Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
masawee
profiilit
masawee
masawee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei+ole,+laitonta+touhua+opettajalta+ja+täysin+laitonta+tutkia+oppilaan+taskuja+eli+opettaja+joutuu+tästä+jos+ilmoitat+ja+valitat++eteenpäin+pois+työstään+virastaan.
09.05.2022 19:46
mulle+voisi+toimittaa+saloon+kanssa+pari+tornia/kk+vakituiseen+sitä+naantalin+nuuskaa+kun+alkaa+loppumaan+omiiin+tarpeisiin+tuodut+tornit+nyt.+vakituinen+osto+olisi+joka+KK.
07.05.2022 09:49
itsekin+tilaisin+jos+joku+postittaa+saloon+ja+turku+alueelle+kun+ite+en+pääse+hakemaan+millään,+pari+tornii/kk+ostaisin+vakituiseen+joka+kk.
07.05.2022 09:00
itse+ostaisin+salon+seudulle+joka+kuukausi+vakituisesti+pari+tornia.+yveetä+vain+ni+sovitaan
07.05.2022 08:27
ottakaa+yhteyttä+ostan+pari+tornii/kk+omiin++tarpeisiini+vakituinen+kauppa+joka+kk+olis+kyseessä.+lopetin+tupakan+kun+liian+kallista+nuuskaa+sain+pojalta+ja+tykästyin.
05.05.2022 21:23
onneksi+on+vpn+ei+tuu+ipt+näkyviin,heh,+ostan+nuskaa+myös+kun+pääsi+loppumaan+2+tornii+joka+KK+tulis+ostettua+kunhan+joku+postittaa+tänne+hesa-turku+välille.+vaki+asiakas+olis.+muutin+just+suomeen+takas+ja+nuskat+alkaa+loppumaan+jo.+ota+yhtettä+jos+löytyy
05.05.2022 21:15
kuka+onkin+käynyt+vois+pari+tornii+pistää+postissa+mulle+joka+KK+ostan+takuu+varmasti+joka+kuukaus+senverran.
05.05.2022 21:05
ei+mitään+apua+vuosia+polttaneelle+nikotiini+riippuvaiselle,+vape+savutkin+itse+tehdyillä+nikotiini+liemillä+on+parempi+vaihtoehto+lopettaa+polttaminen+oamsta+ja+monen+muunkin+kokemuksesta+ei+noilla+lopeteta+tupakointia+ollenkaan+ihan+feikkejä+ja+todellisuudessa+täysin+nikotiinittomia+eihän+niitä+muuten+saisi+myydäkään+.+vape+toimii++ja+nuuska.
05.05.2022 20:58
ostan+itekin+jos+jollain+on+ja+lähettää+postitse+tänne+hesa-turku+välille.+2+tornii/kk+vakituiseen+ostan.
05.05.2022 20:34
niin+on+hallituksessakin+monta+kansanedustajaa+joiden+elämän+on+venäläiset+maksanut+autot+ja+talot+että+olisivat+heidän+tiedonantajiaan+esim+marinin+kaikki+kalliit+vempeleet+on+saatu+ilmaiseksi+venäläisten+budjetista+että+tuhoaa+maamme.
05.05.2022 19:51
1 / 1