Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

166

1. Valitettavasti tämä ei jatku ainakaan minun osaltani, ei juuri nyt, sillä lähden hieman asioille tuonne keskustan liepeille ja sitten onkin vielä laittamista ennenkuin pääsee joulun rauhaan. Sori, muutenhan tää ois ollu hyvää ajanvietettä itse kullekin, mutta on mentävä hoitamaan muutama tärkeä asia. Voithan sinä itse kehittää riidan jonkun kanssa halutessasi. Itse en edes halunnut, mutta ei mua eikä mun ystäviä lyttäillä ihan tosta vaan. Sanon kyllä oman mielipiteeni ja varsinkin, kun huomaan toisen jankuttavan täysin vääriä olettamuksia. Onhan ne yritettävä korjata, mutta ei toinen osapuoli huomaa olevansa väärässä. Turha tätä on jatkaa, kun ei toinen voi mennä itseensä ja yrittää nähdä asioita oikealla tavalla. Peace 🌲
  2. Hihii niinkö tein? Kuulehan, arvon lady, laitoin vain pelkkää totuutta ja sinun omia sanojasi, jotka olit vääntänyt itsellesi sopivaan muotoon, et puuttunut sanallakaan niihin asioihin oikealla tavalla vaan just tuolla rähjäämiselläsi kuten tässäkin. Esität olevasi laupias samarialainen ja totuus on aivan muuta, se on nyt tullut nähtyä. Stalkkaat usealla eri tavalla. Sanon vielä sen verran, ettei minun kaikki ystäväni ole facessa ollenkaan 😂 ja sinähän oletit jälleen kerran olevasi oikeassa tuossakin asiassa. Mummo pihalla kertoi hieman juttuja lisää, kerronko nekin tässä? Ihan hyvällä yritän ja olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään asioiden oikean tilan, muttet näe niitä tuolta omalta vakaalta uskomukseltasi, että olet aina oikeassa, kun et vain yksinkertaisesti tajua, että voit olla väärässäkin. Ja nyt olet ollut todella pahasti väärässä, mutta tuolta suuttumukseltasi et sitäkään näe. Kurja juttu, sun kanssa ei ole helppo tulla toimeen. Onko se sinusta jotenkin normaalia tai jopa tervettäkään laitella privaviestejä ja kun en vastaa samalla tavalla kuin sinä vaan kerron niinkuin asiat oikeasti ovat, niin samantien estät minut, etten voi enää kertoa sinulle enempää? Onko jotenkin normaalia, että kirjoitetaan ja estetään ja taas uudestaan kirjoitetaan ja taas uudestaan estetään? Sekö on sinun tyylisi viesteillä ihmisten kanssa? Kirjoita oman sanomasi ja estät sen jälkeen heti? Sehän se aikuisen jutulta vasta kuulostaakin. Kyllä kyllä, hyvä sinä 😂👍
  3. Okei, kiitti. Onhan meillä itse kullakin niitä huonoja päiviä ja huonoja hetkiä ja niitä on helppo esimerkiksi tänne tulla purkamaan ja joskus ei tuu ajateltua loppuun asti, mitä sanoo tai tekee ja sit onkin jo kerennyt sanoa tai tehdä. Hienoa, että itse oivalsit asioita, ja sanonpahan nyt tähän samaan syssyyn, kun tällä linjalla tässä nyt ollaan, että tulee itsekin tehtyä väärin välillä tietysti ja myös ajateltua väärin. Yritän kuitenkin olla loukkaamatta ketään .. ainakaan kovin pahasti 😉😂 no juu tuo oli leikkiä. Mut oikeesti oon sitä mieltä, että mehän täällä kirjoitellaan ja se kirjoittelun taso on ihan meistä kaikista riippuvaa ja tietysti tulee joka tapauksessa aina joku, joka ei osaa tai ei halua ottaa/käsitellä asioita silleen kuin olisi tarkoitus. En tiedä, miten itse voisimme vaikuttaa sisältöön muuten kuin olemalla avoimia myös muiden mielipiteille ja hyväksyä ajatusten ja ihmisten erilaisuus riitelemättä tai väheksymättä. Keskustelu johtaa paljon pidemmälle ja antaa enemmän. Se auttaa osaltaan myös lisäämään sitä ymmärrystä ja hyväksymistä. Osaan itsekin tapella, kun sille päälle satun, mutta täällä yritän ottaa huomioon muutkin enkä tuo jokaista negaärräpäähaukkushittiä esiin, pystyn tekemään sen yksinkin. Ei siitä muiden tartte kärsiä lukemalla mun jokaista pahansävyistä ajatusta, koska oonhan mäkin joidenkin kanssa niin eri mieltä, ettei oo tosikaan. Huomaavaisuus olisi hieno asia täälläkin. Eiks ni? Sä oot oikeilla jäljillä tai sanoisinko jopa, että että sähän oot hyvä! Et paha ollenkaan 👍
  4. Oikein 👍
  5. No mitä tuohon hellyydenkipeyteen tulee, niin sitä poden sekä sinkkuna ja myös suhteessa, ei siitä tunnu tarpeekseen saavan koskaan niin, että kyllästyisi siihen. Ja toi on asia, jonka tiimoilta mennään satamassakin jo toistasataa 💪😉 eli enemmän kuin pelkän seksin. Ittelläni vaatii, että tuon hellyyspuolen tulee olla kunnossa ennenkuin värähtää missään muuallakaan ja hyvinhän niitä ärsykkeitä saakin just tuolta hellyyspuolelta. Aijai 👍😉