Rokotevastaiset teholla

Anonyymi

Kieltääkö rokotevastaiset myös lääkkeiden antamisen joutuessaan teholle?

38

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koronaan ei ole varsinaista lääkkeitä mutta kortisonia annetaan.

      Näitä prokorona-trolleja on Suomessa ehkä muutama sata ja rokotekielteisiä ehkä 2% ja näiden joutuminen teholle on aika epätodennäköistä. Sen sijaan ovat valitettavasti vakuuttaneet jonkin verran muita ihmisiä olemaan ottamatta rokotteita.

      Nyt alkaa olemaan liian myöhäistä ottaa rokotteita, omikron kulkee väestön läpi aika haipakkaa. Joku vanhus joka pystyy eristäytymään seuraavaksi 3 viikoksi on poikkeus.

      • Anonyymi

        "Nyt alkaa olemaan liian myöhäistä ottaa rokotteita ..."

        Se saattaa pelastaa vielä monta ihmishenkeä!


    • Anonyymi

      Tehoja kuormittaa tästäedes 90% ADE oireyhtymän piikkihaittaiset potilaat.se on faktaa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Koronan takia tehohoidossa näyttää edelleen olevan 80% rokottamattomia joita on kansasta hiukan yli 10%. https://yle.fi/uutiset/3-11300232

        Ei vittu YLE.. 😂😂 "rokottamaton" tarkoittaa vielä että 2 piikkiä otettu mutta aikaa kulunut esim 5päivää toisen rokotteen otosta. Ja se johtuu juurikin piikkihaitasta minkä takia joutu sairaalaan! Kaverille kävi juuri niin..


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Koronan takia tehohoidossa näyttää edelleen olevan 80% rokottamattomia joita on kansasta hiukan yli 10%. https://yle.fi/uutiset/3-11300232

        "Koronan takia tehohoidossa näyttää edelleen olevan 80% rokottamattomia joita on kansasta hiukan yli 10%."

        ... ja lähteenä yle-uutiset 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu YLE.. 😂😂 "rokottamaton" tarkoittaa vielä että 2 piikkiä otettu mutta aikaa kulunut esim 5päivää toisen rokotteen otosta. Ja se johtuu juurikin piikkihaitasta minkä takia joutu sairaalaan! Kaverille kävi juuri niin..

        Luonnollisesti YLE jättää sen oleellisen kertomatta kuten aina, jos se ei sovi firman agendaan.

        Siis valhemedia


    • Anonyymi

      Ei ku ne itkee ja pelkää.Katuvat ettei oo ottaneet piikejä.Toisiset pyytää pappia luoksensaItketään ja pyydetään piikkiäSit niille pitää selittää et ei nyt vaan saat muuta.näin vaimoni selittää mitä osastolla tapahtuu.Joka ikinen on katunut et ei oo ottanut rokotteita JOKA IKINEN ja niitä on kuule monia.Tämä Hyvinkäältä

      • Anonyymi

        Ootta te piikkimyönteiset kyllä hauskaa sakkia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootta te piikkimyönteiset kyllä hauskaa sakkia...

        Te ryssän disinformaatioon lankeavat öyhöttäjät vasta hupaisaa sakkia olettekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ryssän disinformaatioon lankeavat öyhöttäjät vasta hupaisaa sakkia olettekin...

        Eiku ihan lääkärien suusta oon kuullut ku keskustelen enkä mistään valtamedian valhesivuilta lue..


    • Anonyymi

      Ei ku ne itkee ja pyytää apua.Ja rukoilevat,pappia pyytävät,kuolemanpelkoa ja JOKAINE haluu ja pyytää rokotetta vaikkei sitä voi antaa tässä vaiheessa.katuvat.Ottaisivat mitä tahansa jos niille vois antaa.Mistään eivät kieltäydy vaan ruikutetaan mitä vain Hyvinkäältä

    • Anonyymi

      kupla on puhkeamassa.oikeudenkäynnit on menossa .volkkarin päästöjupakan juristi on tuomassa läpi korona kusetuksen :)

    • Anonyymi

      Useimmat lääkkeet heille käyvät. Moni haluaisi ivermektiiniä.

    • Anonyymi

      Teholla n. 60. Suomessa yli 5 miljoonaa ihmistä, joten miten olisi pieni suhteellisuudentaju taas vaihteeksi?

      Totta kai teho on ”täynnä” jos ei paikkoja tuon enempää ole.

      • Anonyymi

        Eihän sitä nyt hoidosta voi kieltäytyä, jos vaikka olisi sittenkin väärässä ja korona onkin olemassa. Tällaisia moraalittomia paskiaisia ja takinkääntäjäpellejä ovat kulkutautimyönteiset. Aina meuhkaamassa ja heilumassa jos jonkinlaisen salaliittoteorian kanssa.
        Uskallan väittää että yksikään kulkutautimyönteinen ei kirjaa hoitotahtoaan omakantaan jossa ilmaisisivat tahtonsa koronahoidon kiellosta.Se siitä heidän uskottavuudestaan.
        Jos joku uskoo asiaansa niin elää myös sen mukaan eikä ota pullasta rusinoita. Hiukan naurattaa nämä pellet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä nyt hoidosta voi kieltäytyä, jos vaikka olisi sittenkin väärässä ja korona onkin olemassa. Tällaisia moraalittomia paskiaisia ja takinkääntäjäpellejä ovat kulkutautimyönteiset. Aina meuhkaamassa ja heilumassa jos jonkinlaisen salaliittoteorian kanssa.
        Uskallan väittää että yksikään kulkutautimyönteinen ei kirjaa hoitotahtoaan omakantaan jossa ilmaisisivat tahtonsa koronahoidon kiellosta.Se siitä heidän uskottavuudestaan.
        Jos joku uskoo asiaansa niin elää myös sen mukaan eikä ota pullasta rusinoita. Hiukan naurattaa nämä pellet.

