Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen tähden! Niin minun sisimpäni noudattaa Jumalan lakia, mutta turmeltunut luontoni synnin lakia. Room.7:25
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse. Nämä ovat Jeesus sanat ei ihmisen keksimiä sanoja.
26.11.2022 20:24
Se on heitän päänsärkysnsä kun se aika tuleen. Heidän loppunsa on kadotus. Vatsa on heidän jumalansa ja häpeä heidän kunniansa, ja he ajattelevat vain maallisia asioita.
26.11.2022 20:16
Helvetti ei ole uskosta kiini se minä Raamattu on tuonut esille.
26.11.2022 18:04
lahkon saarnat ovat eriasia kun jokat julstavat evankeljumia.
26.11.2022 18:02
Miten paljon ymmät apostolien tekoja, esim. Silloin Paavali ja Barnabas sanoivat heille suorat sanat: "Kaikkein ensimmäiseksi Jumalan sana oli julistettava teille. Mutta koska te torjutte sen ettekä pidä itseänne iankaikkisen elämän arvoisina, me käännymme pakanoiden puoleen. Apt. 13:46. Joutvat lähtemään pakain keskuuteen koska käänsivät selkän evankelumille.
25.11.2022 19:26
Opetus lapsista vain pietari käveli vettenpäällä. Mutta samassa Jeesus jo puhui heille: "Pysykää rauhallisina, minä tässä olen. Älkää pelätkö."
Silloin Pietari sanoi hänelle: "Herra, jos se olet sinä, niin käske minun tulla luoksesi vettä pitkin."
"Tule!" sanoi Jeesus. Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.
25.11.2022 14:50
Venäjä on vaui väli kappale Jumalan hallinnassa, ei yhtään enempää tarkoitus emme tiedä.
25.11.2022 08:10
Jeesus ja egypiläisen ovat eri asia ei ole mitään tekemistä keskenään. Jeesus puhi vain sen mikä isä on hälle puhuttavakai antanust.
25.11.2022 08:06
Ei Jeesuskaan tuomitse ketään vaan se sana jonka hän on sanonut, ja ihmien ei sitä usko se sasna tuomitseen minkä hän on lausunut. Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä. Joh12:48. Ei kukaan ihminen voi toselle uskoa antaa, usko on lajaja jonka Jumala voi antaa, Jeesusen tähden.
25.11.2022 07:58
Raamatin sen sisältö kun tuntee,eijären päätelmillä joka vie harhaan on tutkitava rukousessa.
25.11.2022 07:50
Missä kohtaa sellainen väite on "Luterilaisen opin mukaan myöskään Jeesus ei sovittnut eikä kantanut kenenkään syntejä ristille, vaan yhä edelleen synnit, jopa Aadamista asti, laitetaan jokaisen ". Tunnustamaton synti on jokaisen itse kannetta viimeiselle tuomiolle joka on kuolema , synnin palkka on ero Jeesusen yhteydestä.
24.11.2022 15:49
Niin se on käytäntö, yleisesti kirjoin sourakunnissa, sielun hoito tilannetta en ole tavannut koskaan jos lähemmin on asioita keskusteltava.
24.11.2022 15:45
Jeesus rakasti niin paljon että antoi itsenä risisti kuolemaan sun ja mun puolesta että pelastuisit ijankaikkiseen elämään, niin moni kääntää selkänsä evankeljumin sanomalle, luen aamuisin hetkinen Raamatun lukemiseeen on joka päivälle oma lukunsa, esim: tälle päivälle Jes36:1-22 Missä turva levottomana aikana, hiskian aikana israelin ja juudan historiasta.
Tämä aika on jo levotonta aikaa ,venäjän hyökäys ukrainaan tarkoituksensa sillä lien, Jumala kutsuu kansakuntia parannukseen.
24.11.2022 08:53
Politiikka ei kuuluisi kirkon sisäpiiriin,on mun mielipiteen vaikki erosinkin kirkosta liika suuren veron ansiosta sillä summalla saan kk elintarvikkeet melkein, ei ole hyvä asia että verot noisevat joka vuosi.
24.11.2022 08:42
Kirkontehtävä oli saarnata syntien anteeksi saamista, tuomio on jokatapauksessa, jos ei tunnusta omiasyntejään.
Kääntä selkänsä evankeljumille on tuomion alainen.
24.11.2022 08:38
Usko on armon asisi ei voisa minä uskon suoraan koska Jumalan tenteus tulee vasta Jeesusen kautta, suoraan ei voi uskoa miksi koska ihminen ei voi stätä tehdä kosa hän ei vois uskoa ennne envan keljumia.
23.11.2022 18:27
Karkersuutta oman tunnon syytötä aina ja ikuiseti paholainen nauraa kuin uskoikin häneen sinä tymä oma hyväinen.
23.11.2022 15:09
Raamatun ilmoitus kadotuksesta, on niitten kohtalo jota ovat hyljänneet evankeljumin sana, koks siinä on pelastus synneitä käänytymisensi ja anteeksi saamistavarten. Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen,* te kuolette synteihinne. Joh.8:24.
Ei Vainio aikanaan pelotellut vaan toi esille sen joka on kerran edessä, toisen kääntyivä toisse eivä menevä omaa tietään turmioon.
23.11.2022 15:05
Ne kaksi ihmistä, Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu."
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.1Moos1:27,28, Sitä en ymmä että luomi kerrotaa satuntalossa mikä on todelesinta totta jos ihmiskunsai alunksa, vai ovatko sen luki niin vähä ymmärrykseltään eteivä sitä käsitä.
23.11.2022 14:55
Ei ristillä itkenyt enää vaan itksi sitä että jesusalemin aupunki hykäsi se pelastusen mikä oli tarjolla. Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ,ja sanoi: "Kunpa sinäkin tänä päivänä ymmärtäisit, missä turvasi on! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty. Luuk 19:41-42
23.11.2022 08:59
52 / 70