- Joo oon itekin amatööriurheilija enkä piikkejä ota.
Kiinnostaisi totuus siitä miten paljon niitä kuolemia on jo tullut, ja myös se paljonko niitä haittoja oikeasti on tullut ihmisille. - Ei ajattelua kannata ulkoistaa asiantuntijoille. Esim nohynek ei edes tietääkseni itse ole ottanut rokotteita. hänkin on vain ihminen
ei ihmisiin kannata turvata, vaan turvatkaa Jumalaan
ja rukoilkaa Jumalalta viisautta rokoteasioihin
Hän kyllä auttaa katuvia syntisiä. - Niin. Eikös rokotteiden vaikutus ole negatiivinen eli tilanne on parempi silloin jos ei ota rokotteita.
- Ja siis itse en aio irtisanoutua. En minä ole tehnyt mitään väärin. Koronapassi on perustuslain vastainen, ja ne tekevät väärin jotka ovat laatineet koronapassilait. Tilipäivä koittaa lainsäätäjillekin. ja tarkoitan sillä Jumalan Viimeistä Tuomiota.
- Raamatun mukaan tulee niin suuri ahdistus jollaista ei ikinä ennen ole ollut.
t. kristitty
p.s. en ota piikkejä enkä hommaa koronapassia 666 - en osaa sanoa
- Eipä yllätä että verorahoilla suolletaan sontaa.
ylet ja muut sontapalvelut kannattaa jättää lukematta.
Raamattu on aina hyvää lukemistoa. - Mitä sitten?
- Älä valehtele.
lukaise vaikka tämä
http://www.kotipetripaavola.com/homoseksuaalisuusjaRaamattu.html
1 Kor 6:9: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Room 1:
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
Hes 16:
49 Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
50 He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia (towebah) minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.
Juud 1: 7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
3 Moos 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. - itse olen kristitty ja siteeraan Raamattua juuri niin paljon kuin koen siteerata, ja jos joudun siitä vankilaan ni jatkan Raamatun siteeraamista siellä
- ei homoiluun mitkään geenit liity
homoilu on valinta ihan samoin kuin esim varastaminenkin
ei kenenkään ole mikään pakko sitä penistä sinne peräaukkoon työnnellä, vaan ihminen ihan itse valitsee tehdä niin - Koko oikeusjuttu on ihan farssi koska eihän lainsäädäntö edes tunnista synnin käsitettä. Ei toteudu kyllä uskon vapaus jos Räsänen tuosta saa tuomion.
- Tietenkin hän tekee sen rakkaudesta homoilijoita kohtaan koska kaiken synnin palkka on kuolema, myös homoilun.
uskon että esim. Freddie Mercury kuoli homoilun syntiinsä. Ilmeisesti hän sai homoilemalla aidsin ja kuoli siihen. - Kuolemantuomio ei ole Jumalan sanan vastainen koska esivallan miekka on kostaja sille joka pahaa tekee ja niin sanotaan Raamatussa. En tietenkään toivo kenenkään kuolemaa
- höpö höpö
sinä olet valhettelija ja eksyttäjä
saatana yrittää tuhota uskovienkin uskon mutta Jeesus Kristus Herrani on jo murskannut käärmeen pään ristillä - Ei ole homojen vihaamista kertoa heille ja kaikille muillekin että homoilu on synti
- Miten niin? Jos Jumala on kehottanut puhumaan homoista ja homoilusta niin Päivi on tehnyt ihan oikein. Ei Jumalan palvelijoiden ole tarkoitus miellyttää tämän maailman ihmisiä lirkuttelemalla mukavia kuten ilmeisesti leipäpapit tekevät.
Todellinen rakkaus on rakkautta Jumalan sanan mukaan totuudessa. - No se ei yllätä koska tämän maailman herra on perkele
minä totean faktan eli sen että homoilu on synti ja tulee aina olemaan synti
tehkää rikosilmoitus minustakin jos ette kestä totuutta. - homoilu on kauhistus Jumalan silmissä
älä rienaa - en anna sinun epäuskoni vaikuttaa uskooni
kato vaikka juutubesta Annin tarina (jos se vielä on siellä)
entinen lesbo todistaa Jumalan muuttavasta voimasta ja Anni sai lopettaa lesboilun