Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Catfish617
profiilit
Catfish617
Catfish617
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
341
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piiri pieni pyörii...
Jos tänne palstalle eksyy, joku seksuaalisesta suuntautumisesta epävarma yksilö ym niin voi mielipaha olla melkoinen, kun valkoisessa norsuunluutornissa elävät lesbot lyttää täällä 6-0 muita seksuaalivähemmistöjä, etteivät heille kelpaa jne jne. Onneksi itsellä kokemusta, että kelpaan ihan syntymä lesboille, eivätkä ole kyseenalaistaneet menneisyyttäni. Jos tämän palstan juttuja alkaa uskomaan, niin menee usko koko ihmiskuntaan. 😬
02.12.2022 13:36
Ei tietenkään ole silloin hetero, mutta tämän naisen kanssa olivat samalla työpaikalla ja siitä, se sitten lähti kohti naimisiin menoa. Elikkä jutun pointti oli, että kun ihmisten kahden väliset kemiat kohtaa, niin ei katsoa vaikka olis suuntautuminen bi, hetsku ym. Maailma on sitten ihmeellinen paikka ja kaikkee kummaa voi sattua.
02.12.2022 11:21
Kiitos ja samoin sinun kanssa kiva käydä rakentavia keskusteluja❣️
02.12.2022 11:16
Osuit kyllä naulankantaan, noinhan, se menee todellisessa elämässä
02.12.2022 11:02
Ymmärrän pointtisi täysin, mutta meillä on vaan yksi elämä täällä elettävänä,kun ikää tässä tullut niin toisaalta muiden mielipiteillä ei enää ole väliä.
01.12.2022 23:20
Hyviä pohdintoja... Itse olen ns myöhäisherännyt, mutta en ole traumatisoitunut tai pettynyt miehiin, että sen takia olisin vaihtanut mieltymykseni naisiin, eihän se suhde silloin toimisi naisenkaan kanssa, jos sydän ei olisi siinä mukana. Ehkä joillekkin on ollut haastavaa kaapista tulo tai pelkäävät ympäristön reagointia asiaan.
Itsellä on ollut suhteita lesboihin ja myöhäisherännäisiin.
Minun yksi tuttu, joka on hetero, niin meni naimisiin lesbon kanssa, jotenkin ihmettelen tällä palstalla semmoisia ennakkoluuloja bissejä tai myöhäisheränneitä kohtaan? Onko nainen sitten mennyt jotenkin pilalle, jos aikaisemmin seurustellut miehen kanssa vai miten? Onneksi on myös avarakatseisiakin lesboja olemassa. Sanonpa vaan, kun kahden väliset kemiat kohtaan, niin muulla ei ole enää väliä
01.12.2022 22:54
Niimpä. Melkein aina tulee jostain asiasta tappelu, eikä koko keskustelussa ole päätä, eikä häntää. Pitäiskö perustaa, joku keskustelurinki, missä olis asiallisia mielipiteitä?
01.12.2022 01:39
Sama haave täälläkin mielessä. Maalla voisi jossain määrin olla omavarainen ja kasvattaa jotain tai viljellä,ehkä kotieläimiäkin.
Baarit ei kyllä ole, se minunkaan juttu tai humalassa örveltäminen.
Kyllähän toisen läsnäolo tuo valoa ja iloa elämään, sitä ei voi kieltää,mutta masennukseenkin kannattaa hankkia apua tai terapiaa.
Tsemppiä ja voimia pimeään talveen❣️
28.11.2022 22:29
Ei tietenkään ole ok niin sanoa, enkä sano koska mulla on kuitenkin käytöstavat.
28.11.2022 20:05
Niimpä. Ei voi, kun ihmetellä kun tuli tämmö en paskamyrsky😂 Otetaan mielipiteet liian henkilökohtaisesti ja vakavasti, sitten vielä liioitellaan ja keksitään omia päätelmiä viesteissä vaikka ne olis puuta heinää. Mulla on kuitenkin käytöstavat, enkä kenellekkään päin naamaa kommentois ulkonäöstä.
28.11.2022 19:31
Sama täällä, enkä nyt mitään barbia ole etsimässä.
28.11.2022 19:26
No ei kait ole pakko mennä kenenkään kotiin ensi treffeillä ja musta tuntuu, että enemmän taitaa olla hulluja tällä palstalla
28.11.2022 16:29
Etkö osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi?? En ole häntä lihavaksi haukkunut!!!! Ja joo ollaan edelleen ystäviä, koska muuten meidän jutut käy yksiin. Onneks on JÄRKEVIÄKIN naisia olemassa.
28.11.2022 15:28
Harmi, kun meillä Savossa ei taida olla mitään pippaloita missään😪
28.11.2022 14:29
Toi oli hyvä pointti👍
28.11.2022 14:28
Tuskinpa on paljon edes mitään vinksahtaneita ja eiköhön tuo nyt ole vähän jo liioittelua. Kyllä, se on loputon yksinäisyys, jos joku täytyy löytyä ns piireistä ja vielä ruveta sukulaisilta varmistelemaan.. Yksi hyvä sääntö on, että liian hyvä ollekseen totta, niin silloin olen varpaillani. Jos on ollut huono kokemus, niin ei siitä saa lannistua.
28.11.2022 14:16
Voi hyvänen aika sentään, en ole sitä syytä hänelle henk. kohtaisesti sanonut tietenkään. Kannattaisiko ekaks lukea koko viestiketju, ennenku alat ketään arvostelemaan!!! Kiitos!
28.11.2022 12:16
Hyvät ystävät on kultaakin kalliimpia❣️
28.11.2022 10:42
Niin no ei näitä asioita voi työpaikalla puhua tai täytyy olla samanhenkinen ihminen, ettei ihan leimaudu höpöksi😁
Joskus tunnen edesmenneen ihmisen läsnäolon vaikka tuoksuna tai jostain esineestä.
Itsellekkin tulee näitä deja vu ilmiöitä vai onko, se rinnakkaistodellisuus? Mutta mutta tässä maailmassa on niin ihmeellisiä asiota, ettei voi kaikkea tietää... Ja miettii, mikä on elämän tarkoitus ja ihmiset jotka tulevat ja lähtevät elämästämme🤔
27.11.2022 21:46
Sama tunne tulee, että olen elänyt täällä ennenkin ja yks niistä paikoista on Lontoo, kun katsoo sieltä kuvia, niin tulee tuttu tunne jotenkin oudolla tavalla.
Ehkä sinun kuolema unet on viitannut, johonkin uuteen vaiheeseen elämässä, kun vanha elämä on saanut väistyä ym
27.11.2022 17:04
9 / 18