Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Willywonka7
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Willywonka7

Willywonka7

Willywonka7 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 4v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                1 aloitusta · 429 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Siinä tuli toi yhtiönkin nimi Siementuotnto oy❤️joo kyll noit pitäis vähän vielä miettiä toi lumiukko ja seitsemän pienikokoista lurjusta on varmaan tehty jopa bornona.:))tehään oma kotibornovideo kaikkee törkeetä mitä vaan lain mukaan voi esittää nii siihe. Sit myyään ulkomaille se missä tommonen menee kaupaksi. Varmaan tulis maltaita❤️mut hei vähäksi rakas mun täytyy lähtee kattoon onx se hiiri saannu poikasii siellä työmaalla.❤️06.09.2022 13:07
                                                • Tää oli hyvä❤️06.09.2022 12:53
                                                • Joka aamu ei maha mitään ku toi sechuaalilibido on nii kova et on pakko vaan vedellä ilman niveaa kuivana puhtaana käteen🤣toi kertomus ollkoonkin hiukan totta nuoren annelin osalta niin majavaa tuli katsomaan sikalan pehtoori. Ei pehtoorilla ollut vaimoa vaan asusteli tukkihömöjen kanssa pienessä leikkimökissä . Ainoo nainen oli Marketta justiinsa, joka keitteli hömöille naggimunakasta ilman karjalan piirakkaa. Hömöjä oli seitsemän melkein vilkas, kuminenä, plastiikikyrsä, heppijooseppi, pallisilmä, antinpoika jörnis, ja pär se reikö(ottopoika) pehtoori oli kuitenkin hutero ja kaipasi pikkuista Annelia ja se ajoi katsomaan tytön majavaa ja nupussa olevia turvatyynyjä. Elokuvan lopussa(nyt tästä tuli elokuva?) Pikku Anneli juoksee jorpakkoon niin kuin tiedämme ja pehtoori muuttaa tussulaan siitos oriiksi kun hänellä kerran itiötä joka aamu tulee.. Sen pituinen se ja se elokuva kestää 18min. Mustavalkoinen e ohjaus pär se Reikä valot Vaccina regina musiikki bylly the kid ja tuotnto yhtyneet kissat ja puput oy06.09.2022 12:36
                                                • Hyvä jos ei heti ärsytä:D no ei miulla nyt joka päivä oo jugurttia vaikka nyt kesällä on ollut enemmän. Tieks multa saisit hyvälaatusia siemeniä ne on ihan tuoreita kun joka aamu vetelen vanhat pois pusseista❤️mä haluaisin tosiaan nähdä ku vedät pellolla alasti. Mä voisin esittää siltalan pehtooria joka näkee sut siellä alasti ja tuun kysymään jotain nin ku vaikka ehtoota sano juuhuu sitä on tairettu jättää lakki kotio näin kuumalla päivällä ois hyvä olla jotain suojaa tolle knupille sano öhöm juhuhuuhu❤️tuun06.09.2022 11:29
                                                • En tiä joko se rupes ärsyttää niii kun ex;än kahvin hörppiminen tassilta ❤️must tuntuu et toi jukurtti pitää suoliston kunnossa eiks siitä tuu niitä pakteereja ni kö heliko ja noro jotka on hyviä pakteereja.🤣🤣🤣🤣jos mä en tänään sit ota jukurttia vaan piimäpurkin😛purjoa ja papanoita siis joku salaatti vai sekotus jotain? Olix toi kappale toi noi hetken tiä on kevyt kulkia ?06.09.2022 11:00
                                                • Juhuuhu se sikalakeissi oli Suomessa ku Suomessa eläimiinsekaatuminen ei oo rangaistavaa ja jos eläin vaan on antanut kirjallisen suostumuksen🤣🤣🤣 juu kyll mä tiiän et sä oot kreisi tosi kreisi ei vaan oot sulonen liiottelija ja sanalla lirkuttelia❤️. Tänään syön seuraavaa; yksi iso muna, kanaa a la riisillä, sanvitsi sulatejuustolla, jugurtti ekopullossa(voiko sen pullon syyä?)juomana kylmää pissaa eiku vissyy.❤️06.09.2022 10:41
                                                • Helposti saa hömönmaineen jos siihen riitää käsilaukku taruolennolla. Voi aikoja voi tapoja sano joku joskus:)) Rakkaus peittää kaikki ns. synnit. Ei kai se muille kuulu vaikka hässisi hevosta(Suomessa laillista) joo mut laita kulta pieni housut siis mummopöksyt jalkaan ettei kukaan kiihotu liikaa❤️hullunmaine sehän helpottaa kaikkea tekemistä voi tehä mitä vaan ku ne tietää et se on pimee hehehee juu uhuhuhhu.❤️06.09.2022 10:18
