RyhmätEi vastauksia

sähköposti

Mitä sähköpostilootaa suosittelette, siis näistä ilmaisista???

Lattialämmitys kylpyhuoneeseen

Talossani on vesikiertoinen patterilämmitys, maalämmöllä. Lämmönjakohuoneesta patterivesi lähtee 55°. Olen ajatellut, että laitan kylppäriin vesikiertoisen lattialämmön, mutta ongelma on tuo 55° vesi, se on kait liian k…

Lämmitys? Minkä valitsen? Mitä teen?

Meillä on iso, vanha, täystiilinen omakotitalo. Nyt öljylämmitys, patterikierto ja takka. Kuuman käyttöveden tuotan sähkövaraajalla. Kattila, valurautainen, vm -79, poltin -07, patteriverkosto putkineen uusittu -86 - -0…
Maailman menoaVastattu 16v

Koti - uskonto - isänmää

Olen mieleltäni ja asenteiltani ollut kokoomuslainen. Vaan nyt tulee harkinnan ja muutoksen paikka, sillä katselin kokoomuksen puoluekokouksen päätöksiä, jossa mm. päätettiin, että uskonto-opetus tulee poistaa kouluista…
DieselitVastattu 14v

MB 123 300 D farmari

Hei! Kattelin tuollaista -80 lukuista, 300 D, 5 pyttystä autoa. Mulla on joskus ollut Sedan malli. Mutta, mistähän saisi ostaa (jos tarvitsee) käytettyjä osia, mm: takavalot, mahdollisesti ehjä takaluukku, uudet - edull…
SisätauditVastattu 16v

Tambocor-lääkitys

Mulla on ollut Tambocor lääkitys n 1½ vuotta. Nyt rasituskokeessa ilmeni joku kammioiden välinen johtumisviive (vai mikä se oli?) Sinänsä rasituskoe oli ja todisti, että hyvä kunto on, mutta kuitenkin. Niin siis em. syy…