Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+tuli+toi+yhtiönkin+nimi+Siementuotnto+oy❤️joo+kyll+noit+pitäis+vähän+vielä+miettiä+toi+lumiukko+ja+seitsemän+pienikokoista++lurjusta+on+varmaan+tehty+jopa+bornona.:))tehään+oma+kotibornovideo+kaikkee+törkeetä+mitä+vaan+lain+mukaan+voi+esittää+nii+siihe.+Sit+myyään+ulkomaille+se+missä+tommonen+menee+kaupaksi.+Varmaan+tulis+maltaita❤️mut+hei+vähäksi+rakas+mun+täytyy+lähtee+kattoon+onx+se+hiiri+saannu+poikasii+siellä+työmaalla.❤️
06.09.2022 13:07
Tää+oli+hyvä❤️
06.09.2022 12:53
Joka+aamu+ei+maha+mitään+ku+toi+sechuaalilibido+on+nii+kova+et+on+pakko+vaan+vedellä+ilman+niveaa++kuivana+puhtaana+käteen🤣toi+kertomus+ollkoonkin+hiukan+totta+nuoren+annelin+osalta+niin+majavaa+tuli+katsomaan+sikalan+pehtoori.+Ei+pehtoorilla+ollut+vaimoa+vaan+asusteli+tukkihömöjen+kanssa+pienessä+leikkimökissä+.+Ainoo+nainen+oli+Marketta+justiinsa,+joka+keitteli+hömöille+naggimunakasta+ilman+karjalan+piirakkaa.+Hömöjä+oli+seitsemän+melkein+vilkas,+kuminenä,+plastiikikyrsä,+heppijooseppi,+pallisilmä,+antinpoika++jörnis,+ja+pär+se+reikö(ottopoika)+pehtoori+oli+kuitenkin+hutero+ja+kaipasi+pikkuista+Annelia+ja+se+ajoi+katsomaan+tytön+majavaa+ja+nupussa+olevia+turvatyynyjä.+Elokuvan+lopussa(nyt+tästä+tuli+elokuva?)+Pikku+Anneli+juoksee+jorpakkoon+niin+kuin+tiedämme+ja+pehtoori+muuttaa+tussulaan+siitos+oriiksi+kun+hänellä++kerran+itiötä+joka+aamu+tulee..+Sen+pituinen+se+ja+se+elokuva+kestää+18min.+Mustavalkoinen+e+ohjaus+pär+se+Reikä+valot+Vaccina+regina+musiikki+bylly+the+kid+ja+tuotnto++yhtyneet+kissat+ja+puput+oy
06.09.2022 12:36
Hyvä+jos+ei+heti+ärsytä:D+no+ei+miulla+nyt+joka+päivä+oo+jugurttia+vaikka+nyt+kesällä+on+ollut+enemmän.++Tieks+multa+saisit+hyvälaatusia+siemeniä+ne+on+ihan+tuoreita+kun+joka+aamu+vetelen+vanhat+pois+pusseista❤️mä+haluaisin+tosiaan+nähdä+ku+vedät+pellolla+alasti.+Mä+voisin+esittää+siltalan+pehtooria+joka+näkee+sut+siellä+alasti+ja+tuun+kysymään+jotain+nin+ku+vaikka+ehtoota+sano+juuhuu+sitä+on+tairettu+jättää+lakki+kotio+näin+kuumalla+päivällä+ois+hyvä+olla+jotain+suojaa+tolle+knupille+sano+öhöm+juhuhuuhu❤️tuun
06.09.2022 11:29
En+tiä+joko+se+rupes+ärsyttää+niii+kun+ex;än+kahvin+hörppiminen+tassilta+❤️must+tuntuu+et+toi+jukurtti+pitää+suoliston+kunnossa+eiks+siitä+tuu+niitä+pakteereja+ni+kö+heliko+ja+noro+jotka+on+hyviä+pakteereja.🤣🤣🤣🤣jos+mä+en+tänään+sit+ota+jukurttia+vaan+piimäpurkin😛purjoa+ja+papanoita+siis+joku+salaatti+vai+sekotus+jotain?+Olix+toi+kappale+toi+noi+hetken+tiä+on+kevyt+kulkia+?
