Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
huhtasuon_hiihto2022
profiilit
huhtasuon_hiihto2022
huhtasuon_hiihto2022
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
395
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+oon+itekin+amatööriurheilija+enkä+piikkejä+ota.+
Kiinnostaisi+totuus+siitä+miten+paljon+niitä+kuolemia+on+jo+tullut,+ja+myös+se+paljonko+niitä+haittoja+oikeasti+on+tullut+ihmisille.
29.01.2022 05:36
Ei+ajattelua+kannata+ulkoistaa+asiantuntijoille.+Esim+nohynek+ei+edes+tietääkseni+itse+ole+ottanut+rokotteita.+hänkin+on+vain+ihminen
ei+ihmisiin+kannata+turvata,+vaan+turvatkaa+Jumalaan
ja+rukoilkaa+Jumalalta+viisautta+rokoteasioihin
Hän+kyllä+auttaa+katuvia+syntisiä.
29.01.2022 05:35
Niin.+Eikös+rokotteiden+vaikutus+ole+negatiivinen+eli+tilanne+on+parempi+silloin+jos+ei+ota+rokotteita.
29.01.2022 05:34
Ja+siis+itse+en+aio+irtisanoutua.+En+minä+ole+tehnyt+mitään+väärin.+Koronapassi+on+perustuslain+vastainen,+ja+ne+tekevät+väärin+jotka+ovat+laatineet+koronapassilait.+Tilipäivä+koittaa+lainsäätäjillekin.+ja+tarkoitan+sillä+Jumalan+Viimeistä+Tuomiota.
29.01.2022 05:34
Raamatun+mukaan+tulee+niin+suuri+ahdistus+jollaista+ei+ikinä+ennen+ole+ollut.
t.+kristitty
p.s.+en+ota+piikkejä+enkä+hommaa+koronapassia+666
29.01.2022 05:33
en+osaa+sanoa
29.01.2022 05:31
Eipä+yllätä+että+verorahoilla+suolletaan+sontaa.
ylet+ja+muut+sontapalvelut+kannattaa+jättää+lukematta.
Raamattu+on+aina+hyvää+lukemistoa.
29.01.2022 05:23
Mitä+sitten?
29.01.2022 05:21
Älä+valehtele.
lukaise+vaikka+tämä
http://www.kotipetripaavola.com/homoseksuaalisuusjaRaamattu.html
1+Kor+6:9:+Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+miehimykset,+eivät+varkaat,+ei+ahneet,+ei+juomarit,+ei+pilkkaajat+eivätkä+anastajat+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa.+Ja+tuommoisia+te+olitte,+jotkut+teistä;+mutta+te+olette+vastaanottaneet+peson,+te+olette+pyhitetyt,+te+olette+vanhurskautetut+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+meidän+Jumalamme+Hengessä.
Room+1:
25+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.
26+Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;
27+samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.
Hes+16:
49+Katso,+tämä+oli+sisaresi+Sodoman+synti:+ylpeys,+leivän+yltäkylläisyys+ja+huoleton+lepo+hänellä+ja+hänen+tyttärillään;+mutta+kurjaa+ja+köyhää+hän+ei+kädestä+ottanut.
50+He+korskeilivat+ja+tekivät+kauhistuksia+(towebah)+minun+edessäni,+ja+minä,+kun+sen+näin,+toimitin+heidät+pois.
Juud+1:+7+samoin+kuin+Sodoma+ja+Gomorra+ja+niiden+ympärillä+olevat+kaupungit,+jotka+samalla+tavalla+kuin+nekin+harjoittivat+haureutta+ja+eksyivät+luonnottomiin+lihanhimoihin,+ovat+varoittavana+esimerkkinä,+kärsiessään+iankaikkisen+tulen+rangaistusta.
+3+Moos+18:22+Älä+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niinkuin+naisen+kanssa+maataan;+se+on+kauhistus.
29.01.2022 05:17
itse+olen+kristitty+ja+siteeraan+Raamattua+juuri+niin+paljon+kuin+koen+siteerata,+ja+jos+joudun+siitä+vankilaan+ni+jatkan+Raamatun+siteeraamista+siellä
28.01.2022 21:41
ei+homoiluun+mitkään+geenit+liity
homoilu+on+valinta+ihan+samoin+kuin+esim+varastaminenkin
ei+kenenkään+ole+mikään+pakko+sitä+penistä+sinne+peräaukkoon+työnnellä,+vaan+ihminen+ihan+itse+valitsee+tehdä+niin
28.01.2022 21:40
Koko+oikeusjuttu+on+ihan+farssi+koska+eihän+lainsäädäntö+edes+tunnista+synnin+käsitettä.+Ei+toteudu+kyllä+uskon+vapaus+jos+Räsänen+tuosta+saa+tuomion.
28.01.2022 21:39
Tietenkin+hän+tekee+sen+rakkaudesta+homoilijoita+kohtaan+koska+kaiken+synnin+palkka+on+kuolema,+myös+homoilun.+
uskon+että+esim.+Freddie+Mercury+kuoli+homoilun+syntiinsä.+Ilmeisesti+hän+sai+homoilemalla+aidsin+ja+kuoli+siihen.
28.01.2022 21:38
Kuolemantuomio+ei+ole+Jumalan+sanan+vastainen+koska+esivallan+miekka+on+kostaja+sille+joka+pahaa+tekee+ja+niin+sanotaan+Raamatussa.+En+tietenkään+toivo+kenenkään+kuolemaa
28.01.2022 21:36
höpö+höpö
sinä+olet+valhettelija+ja+eksyttäjä
saatana+yrittää+tuhota+uskovienkin+uskon+mutta+Jeesus+Kristus+Herrani+on+jo+murskannut+käärmeen+pään+ristillä
28.01.2022 21:35
Ei+ole+homojen+vihaamista+kertoa+heille+ja+kaikille+muillekin+että+homoilu+on+synti
28.01.2022 21:34
Miten+niin?+Jos+Jumala+on+kehottanut+puhumaan+homoista+ja+homoilusta+niin+Päivi+on+tehnyt+ihan+oikein.+Ei+Jumalan+palvelijoiden+ole+tarkoitus+miellyttää+tämän+maailman+ihmisiä+lirkuttelemalla+mukavia+kuten+ilmeisesti+leipäpapit+tekevät.+
Todellinen+rakkaus+on+rakkautta+Jumalan+sanan+mukaan+totuudessa.
28.01.2022 21:33
No+se+ei+yllätä+koska+tämän+maailman+herra+on+perkele
minä+totean+faktan+eli+sen+että+homoilu+on+synti++ja+tulee+aina+olemaan+synti
tehkää+rikosilmoitus+minustakin+jos+ette+kestä+totuutta.
28.01.2022 21:32
homoilu+on+kauhistus+Jumalan+silmissä
älä+rienaa
28.01.2022 21:31
en+anna+sinun+epäuskoni+vaikuttaa+uskooni
kato+vaikka+juutubesta+Annin+tarina+(jos+se+vielä+on+siellä)
entinen+lesbo+todistaa+Jumalan+muuttavasta+voimasta+ja+Anni+sai+lopettaa+lesboilun
28.01.2022 21:30
9 / 20