- ihan järjetöntä touhua
- Jep. Tuossa yksi syy miksi en ota koronarokotteita. Harrastan hiihtoa ja juoksua.
- Niin tietenkin jos rakennelmia muuttelee, voi tulla ongelmia. Itse kävin kaverin kanssa automatkalla Espanjassa joitakin vuosia sitten ja nukuimme monta yötä autossa.
- niinpä tai juopot ylipäätään
ja huumeiden käyttäjät
ihme touhua tuo syyllistäminen - joo uskon että korona on vain sivuseikka ja koko homman päätarkoitus on edistää digitaalista kulkukorttia ja maksuvälinettä eli Raamatussa mainittua pedon merkkiä.
- Olen ollut jo viisi vuotta raittiina ja jatkan samaa rataa Jumalan voimassa ja armosta
- Hei!
valitettavasti en laita tuntemattomille rahaa. Oletko käynyt paikkakuntasi ruoanjaossa? - Höpö höpö. En usko tuohon. Kyllä jokainen saa omassa autossaan oleskella niin paljon kuin haluaa. Jos niin ei ole, niin voitko laittaa lakipykälät jotka kieltävät kyseisen toiminnan?
- abortti on perustuslain vastainen palkkamurha
- aika outoa jos siellä polttoaineen hintoja säädellään
ainut mitä tulee mieleen on se että jos siellä on jotain vapaamuurareita sun muita kerholaisia ni voihan ne jossain saunailloissaan tietenkin sopia vaikka siitä että paljonko bensa missäkin maksaa. En väitä että niin tekevät mutta kaiken maailman hyvä veli ja sisko kerhoja on pilvin pimein. - Oletko sinä edes missään tansseissa ollut? Ja jos olet, niin onko todellakin niin että sinua häiriköidään vai oletko itse se häirikkö?
Vaihda harrastusta ja mene esim hiihtämään - Mitä sitten vaikka palkkasit? Mitä hyödyttää keulia asialla täällä? En itsekään kuulu liittoon koska mielestäni PAM on täysin munaton liitto.
- Miten putin tähän liittyy?
- jep
- parempi olla änkyrä kuin saada esim veritulppa koronarokotteesta.
- ihan sairasta touhua tuo koronarokotteiden antaminen
- Olen jo herännyt. En aio ottaa koronarokotteita.
t. amatöörijuoksija - jep. pitäkööt kirjastonsa, uimahallinsa, jalkapallonsa, jääkiekkonsa sun muut koronapassitouhunsa. t. ulkona juoksija ja hiihtäjä
- no eikös se ole se Agenda 20 vai mikä olikaan
- jokainen valitkoon itse käyttääkö maskia vaiko eikö ja antaa käyttäjien käyttää ja maskittomien olla maskittomina. Jokaisen oma asia