Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
1 Tess 5:3
Voisiko tämä viitata nykyiseen sotaan?
Kun he sanovat
21
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Turmio = ydintuho?
- Anonyymi
Tuomio ) Homouden uho
- Anonyymi
Voisiko tämä vastauskommentoinit edes olla suomenkielistä?
Lisäsin joitain pippelijuttuja teille PITÄKÄÄ AVAUS SIISTINÄ TAI PIEREN!- Anonyymi
Ilm 22:11
- Anonyymi
Olet pieni lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm 22:11
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pieni lapsi.
Näin on. 8v?
- Anonyymi
Valitettavasti niin voi olla!
- Anonyymi
Sota on vain venäläisille yllätys koska sana sodan sanomisesta saa 15 vuotta vankeutta. Siitä tuo sana kertoo sekä siitä miten Venäjälle käy sodan jälkeen kun ei ole ollut sotaa, mutta sotilaista kuollut paljon sekä sotakalusto tuhottu.
- Anonyymi
Niinpä. Totuuden kieltäminen ei kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Totuuden kieltäminen ei kannata.
Niinpä niin, se tulisi myöskin "jeesuksenomien" muistaa.
- Anonyymi
Kyllä Raamatun ennustukset toteutuvat. Tuo kuvastaa juuri nyt Venäjää kun heillä ei ole sotaa ja jonkin ajan kuluttua sitten huomaavat että ilman sotaakin tulee kaikki sodan tappiot ja kärsimykset kun miehiä kuolee, tavaroista on pulaa ja asevoimat ovat rappiolla kun tankit on tuhottu ja ohjukset ovat lentäneet johonkin eikä oikein ole vara tehdä uusia.
Ja joku kuvitteli että vain kommarit pystyi valehtelemaan kansalle.- Anonyymi
Ukrainaa tukevat länsimaat maksavat sodasta vielä kovan hinnan. Mistä te kuvittelette löytyvän rahat sodan jälkeiseen jälleen rakentamiseen. Ei niitä ainakaan Ukrainalla ole, ja tuskin niitä maksaa Venäjäkään.
- Anonyymi
Jos tahdot Raamatun opetusten avautuvan sinulle itsellesi ja sitten kauttasi myös muille, voit alkaa tulostaa tästä traktaatteja jaettaviksi:
https://jeesuspelastaa.com/ilmaisia-tulostettavia-traktaatteja/ - Anonyymi
Välirauha? -> ydinsota?
Ahdistuseten aikaa viittaa voi niitä jota imettävä sinä aikana.
- Anonyymi
Kyllä. Tuo profetia liittyy juuri meidän aikakauteemme ennakoiden suurta huipentumaa kun Jeesus taivaallisen sotajoukon kanssa tulee tuottamaan tuomion tälle pahalle Jumalan hylänneelle ihmiskunnalle.
Samaan aikaan muut Jeesuksen profetiat ovat täyttyneet. Riittää kun katsoo nykyistä maailman vakavaa tilannetta. Joka päivä uutisoidaan jotakin ikävää jossakin päin maailmaa. Raamattuun on hyvin tarkasti talletettu viimeisten aikakauden vaiheet ennen suurta huipentumaa. Toisin sanoen jokaisen sellaisen ihmisen tulevaisuus ja kohtalo on vaakalaudalla, jotka eivät ole puhdistaneet elämäänsä kaikesta siihen kuulumattomasta roinasta ja etsineet Jumalan suosiota kun nämä tulevat kohtaamaan Jeesuksen armeijoineen. Raamattu on varoittanut tästä jo kauan etukäteen. Jumala on varoittanut rakkaudessaan etukäteen kaikesta mahdollistaen jokaiselle katumuksen synneistään.
Kun rauhan huuto kuullaan se on merkki siitä, että pian on Jumalan tuomion päivä alkamassa tälle maailmalle.
Sitä ennen toinenkin vielä täyttymätön profetian täytyy tapahtua ennen suurta lopullista huipentumaa. Tämä profetia löytyy Ilmestyskirjasta. Myös Danielin kirja kertoo ihmiskunnan kehitysvaiheista mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa.
NYT olisi jokaisen uskosta osattoman aika todella herätä ruususen unesta ja tajuta aikamme kiireellisyys jota elämme. Pian on myöhäistä etsiä Jumalan suosiota kun Jumalan enkelit päästävät irti Ilmestyskirjassa mainitut tuhon tuulet.
Seganja profetoi seuraavasti joka soveltuu myös varoitukseksi ja ennenkaikkea armolliseksi kehotukseksi jokaiselle meistä tänäaikana elävälle sanoessaan:
”Menkää itseenne, kootkaa ajatuksenne,
te häpeämätön kansa,
ennenkuin neuvopäätös on synnyttänyt
— päivä kiitää pois kuin akanat —
ennenkuin teidän päällenne tulee Herran vihan hehku,
ennenkuin teidän päällenne tulee Herran vihan päivä.
Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät,
te, jotka pidätte hänen oikeutensa.
Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä;
ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.” Niin hän tulee käymään, ylläättää turmio eivätkä he pakoon pääse, eivä ole olleet valveilla.
- Anonyymi
Jopahan taas "kotipaju2" tarinoi.😂
- Anonyymi
Eli siis joku tyyppi saa sodan loppumaan ja …
- Anonyymi
Ehkä tuo sana tarkoittaa niitä, joiden mielestä mitään pahaa ei ole tapahtunut, ei kansanmurhaa eikä kukaan juurikaan ole kuollut, ei kärsinyt eikä ollut nälissään sodan jaloissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419