Tämäkin kuuluu Jeesuksen omille!

Anonyymi

”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”
Jesaja 54:10
😁

49

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän lie pössytellyt mikä pani puhumaan sekavia.

      • Anonyymi

        Et tajua, mitä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajua, mitä puhut.

        Sinä itse höpötät joutavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse höpötät joutavia.

        Uskien jutut nyt on mitä on, ei ne ole vakavasti otettavia. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse höpötät joutavia.

        En höpötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskien jutut nyt on mitä on, ei ne ole vakavasti otettavia. 😁

        Aikanaan tulet huomaamaan…


    • Anonyymi

      Olematon ei voi väistyä eikä horjua. Mielikuvitusolennolla ei ole toimivaltaa terveiden ihmisten suhteen.

      • Anonyymi

        Totta sanot. Mielikuvitusolennoilla ei ole mitään merkitystä. Niitä minä en rukoilekaan.


      • Anonyymi

        Niin. Nyt puhutaan sitten eri asioista.


    • Anonyymi

      ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        On valtavaa olla Jeesuksen oma ja matkalla Taivaaseen. 😁


    • Anonyymi

      Syntisäkit yrittää kaataa kaikki pahat tekonsa harteiltaan jonkun urpon niskaan minkä juutalaiset tappo jo tuhansia vuosia sitten.

      On se ihminen kekseliäs pirulainen kun ei tahdo itse vastata teoistaan .

      • Anonyymi

        Niinpä! Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska mokomat uskomukset ovat vain hihhulien lapsekkaita uskomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska mokomat uskomukset ovat vain hihhulien lapsekkaita uskomuksia.

        Olet erehtynyt pahemman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska mokomat uskomukset ovat vain hihhulien lapsekkaita uskomuksia.

        Kerro lisää uskomuksistasi.


    • Anonyymi

      Jeesuksen armoon saa luottaa!

      • Anonyymi

        Keneen niistä raamatun UT:n Jeesuksista luotat?


      • Anonyymi

        Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille


    • Anonyymi

      On huikaisevan valtavaa olla Jumalan lapsi! 😁

    • Anonyymi

      Valtava on Jumalan armo!

    • Anonyymi

      Eli aika paljon pitää tapahtua...

    • Anonyymi

      Tuo, "herra" kertookin paljon... mm sen, että...
      ttp://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
      Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
      ---
      herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi00084

        ”Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on.”


    • Anonyymi

      Jumalan armo on valtava!

      • Anonyymi

        Niin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on!

        Hänen Armonsa on 29cm pitkä ja karvainen tupsu päässä. Kiva että siitäkin voi puhua!


    • Anonyymi

      Jeesuksen omille on paljon siunattuja lupauksia!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä kiitos Jeesukselle!

    • Anonyymi

      Se tässä onkin valtavaa, että armo on suuri.

    • Anonyymi

      Mahtava Jeesuksen armo!

    • Uskovilta ei rauhan liitto horju, eikä armo väisty, pysymme hänen yhteydessän.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle! 😁

    • Anonyymi

      Näin on

    • Jeesuksen kaltaisiksi olemme hänessä, kaikki hänänen omasnsa.

      • Anonyymi

        Me muutumme hänen kaltaisikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me muutumme hänen kaltaisikseen.

        uskovat muuttuva hänen kaltaiseksi, ei muut he ovat ilman valkeutta menevä pimeyteen.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        uskovat muuttuva hänen kaltaiseksi, ei muut he ovat ilman valkeutta menevä pimeyteen.

        Milloin muutumme hänen kaltaisikseen,kuolemassako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin muutumme hänen kaltaisikseen,kuolemassako?

        Jeesuksen toisessa tulemisessa, Jeesuksessa nukkuneet nousevat ensin sitten mejotka olemme vielä täällä otetaa heidän kassa yhtä aikaa ylä ilmoihin niin me saamme olla hänen kasnssa aina yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe