Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakanakansatkin,+joilla+ei+ole+lakia,+saattavat+luonnostaan+tehdä,+mitä+laki+vaatii.+Silloin+pakanat,+vaikkei+heillä+lakia+olekaan,+ovat+itse+itselleen+laki+Room.2:14
+Näin+he+osoittavat,+että+lain+vaatimus+on+kirjoitettu+heidän+sydämeensä.+Siitä+todistaa+heidän+omatuntonsakin,+kun+heidän+ajatuksensa+syyttävät+tai+myös+puolustavat+heitä.+jae+15
28.07.2022 17:54
Jeesus+oli+tuonelassa+kuoltuaan+kerotomassa,+pelastukseta,+kolme+päivää+jonka+jäleen+nous+ylös+kuoleista,+näin+ollen+voitti+kuoleman+myös.
28.07.2022 17:48
Uskonnolisuut+ei+tuo+pelastusta,+kenelkkään+vain+Jeeusen+vastaan+ottanut+pelastuu+oma+kohtainen+pesatuminen,+toinen+ei+voi+tossta+pelastaa.+Ei+edes+puoliso+voi+toista+pelastaa.
28.07.2022 08:06
Et+saakkan+viestiä+toiselta+puolen,+ei+kuuluu+ihmisen+saada.
28.07.2022 08:04
Kivikaden+ihmiset+ova+odottamassa++Jeesusen+toista+tulemista+kuten+kaikki+muutkin,+joislla+oli+usko,+joilla+ei+ollut+usko+he+ovat+tuonelassa+kuten+jumlattomatkin,+odottamassa+viimeitä+tuomiota,+nämä+kaksi+vaihto+ehtoa+on+olemassa.
28.07.2022 08:03
Jeesus+voitti+kuoleman+ristillä,+synti+velkamme.+Lain+kaikki+käskyt+on+pidetty,+kun+tätä+yhtä+noudatetaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."+Gal.5:14
Jos+kerran+Jumalan+Pojan+kuolema+sovitti+meidät+Jumalan+kanssa,+kun+olimme+hänen+vihollisiaan,+paljon+varmemmin+on+Jumalan+Pojan+elämä+pelastava+meidät+nyt,+kun+sovinto+on+tehty.+Room.5:10
27.07.2022 20:02
Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista.+Joh.3:4+Joten+ihmiselle+se+on+mahdonton+paikka+täyntää,+Jeesus+sen+tieki+meidän+puolestamme,+vanhurskautaa+lain+rikkiojan+jota+häneen+uskovat.
27.07.2022 07:48
Ihminen+ei+voi+lakia+täyttä,+joka+rikkoo+laista+yhdenkin+osan+on+laikrikkoja,+tuomion+alainen.
Eihän+yksikään+ihminen+tule+Jumalan+edessä+vanhurskaaksi+lain+käskyjä+noudattamalla.+Lain+tehtävänä+on+opettaa+tuntemaan,+mitä+synti+on.+Room+3:20
26.07.2022 20:36
Aapinen+ei+ole+Raamatun+iltoitusta,+se+on+sun+harhamielikuvitksetsi,+jossa+elät+pimeydessä.
Ateistit+heillä+on+oma+maailmnsa,+jossa+kulkeva+kohti+turmiota,+sama+asia+kuinJeesuksen+opetus+lapsita+Filipus+sanoin+näytä+meille+isä+niin+me+tyydymme,+johon+jeesus+vastasi+joka+on+nähnyt+minut+on+nähnyt+Isän.
26.07.2022 07:43
Tällä+vuosi+sadalla+on+synti+sokaisut,+sen+mikä+on+oikein+evankeljumin+suhteessa+puolisoon.
Alamaisia+herrassa+ei+alistettuna+on+eri+asia.
25.07.2022 20:39
Pakana+kansat+ova+jumalattomia,+niin+kauvan+kuin+ovat+kuulleet+evankeljumin+sanoma+ja++kääntyneet.
25.07.2022 20:36
Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari*,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.+Matt.6:18
Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.+Minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+vapautat+maan+päällä,+se+on+myös+taivaissa+vapautettu."+
+Jeesus+on+pietarin+kanssa+voi+olla+kallio.
25.07.2022 20:33
Vaimot,+suostukaa+miehenne+tahtoon+niin+kuin+Herran+tahtoon
+sillä+mies+on+vaimonsa+pää,+niin+kuin+Kristus+on+seurakunnan+pää;+onhan+hän+seurakunnan,+oman+ruumiinsa,+pelastaja.+
+Niin+kuin+seurakunta+alistuu+Kristuksen+tahtoon,+niin+myös+vaimon+tulee+kaikessa+alistua+miehensä+tahtoon.+Efol.5:22-24
Raamatun+sanat+otettava+kokonaisuuten+eikä+jakeita+poimia+sieltä+täältä.
25.07.2022 08:18
Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari*,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.+[Nimi+Pietari,+kreikaksi+Petros,+pohjautuu+sanaan.+Matt.16:18+on+92+painoksessa
Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.+on+33+käänöksessä
25.07.2022 08:03
Vanha+testa+mentti+ei+ole+kumottu+siinä+laki+joja+on+voimassa+tänäkin+päivänä,+Jeesus+kaan+ei+kumonnut+hän+tuli+lain+täytäjäksi,+koska+ihminen+sitä+ei+voi+tedän.
24.07.2022 19:19
Epä+jumala+voi+tuomita++mitäään,jota+ole+edes+olemassa+kaan.
24.07.2022 19:16
"Osiriksen+tuomion+salissa+42+tuomarin"+kuka+on+osiris+paholaisen+palvelin,kuten+kaikki+pimeyden+henkivllatkin,+Jumalan+poika+on+henkilö+joka+tuomitseen+koko+ihmis+suvun+kerran.
24.07.2022 16:28
Hänen+kodistaan+tuli+pien+seurakunta+jossa+san+kerrotiin+kaikille+jota+sinnne+tulivat
+Heti+paikalla,+keskellä+yötä,+vanginvartija+otti+heidät+hoiviinsa+ja+pesi+ruoskaniskujen+haavat,+ja+hänet+ja+hänen+perhekuntansa+kastettiin+heti.Apt.16:33.
24.07.2022 12:00
Evankeljumin+jlistaminen.+Millä+kasteella+teidät+sitten+on+kastettu?"+kysyi+Paavali.+He+vastasivat:+"Johanneksen+kasteella.+Apt.9:13+oli+paranus+kaste+Johaneksen+vedellä+
Seurakunnissa+kaste+on+Jeesuksen+nimeen+kaste,+syntien+anteekis+saamista+varetin.
+Näin+meidät+kasteessa+annettiin+kuolemaan+ja+haudattiin+yhdessä+hänen+kanssaan,+jotta+mekin+alkaisimme+elää+uutta+elämää,+niin+kuin+Kristus+Isän+kirkkauden+voimalla+herätettiin+kuolleista.+Room+6:4
24.07.2022 11:55
Tarinat+ovat+tarnoita+todellisuus+on+toinen,+en+luota+vähäkään+tarinihin+sanassa+mikä+on+kirjoitettu+se+on++pätevä,+sen+ilmoitus+on+pysyvä+joka+kerran+tulee+tapahtumaan.
Tarinoilla+ole+mitään+merkitystä+kertosen+kuka+tanhansa+ihmisistä.
24.07.2022 11:43
69 / 70