+ei+kukaan+pojista+tai+tytöistä+käytä+vain+minä+eikä+kukaan+ole+ihmetellyt+tai+mitään+on+se+olkalaukku+ihan+hyvä+minun+mielestä+käyttää+sen+halusin+sanoa+itse+tykkään+enemmän+olkalaukuista.
02.10.2021 17:57
tää+tulee+myöhässä+*no+shit*+itse+aloin+käyttää+olkalaukkua+jo+7+luokalla+ja+en+tiedä+miksi+kaikki+sanoo+että+siitä+tulee+jotain+niska+selkä+kipuja+vaikka+mulle+ei+ole+ikinä+tullut+taas+repun+käyttäminen+on+ollut+välillä+minulle+ärsyttävää+ja+minun+mielestä+olka+laukku+voi+olla+ihan+hyvä+käyttää.
02.10.2021 11:24
1 / 1