Itku ei sitten enää auta

Anonyymi

Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.

32

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rankkaa niille, jotka täällä ilveilevät Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Joo missä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo missä siellä.

        Kadotuksessa. Ikuisesti.


    • Anonyymi

      Nii in. Ajalta ennen ristiä ja sen jälkeen. 😂😂😅😅

    • Anonyymi

      Kristittyjen vanhat sanonta tavat ; sitten ei auta itku ei hammasten kiristys...ei auta itku markkinoilla. Mitään ei auta enää kun on paskat housuissa.Jeesus tosta kyl nyt puuttuu et jeesus on taivaassa.

    • Anonyymi

      Pieru kauan nauramisesta itku pitkästä ilosta. Youknow kristityt osaa nää.Youtube kalliolle kukkulalle.

    • Anonyymi

      Huutonaurua tuli uuden testamentin kohta huorat juopot ja bublikaanit menee ennen teitä taivaaseen . ( Kuin juutalaiset fariseukset). Toinen kohta juopot ja huorat uskoi te ette.

      • Anonyymi

        Totta kai huorat pääsee taivaaseen, raamatussahan sanotaan, että jumala rakastaa iloista antajaa. Mitä taas juoppouteen tulee, niin jeesushan tissutteli sen viinin kanssa melko ahkerasti.


    • Anonyymi

      Kyllä saa nauraa. Kenelle täs nyt sanotaan näin. 🤣🤣ei ainakaan kristityille.

    • Anonyymi

      Ajatella oikein heitetty ulos. Kysymys kuuluu ketkä🤡

      • Anonyymi

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.

        Rikas mies tuumasi helvetissä vaivoissa ollessaan et sieltä sitten tullaan takaisin muuttamaan mieltään. Manala hindut on myös sitä mieltä että tänne tullaan uudelleen🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.

        Eikös sillä Lasaruksella hieman parantunut elintaso siellä yläilmoissa, tosin saarnamiesten juttujen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä Lasaruksella hieman parantunut elintaso siellä yläilmoissa, tosin saarnamiesten juttujen mukaan.

        No joo, ne on niitä hevosmiesten tietotoimiston juttuja.


    • Anonyymi

      Matteus 23 lyhyt kuvaus niistä ku ei pelastu eli ulkokultaiset. Kannattaa varata munkkeja ja olutta kun alkaa lukea.

    • Ajattele oma valintasi ajoissa, sillä et tiedä milloin aikasi loppuu.

      Joh.5:
      28. Älkää ihmetelkö tätä, sillä tulee hetki, jolloin kaikki, jotka ovat haudoissa, kuulevat hänen äänensä
      29. ja tulevat esiin: hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen mutta pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.

    • Anonyymi

      Jumalattomina kuolleet tulevat kerran kaikki olemaan viimeisellä tuomiolla samoin kuin nyt elossa olevatkin.

      Laittakaamme asiat kuntoon Jeesuksen kanssa, ristin veren kautta.

      • Anonyymi

        Vielä tulee aika jolloin per-seet tervataan.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tulee aika jolloin per-seet tervataan.

        ”Herralle kauhistus ovat valheelliset huulet, mutta teoissaan uskolliset ovat hänelle otolliset.”
        Sananlaskut 12:22


    • kadotuksessa ei itkuauta.

      • Anonyymi

        No mikä piru sua oikein itkettää???


      • Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä piru sua oikein itkettää???

        Täällä maan päällä itku voi vielä auttaa, mutta ei kadotuksessa.


    • Anonyymi

      Tärkeä muistutus!

    • Anonyymi

      No mitä siellä taivaassa oikein tapahtuu?
      Kertokaa nyt hihhulit jos luulette tietävänne.
      Pappien kanssa hengailua ei voi miksikään taivaaksi kutsua.

    • Anonyymi

      niin väkevä henki että alkoi silmistä vesi valumaan 🤣

      • Anonyymi

        Haisiko?


    • Valinta kysymys jos haluaa pelastua.

      • Anonyymi

        Ootko sinä taas saattanut itsesi johonkin kusiseen tilanteeseen? Ikävä kuunnella tuota alituista voivotteluasi.


    • Anonyymi

      Aamen! Tänään on pelastuksen päivä.

    • Ulkopuolla on ja pysyy ikuiseti, onko viisasta jäätä pois elämästä.

    • Anonyymi

      Saunotko noiden nkanssa?
      Kuka niistä pesee selkäsi?

    • Anonyymi00033

      Te jotka nyt itkette saatte nauraa.
      1,2,3 fire

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe