Vapaa kuvaus

- Suosikkibändit/artistit: - Suosikkileffat: - Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: - Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: - Katson tv:stä mieluiten: - Kotieläimet: - En pidä: - Parhaat matkakohteet: - Ruoka & juoma: - Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: - Ammatti: Muu Työskentelen: - Ase tai siviilipalvelus: - Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: - Messenger: - Email: - IRC: - Twitter: - Flickr: - Hakusanat: -

Aloituksia

6

Kommenttia

11

1. Lämmitys? Minkä valitsen? Mitä teen?

Meillä on iso, vanha, täystiilinen omakotitalo. Nyt öljylämmitys, patterikierto ja takka. Kuuman käyttöveden tuotan sähk
    Lämmitys ja eristäminen
    20
    625
  2. MB 123 300 D farmari

Hei! Kattelin tuollaista -80 lukuista, 300 D, 5 pyttystä autoa. Mulla on joskus ollut Sedan malli. Mutta, mistähän saisi
    Dieselit
    5
    581
  3. Tambocor-lääkitys

Mulla on ollut Tambocor lääkitys n 1½ vuotta. Nyt rasituskokeessa ilmeni joku kammioiden välinen johtumisviive (vai mikä
    Sisätaudit
    1
    311
  4. Koti - uskonto - isänmää

Olen mieleltäni ja asenteiltani ollut kokoomuslainen. Vaan nyt tulee harkinnan ja muutoksen paikka, sillä katselin kokoo
    Maailman menoa
    8
    196
  5. Lattialämmitys kylpyhuoneeseen

Talossani on vesikiertoinen patterilämmitys, maalämmöllä. Lämmönjakohuoneesta patterivesi lähtee 55°. Olen ajatellut, et
    Koti ja rakentaminen
    0
    46
  6. sähköposti

Mitä sähköpostilootaa suosittelette, siis näistä ilmaisista???
    Ryhmät
    0
    37