                                                • Ei toi satula oo liian korkeella kai:)) ootko kattonu raidia? se Suomalainen sarja missä perchearska kolhii perchettään milloin kiukaaseen tai lasin päälle istumalla. Mitä teet ja minne meet kysyn vain? Hei ootko kattonu teletappeja? Aamulla näky pienipätkä ko. ohjemaa siinä ku on se keltanen tappi nii sillähän on dildo päässä🤣🤣ihan selkee. Tosii kaunis päivä tulossa. Laitatko hameen päälle ja pyöräilet jonnekki niin et hame nousee ja satulan kärki näkyy jalkojen välistä?❤️heti alko bornoilu:))06.09.2022 09:53
                                                • Huomenta muru:)kävin sotkemassa pyörällä ton lenkin lähikaupunkiin ja takas. Tuntu ihmeen raskaalta. Mulla on ahterissa varmaan iso mustelma tosi kipee. Taisin perjantaina pakittaa sänkyyn .mitä ihastus alotuksia? Enhän minä ku sulle vaan täällä puhu rakkaudesta❤️06.09.2022 08:59
                                                • Mä lähen kohta polkemaan kotio kohti. Hyvää yötä kiihkeä posliinibylly❤️05.09.2022 21:48
                                                • Joo ei siellä ulkona varmaan kannata touhuta mitään❤️poliisi tv oli kerran semmone äijä joka oli menny rungaamaan lasten päiväkodin eteen metsikköön ja sillä oli porkkana percheeccä ku pidättivät. Se porkkana on vissiin poliisien pikku jouluissa laitettu raasteeksi tai jotain🤣🤣🤣yök yök. En tätä uutta oo kerenny kattoon . Onko hyviä tyyppejä erikoisia?05.09.2022 21:17
                                                • No voi anteeksi❤️secuaalijutut voi mennä kiihottaviksi ja on pakko purkautua seinille:))05.09.2022 20:52
                                                • Se on varmaan rasitusvamma ku se hävis kesälomalla 2 vko. Nii ii ku olisitki täällä❤️ nii hierottais muttei olkapäätä sillon kivut unohtuu kun pääsee oliivisaippuaisten bakaroiden väliin tunkemaan hk blöötä ja kieltä. Noh noh ei pitäis täällä ajatella tommosta kun toi seisokki ei laske millään oon yrittänyt ❤️05.09.2022 20:13
                                                • Nii mäki rakastan sua❤️täällä joutu töihin mä oon aina luulut et mä oon täällä vaan juttelemassa hiirille ja muille örkeillle. Pitää lukea työsopimus tarkemmin se kohta missä puhuttiin työstä:)) joko oot kulta päikkäreillä? Pääsispä sun viekkuun hieromaan itseäni sun kylkipaloihin❤️hitto et särkee tota olkapäätä oikealta puolelta ei oo mitää hallusogeenejä mukana.;)05.09.2022 19:34
                                                • No mitä j uujuhuhuhuu? Pitäiskö mun tietää paljonko siellä on populaa?❤️ei mua kiinnosta muuta ku broidi joka asuu siellä ja systeri. Hieron mä muulla hierokaan❤️05.09.2022 17:53
                                                • Juuh siellä onex se on isoalue asukkaita noin ainakin miljoona🤣no en ees tiiä paljonko sielläon asukkaita. Muutin 2021niiku keväälä. Ei sua väsytä jos maha on täynnä❤️mä tuun hieroon sun mahan alustaa ku pääsen täältä klo 22.30.jos et nuku😛05.09.2022 17:38
                                                • Mitä sä teet mulle❤️kai sä tiedät et mä haluaisin Tulisit mun luo tussulaan nii pistettäis sohva ja sänky soimaan ja juttu viistoon ❤️05.09.2022 17:12
                                                • Täytyy kattoo mitä tuolla ruokalassa on siellä ei oo enää työntekijöitö vaan ruuat on jääkaapissa, mut mulla on yllätys yllätys jugurttia(mansikka) banaanos , pieni pepsi ja pari leipää missä on sulatejuustoo mulla on nälkä mä voisin syödä sut ja potut ja tiililihas❤️ja ennen ku syön sut täytän sut extra kiiselillä❤️05.09.2022 16:25
                                                • Hei kultsiii❤️joko oot käynny missä kävirkin sitte nii.:)(tulin työpaikalle tossa tunti siten. Mitä sinä? joko oot wonkaaja copycatille ehtiny leperellä? Tai muille puutteessa oleville matusckan köyriöille:))no ei vaineenkaa tiedän et oot uskollinen vain yhdelle supersebbolle😚05.09.2022 14:54
                                                • Tsau palataan se oli caro ei karo ❤️05.09.2022 11:28
                                                Edellinen
                                                Sivu 14 / 22

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen91

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."21

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia