Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

395

1. Joo+oon+itekin+amatööriurheilija+enkä+piikkejä+ota.+Kiinnostaisi+totuus+siitä+miten+paljon+niitä+kuolemia+on+jo+tullut,+ja+myös+se+paljonko+niitä+haittoja+oikeasti+on+tullut+ihmisille.
  2. en+osaa+sanoa
  3. Mitä+sitten?
  4. Älä+valehtele.lukaise+vaikka+tämähttp://www.kotipetripaavola.com/homoseksuaalisuusjaRaamattu.html1+Kor+6:9:+Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+miehimykset,+eivät+varkaat,+ei+ahneet,+ei+juomarit,+ei+pilkkaajat+eivätkä+anastajat+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa.+Ja+tuommoisia+te+olitte,+jotkut+teistä;+mutta+te+olette+vastaanottaneet+peson,+te+olette+pyhitetyt,+te+olette+vanhurskautetut+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+meidän+Jumalamme+Hengessä.Room+1:25+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.26+Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;27+samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.Hes+16:49+Katso,+tämä+oli+sisaresi+Sodoman+synti:+ylpeys,+leivän+yltäkylläisyys+ja+huoleton+lepo+hänellä+ja+hänen+tyttärillään;+mutta+kurjaa+ja+köyhää+hän+ei+kädestä+ottanut.50+He+korskeilivat+ja+tekivät+kauhistuksia+(towebah)+minun+edessäni,+ja+minä,+kun+sen+näin,+toimitin+heidät+pois.Juud+1:+7+samoin+kuin+Sodoma+ja+Gomorra+ja+niiden+ympärillä+olevat+kaupungit,+jotka+samalla+tavalla+kuin+nekin+harjoittivat+haureutta+ja+eksyivät+luonnottomiin+lihanhimoihin,+ovat+varoittavana+esimerkkinä,+kärsiessään+iankaikkisen+tulen+rangaistusta.+3+Moos+18:22+Älä+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niinkuin+naisen+kanssa+maataan;+se+on+kauhistus.