06.09.2022 11:00
Juhuuhu+se+sikalakeissi+oli+Suomessa+ku+Suomessa+eläimiinsekaatuminen+ei+oo+rangaistavaa+ja+jos+eläin+vaan+on+antanut+kirjallisen+suostumuksen🤣🤣🤣+juu+kyll+mä+tiiän+et+sä+oot+kreisi+tosi+kreisi+ei+vaan+oot+sulonen+liiottelija+ja+sanalla+lirkuttelia❤️.+Tänään+syön+seuraavaa;+yksi+iso+muna,+kanaa+a+la+riisillä,+sanvitsi+sulatejuustolla,+jugurtti+ekopullossa(voiko+sen+pullon+syyä?)juomana+kylmää+pissaa+eiku+vissyy.❤️
06.09.2022 10:41
Helposti+saa+hömönmaineen+jos+siihen+riitää++käsilaukku+taruolennolla.+Voi+aikoja+voi+tapoja+sano+joku+joskus:))+Rakkaus+peittää+kaikki+ns.+synnit.+Ei+kai+se+muille+kuulu+vaikka+hässisi+hevosta(Suomessa+laillista)+joo+mut+laita+kulta+pieni+housut+siis+mummopöksyt+jalkaan+ettei+kukaan+kiihotu+liikaa❤️hullunmaine+sehän+helpottaa+kaikkea+tekemistä+voi+tehä+mitä+vaan+ku+ne+tietää+et+se+on+pimee+hehehee+juu+uhuhuhhu.❤️
06.09.2022 10:18
Ei+toi+satula+oo+liian+korkeella+kai:))+ootko+kattonu+raidia?+se+Suomalainen+sarja+missä+perchearska+kolhii+perchettään+milloin+kiukaaseen+tai+lasin+päälle+istumalla.+Mitä+teet+ja+minne+meet+kysyn+vain?+Hei+ootko+kattonu+teletappeja?+Aamulla+näky+pienipätkä+ko.+ohjemaa+siinä+ku+on+se+keltanen+tappi+nii+sillähän+on+dildo+päässä🤣🤣ihan+selkee.+Tosii+kaunis+päivä+tulossa.+Laitatko+hameen+päälle+ja+pyöräilet+jonnekki+niin+et+hame+nousee+ja+satulan+kärki+näkyy+jalkojen+välistä?❤️heti+alko+bornoilu:))
06.09.2022 09:53
Huomenta+muru:)kävin+sotkemassa+pyörällä+ton+lenkin+lähikaupunkiin+ja+takas.+Tuntu+ihmeen+raskaalta.+Mulla+on+ahterissa+varmaan+iso+mustelma+tosi+kipee.+Taisin+perjantaina+pakittaa+sänkyyn+.mitä+ihastus+alotuksia?+Enhän+minä+ku+sulle+vaan+täällä+puhu+rakkaudesta❤️
06.09.2022 08:59
Mä+lähen+kohta+polkemaan+kotio+kohti.+Hyvää+yötä+kiihkeä+posliinibylly❤️
05.09.2022 21:48
Joo+ei+siellä+ulkona+varmaan+kannata+touhuta+mitään❤️poliisi+tv+oli+kerran+semmone+äijä+joka+oli+menny+rungaamaan+lasten+päiväkodin+eteen++metsikköön+ja+sillä+oli+porkkana+percheeccä+ku+pidättivät.+Se+porkkana+on+vissiin+poliisien+pikku+jouluissa+laitettu+raasteeksi+tai+jotain🤣🤣🤣yök+yök.+En+tätä+uutta+oo+kerenny+kattoon+.+Onko+hyviä+tyyppejä+erikoisia?
05.09.2022 21:17
No+voi+anteeksi❤️secuaalijutut+voi+mennä+kiihottaviksi+ja+on+pakko+purkautua+seinille:))
05.09.2022 20:52
Se+on+varmaan+rasitusvamma+ku+se+hävis+kesälomalla+2+vko.+Nii+ii+ku+olisitki+täällä❤️+nii+hierottais+muttei+olkapäätä+sillon+kivut+unohtuu+kun+pääsee+oliivisaippuaisten++bakaroiden+väliin+tunkemaan+hk+blöötä+ja+kieltä.+Noh+noh+ei+pitäis+täällä+ajatella+tommosta+kun+toi+seisokki+ei+laske+millään+oon+yrittänyt+❤️
05.09.2022 20:13
Nii+mäki+rakastan+sua❤️täällä+joutu+töihin+mä+oon+aina+luulut+et+mä+oon+täällä+vaan+juttelemassa+hiirille+ja+muille+örkeillle.+Pitää+lukea+työsopimus+tarkemmin+se+kohta+missä+puhuttiin+työstä:))+joko+oot+kulta+päikkäreillä?+Pääsispä+sun+viekkuun+hieromaan+itseäni+sun+kylkipaloihin❤️hitto+et+särkee+tota+olkapäätä+oikealta+puolelta+ei+oo+mitää+hallusogeenejä+mukana.;)
05.09.2022 19:34
No+mitä+j+uujuhuhuhuu?+Pitäiskö+mun+tietää+paljonko+siellä+on+populaa?❤️ei+mua+kiinnosta+muuta+ku+broidi+joka+asuu+siellä+ja+systeri.+Hieron+mä+muulla+hierokaan❤️
05.09.2022 17:53
Juuh+siellä+onex+se+on+isoalue+asukkaita+noin+ainakin+miljoona🤣no+en+ees+tiiä+paljonko+sielläon+asukkaita.+Muutin+2021niiku+keväälä.+Ei+sua+väsytä+jos+maha+on+täynnä❤️mä+tuun+hieroon+sun+mahan++alustaa+ku+pääsen+täältä+klo+22.30.jos+et+nuku😛
05.09.2022 17:38
Mitä+sä+teet+mulle❤️kai+sä+tiedät+et+mä+haluaisin+Tulisit+mun+luo+tussulaan+nii+pistettäis+sohva+ja+sänky+soimaan+ja+juttu+viistoon+❤️
05.09.2022 17:12
Täytyy+kattoo+mitä+tuolla+ruokalassa+on+siellä+ei+oo+enää+työntekijöitö+vaan+ruuat+on+jääkaapissa,+mut+mulla+on+yllätys+yllätys+jugurttia(mansikka)+banaanos+,+pieni+pepsi+ja+pari+leipää+missä+on+sulatejuustoo+mulla+on+nälkä+mä+voisin+syödä+sut+ja+potut+ja+tiililihas❤️ja+ennen+ku+syön+sut+täytän+sut+extra+kiiselillä❤️
05.09.2022 16:25
Hei+kultsiii❤️joko+oot+käynny+missä+kävirkin+sitte+nii.:)(tulin+työpaikalle+tossa+tunti+siten.+Mitä+sinä?+joko+oot+wonkaaja+copycatille+ehtiny+leperellä?+Tai+muille+puutteessa+oleville+matusckan+köyriöille:))no+ei+vaineenkaa+tiedän+et+oot+uskollinen+vain+yhdelle+supersebbolle😚
05.09.2022 14:54
Tsau+palataan+se+oli+caro+ei+karo+❤️
05.09.2022 11:28
14 / 22