Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. Kirjoitin+tähän+ketjuun+oman+kokemukseni.+(vähän+aikaisempaan+kommenttiin)Varo+sinäkin,+ja+varmistele,+ettei+vaimosi+tyydytä+seksitarvettaan+muualla.+Lyö+nimittäin+miehen+mielen+todella+maihin,+jos+asia+tulee+ikäänkuin+"puskista"+täysin+yllättäen.
  2. Ei+pidä+paikkaansa.+Turha+yleistää.+Itselläni+oli+parinkymmenen+vuoden+jakso,+jossa+seksiä+oli+alle+kerran+vuodessa,+ja+vain+kun+vaimo+oli+humalassa.+Muutoin+väitti+olevansa+ns.+kylmä+ja+haluton,+ja+kieltäytyi+aina.+Itse+olisin+kyllä+halunnut+ainakin+pari-kolme+kertaa+viikossa.+Hoidin+asian+itsetyydytyksellä,+erottu+ei,+koska+muutoin+arki+kyllä+rullasi.+Ja+parempi+itsetyydytys+ja+arjen+luotettava+juttuseura+ja+kumppani,+kuin+mahdollinen+yksinäisyys,+etenkin+kun+vaimo+sanoi+olevansa+ihan+tyytyväinen+tilanteeseen,+kunhan+en+vaan+painosta+häntä+seksipyynnöillä.+Aika+paljon+kuitenkin+kirpaisi,+kun+vaimo+kärähti+uskottomuudesta+yli+35+avioliittovuoden+jälkeen.+Osoittautui,+että+hän+ei+ollutkaan+kylmä+ja+täysin+haluton,+niinkuin+väitti,+vaan+hän+olikin+vaan+kyllästynyt+jossain+vaiheessa+minuun+ja+ulkoistanut+seksitarpeensa+hoitamisen.Valehtelu+suututti,+luottamus+meni,+mutta+yritin+ja+edelleen+yritän+antaa+anteeksi,+vaikka+kärsin+asiassa+peräti+parikymmentä+vuotta...enkä+älynnyt+olla+itse+uskoton,+kun+en+yhtään+arvannut+että+hän+olisi...Nyt+on+kuitenkin+sitten+viimeisen+vuoden+aikana+(kärähtämisen+jälkeen)+peitto+heilunut+vilkkaammin,+noin+viikoittain,+ja+oma+halu+on+vähentynyt,+että+gäppi+on+paljon+pienempi,+eikä+runkulla+tarvitse+enää+käydä+kuin+kerran+viikossa.+(Sitä+en+tiedä+onko+uskottomuus+loppunut,+mutta+niin+vaimo+väittää,+ja+haluaisin+uskoa+häntä.)Semmoinen+ongelma+tuosta+jäi,+että+vaikka+olin+sanonut+aiemmin+aina+ehdottomasti+ei+satunnaisille+silloin+tällöin+eteen+tulleille+seksitilaisuuksille,+niin+nyt+en+tiedä...saattaisin+todennäköisesti+suostua+kostomielessä+jos+vielä+joskus+sattuisi+joku+nainen+ehdottamaan+intiimimpää+kanssakäymistä.+Jos+siis+seksikumppaniehdokas+vaikuttaisi+mielestäni+sopivalta,+olenhan+kuitenkin+jo+vähän+yli+kuusikymppinen+mies...niin+että+kysyntä+kyllä+vaikuttaa+aika+lailla+laantuneen,+ei+ole+enää+ehdotuksia+tullut+niinkuin+nuorempana.