Vapaa kuvaus

You don’t need no teeth to eat my beef.

Aloituksia

53

Kommenttia

882

  1. "Saathan kissastakin murean pihvin..."

    Sanoinko jotain lihapalan mureudesta? Kerroin vain sen englantilaisen ja yhdysvaltalaisen nimen kun sitä kysyttiin.
  2. Haukiburger ja haukipullat on hyviä. Sekakalasta tulee varmasti hyvää myös. Lihamyllyllä tulee nahattomista fileistä sopiva tekstuuri. Tehosekoittimella tulee mielestäni liian tiivis. Paistan burgerpihvejä noin 4-5 min/puoli 210C parilalla.

    Tein tällä reseptillä turskaburgereita, jossa kala jauhettiin lihamyllyllä. Tuli hyvää. Turska on yhtä rasvatonta kuin hauki, eikä ollut ongelma vaikkei kermaa ja voita ole reseptissä. Haukeen voisi ehkä lisätä tilkan voita tai kuohukermaa.

    https://www.greatbritishchefs.com/recipes/cod-burgers-recipe/amp