- Varattu? Siis naimissa tai avoliitossa mistä tiiät? ❤️
- Varmaan samasta syystä kuin sinäkin😚mitä haittaakaan tästä on? Sinö oikeassa elämässä jos näet sen sammon niin ehkö ollette yhdessä ehkä ette.❤️sinä olet nähnyt ilmeisesti sen sammon jolla on lyhyeksi leikattu tukka?
- Islannissa ja jo nyt housut pois😅nii kuvan jos nyt elettäis vuotta 2122 voisin lähettää koko mulcun siis kopion mut ei eletä😅eikää toii osoitekkaan oo oikea mällitie 69 B? Kyl mä oon kotona mä luulen et sulla on se sampo kohteena siellö❤️
- No missä mö sit oon? Penic museo ei siellä oo semmosta nyt jöit kiinni🤣🤣mitä me voitais tehä et sä näkisit peenicen. Paa joku osoite niimä lähetän kuvan tästä nyt puolii hölmönö seisovasta:D
- no oon kotona 😚ai sä oot Islannissa?kyl mä uskon. Ratsastatko ponilla vai ootko vättnäjökullin vieressä? Se on vuori❤️
- Ihan kotona ja äsken oli ihan hyvö nyt taitaa olla pilvistö . Ootko ite kotona ?🤗
- Mä tuun😋 oliko osoite mällitie69 B ovessa lukee mälli peppunen? Otan mukaan latex lakanan ja stetsonin. Kohta siellä ❤️
- No hei❤️tuliko nukuttua. Ei tässä mitään tein ruokaa tai lämmitin maksalaatikkoa rusinalla sit pesin vehkeet.... työvaatteita ym. Nyt vaan oon ja oon ja oon joku laulu? Mitä sinä mussu touhuut?
- Ok👍 mä lähen käymään toss attendossa:D
- Omg😚onx sulla lada samariin? Mun täytyy sit pestä tulkku kai? Äläkä sit mee naapuriin .Se ottaa kärvalakki rikki häccitynä siellä hullun kiilto silmissä❤️
- Ai jaa🤣no mitä meinaat tänään tehdä? Muuta ku olla senssilinjoilla:D mä lähe nyt käymään kaupalla ostan herkkuja. Sit iltspäivällä käyn tossa broidii moikkaan attendoon.😚
- Etkös sä eilen sanonut soittavasi sammolle ja kallelle🤣🤣puppelipojille:D nii sillon unohtuu tämmöset vararenkaat😚❤️
- No en jätä❤️mut jos et asu hyvin lähellä olisi hyvin hankalaa toteutta ehdotustasi.:D
- Mä nukahin tossa iltasella. No emmä oi mihinkään menny ku ei täällä ku tou yks rafla enää. Ois pitäny tonne lähikaupunkiin mennä missä on niitä räkälöitä vieri vieressö. Ai banettaa eiks sulla oo se berchausen halkoja siinä laatikossa?❤️
- Huomenta❤️joko oot heränny?nyt mä muistin taas miks en oo ottanut vähään aikaan. Täst tulee julmettu päänsärky ja huono olo. :D
- 🤣❤️❤️❤️❤️
- Jo klo kolme mun ei pitäis mut mun täytyy❤️
- Et soita sampo meni kallen luokse😛oot mussakka vaan mustis nii ku aina❤️
- Ehei❤️ ei huolen häivää neitiseni😛minä olen jaakoppi oikeesti❤️sinä missis tulet tuntemaan byllyssäsi sen❤️
- Mikä näyttää senkin pikkunen et pysty tiedätkö kuka minä olen? ❤️ minä olin ennen kuin sinä kylkiluu😅