        Nämä kulkutautimyönteiset ovat pääosin näitä sosiaalitukien suurkuluttajia ja yhteiskunnan kuppaajia. Kukaan täysijärkinenhän ei heidän teorioitaan kannata.


      • Anonyymi

        "Teholla n. 60. Suomessa yli 5 miljoonaa ihmistä, joten miten olisi pieni suhteellisuudentaju taas vaihteeksi?"

        Pitää myös muistaa että tuosta määrästä noin 25% on siellä teholla muista syistä johtuen kuin koronasta.

        Toki heillä on korona, mutta se ei ole se syy, miksi he ovat sinne teholle joutuneet.

        Tätäkin halutaan uutisoinnissa värittää niin, että korona olisi kaikille se pääasiallinen syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kulkutautimyönteiset ovat pääosin näitä sosiaalitukien suurkuluttajia ja yhteiskunnan kuppaajia. Kukaan täysijärkinenhän ei heidän teorioitaan kannata.

        Totuus paljastuu pian sinulle pälli😎


      • Niinpä. Jos on menossa jokin pandemia niin oisko aika perustaa sitten niitä pandemiasairaaloita? tämä koko touhu haiskahtaa ja pahasti


      • Anonyymi

        Moi Bodi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä nyt hoidosta voi kieltäytyä, jos vaikka olisi sittenkin väärässä ja korona onkin olemassa. Tällaisia moraalittomia paskiaisia ja takinkääntäjäpellejä ovat kulkutautimyönteiset. Aina meuhkaamassa ja heilumassa jos jonkinlaisen salaliittoteorian kanssa.
        Uskallan väittää että yksikään kulkutautimyönteinen ei kirjaa hoitotahtoaan omakantaan jossa ilmaisisivat tahtonsa koronahoidon kiellosta.Se siitä heidän uskottavuudestaan.
        Jos joku uskoo asiaansa niin elää myös sen mukaan eikä ota pullasta rusinoita. Hiukan naurattaa nämä pellet.

        Haista pitkä paska! Turhaa on syyllistyksesi!
        Piikitetty piru ilman maskia hönkii toiset vaarantaen lähietäisyydellä ja sairaslomalla olevan tekeleensä laittaa koulun pihan liepeille toisia halailemaan räkänenineen esimerkiksi ja naapurin ukko, piikitetty, ilman maskia ahtaassa pyykkituvassa hönkii ilman oikeaa syytä siellä pitkät ajat juorukerhoa pitämässä!
        Minua ei naurata, vihaksi laittaa piittaamattomuus!
        Vuosikymmeniin en ole terveydenhuollon palveluita tarvinnut!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rokotteista kieltäytyvät noudattakoot periaatteitaan loppuun asti kieltäytymällä sairaalahoidosta.

      • Anonyymi

        Nyt puhut asiaa. Kulkutautimyönteiset joutaa sanunantaa ja silleen. Ei hoitoon koska itse aiheuttavat omat terveyshaittansa.


      • Miksi? Kyllä minä ainakin olen jo maksanut veroja niin paljon että pitäähän sille saada vastinettakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut asiaa. Kulkutautimyönteiset joutaa sanunantaa ja silleen. Ei hoitoon koska itse aiheuttavat omat terveyshaittansa.

        Samalla logiikalla ei hoitoon niitäkään jotka joutuvat rokotteiden takia hoitoon


    • Olen miettinyt että pitäisiköhän laittaa hoitotahdoksi että "ei teho-osastolle" niin ei tarvitsisi kuunnella keltään mitään sonnanjauhantaa.

      t. rokottamaton

    • Anonyymi

      Missä ovat rokotetta vastustavien uutislinkit väitteille, että teholla koronan vuoksi olevat ovat kaikki rokotteen saaneita? Haluaisin nähdä kerrankin suomalaisen median tekemän uutisen, jossa tämä "fakta" kerrotaan. Löytyykö vieläkään?

      P.S. Youtube-salaliittoteoriat eivät kelpaa faktoiksi

      • Anonyymi

        -- Missä ovat rokotetta vastustavien uutislinkit väitteille, että teholla koronan vuoksi olevat ovat kaikki rokotteen saaneita? Haluaisin nähdä kerrankin suomalaisen median tekemän uutisen, jossa tämä "fakta" kerrotaan. --

        Yhtä hyvin voisit toivoa Pohjois-Korean median tekemän uutisen, jossa kerrotaan faktaa maan oloista.


    • Anonyymi

      Niikko syö matolääkkeitä.

      • Anonyymi

        Yrittikö se itsemurhaa?
        Ei ollut kovin tehokasta loislääkettä kun jäi henkiin.


    • Anonyymi

      Kanadassa rokotevastaisuutta vetävä tyyppi on käynyt ottamassa kaksi piikkiä salaa. Nauttii siitä että porukkaa päätyy teholle mutta ei itse sinne halua.

    • Anonyymi

      Katsokaa tästä, mitä WHO on luvannut, kunhan käytte piikeillä:
      https://t.me/simon_parkes/445

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe