Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

81

  1. Tuohon lisäksi

    Jos matematiikasta exponentiaalinen vaimeneminen ei ole tuttua niin tiedä, että inflaatio syö raha säästösi elleivät ne tuota voittoa. Parivuotta sitten jos lounaan saattoi saada 10€ nyt samaan lounaaseen saattaa joutua käyttämään 12-15€. Pidemmällä aikavälillä ero vain kasvaa. Siksi sijoittaminen on tärkeää.
  2. en ymmärrä
  3. Ei ole viisasta tehdä peukalosääntöä poikkeuksista. Olen itse ollut tosin suhteissa vain kolmantena pyöränä ja käynyt yksittäisillä treffeillä. Kuitenkin kokemus on naisista jokseenkin heikkoa ja ärsyttävää lähinnä suht usein kohdatun kaksinaismoralismin kanssa kuten sanotaan ettei missään nimessä haluta tupakoivaa miestä mutta niinhän sitten sinne päädytään ja vitututaan. Tai eksää sanotaan vitun ärsyttävänsi kun yrittää joskus sanoa jostain ongelmasta mutta ylistetään sitten nykyitä kumppania todella älykkääksi kun sanoo täsmälleen saman asian. Samoin se myös että kun tässä itse on "opetellut" pukeutumaan niin kummasti yleisesti naisten mielenkiinto on noussut vaikka piirit eivät ole muuttuneet ja olen suunnilleen sama mutta fyysisesti heikommassa kunnossa. Useimmille "oikea" ulkonäkö on niin tärkeää ettei suostuta edes juttelemaan tai kysytään "kuka vittu sä oot" kun taas laittautuneena tervehditään iloisesti.
    Yleisesti ottaen tuntuu että merkittävällä osalla naisista on arvot vituillaan ja saavat suunnilleen mitä tilaavat. Tuntuu että useimmat naiset 40 vuoden paikkeilla kun on niitä pettymyksiä kerääntynyt tarpeeksi ja alkaa kuolevaisuus tulemaan vastaan vaikkakaan sekään ei ole tae. Ja kyllä useimmilla miehillä taas sitten omat sekoilunsa.

    Toinen myös on että miehille jotka eivät halua seurata alkolikulttuuria ei ole paljoa vaihtoehtoja ja heidät "unohdetaan" tai käytännössä kiusataan maan alle, koska he ovat "tylsiä" tai eivät "kuulu" siksi joukkoon. Siksi kehotan mies tovereita etsimään aluksi kavereita tavallisista paikoista kuten harrastus kerhoista.

    Koen itse isoksi ongelmaksi että yhteiskunnallisella tasolla ilmapiiri kannustaa olemaan alkoholisti, kuulua jengiin, pettämään "ylläpitääkseen vaihtoehtoja" ostamaan turhanpäiväisiä juttuja "erottuakseen joukosta" tai yksinkertaisesti esittämään, manipuloimaan ja valehtelemaan.
  4. 27-vuotta
  5. Oletpas aivan varmasti