Ruotsinlaivat toivat ensin Koronaviruksen Turkuun , nyt tulee Nuuskaa tonneittain

Anonyymi

Aina kun on mahdollisuus laittomuuteen sen tuomia mahdollisuuksia hyödynnetään.
Arviolta satoja kiloja nuuskaa tuodaan laivoilla jokaista rekkaa kohden, Ruotsista Turkuun rahdin mukana per laiva . Jopa Poliisi on Rajavartioiden kanssa mahdollistanut kannattavan liiketoiminnan jatkumisen ja kehittämisen. Myös laivojen miehistön ikioikeutettuna oikeutena tuoda varsin suuren määrän nuuskaa maahan , " omaan käyttöön" on sallittu jatkua.

Tätä huoltovarmuudella tuettua nuuskan maahantuontia ei voi perustella mitenkään , vaan siihen olisi rehellisen viranomaisen puututtava mitä pikimiten.

Katkeruus Helsingissä nostattaa merimiehissä kapinamielialaa saavutetun edun heikkenemisestä , koska vain Turun linjalla voi rikastua. Siksi Varustamoyhdistys on suostunut työehtosopimuksen vastaisiin laivakohtaisten työehtosopimusten vaihtoihin. Näin toimii huoltovarmuus , kuten mustapörssi, Ministeri Harakka antaa lisää rahaa laittomaan nuuskakauppaan.

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raja Tornion alueella vuotaa ja virus etenee nuuskan lailla. Ohisalo nukkuu Helsingissä.
      Kauppa käy ja nyt yrittäjät ilman BF tukea yrittää pärjätä , mukaanlukien kyläkauppias joka sai 100 000 euroa BF tukea. Miksi viranomaiset ei vaadi rehellisyyttä yrityksiltä?

• Anonyymi

Ohisalon tulisi mennä katsomaan mitä huoltovarmuuslaivat tuovat satamaan Turussa , viinaa ja nuuskaa ,sillä suomi elää.
      Kannattaako nuuskakauppaa tukea verovarin kun se on myös laitonta?

• Anonyymi

Halvita nuuskaa on nyt saatavissa Naantalista , ero Turkuun noin20%.
      Saatavissa myös isompia eriä sovittaessa suoraan toimittajan kanssa , kertoo toimittaja.
      Vaasan hinnat ei kykene kilpailemaan mitenkään näiden hintojen kanssa.

• mulle voisi toimittaa saloon kanssa pari tornia/kk vakituiseen sitä naantalin nuuskaa kun alkaa loppumaan omiiin tarpeisiin tuodut tornit nyt. vakituinen osto olisi joka KK.

• Anonyymi

Eirassa oleva sairaala jakaa merimiesten terveystodistuksia nuuskankuljettajille , joita varustamo palkkaa. Voiko olla totta meeeriaura???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      116
      1357
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      39
      1187
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      46
      993
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      82
      764
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      48
      751
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      723
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      636
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59