Grillaava_rouva

You don’t need no teeth to eat my beef.
Aloituksia
37
Kommenttia
724
Kotitekoinen suolaturska
Suolaturska on erittäin maukasta kalaa ja parempaa kuin tuore turska. Portugalilaisilla sanotaan olevan 1001 suolaturska32483Mistä nitriittisuolaa halvimmalla?
Tarkoitus olisi tehdä pastramia ja muutamia muita suolalihaherkkuja, jotka edellyttävät märkäsuolausta ja nitriittiä. Is11695Parmankinkku
Tilasin Italiasta puolikkaan luuttoman parmankinkun ja sille kunnon leikkuutelineen. Ohessa linkki kinkkuun ja telineese661477Chili con carne
Mieheni pyysi tekemään chili con carnea kun teen sitä aina niin hyvin. Tällä kertaa päätin salaa korvata lihan kasviksil881118Kampasimpukkavertailua
Tein pannulla ruskistettuja kampasimpukoita testausmielessä pari viikkoa sitten. Halusin varmistaa, että uusi valurautap81099Onko hirven maito terveellistä?
Kuulin eräältä rouvalta, että hirven maitoa on lypsetty ja juotu satoja tuhansia vuosia.351041Hyvät pizzajauhot
En ole mikään ammattipizzaiolo vaan paistelen kesäisin ulkona Ooni pizzauunilla. Avasin viime viikonloppuna mökillä pizz12893Pihviä, pizzaa ja kalaa airfryerissä
Jaetaan ihanat vinkit airfryerin yllättävistä käyttökohteista. Tuleeko hyvät pihvit ja pizzat? Itsellä on kattava repert54888Miten leikkaatte graavilohen?
Kämmen alaspäin ja tukikäsi pitää lohen fileestä kiinni vai kämmen ylöspäin ja tukikäsi pitää leikattavasta siivusta kii20747Mitä on riistan maku?
Riistan makua pidetään enimmäkseen negatiivisena asiana? Olen aina ihmetellyt mitä se riistan maku on? Itse tavoittelen5722Botulismi vegaanimakkaroista
Tutkimuksen mukaan suomalaisista vegaanimakkaroista 32% sisältää Clostridium botulinum bakteeria, joka sopivissa oloissa16678Japanilaiset veitset?
Kuinka moni käyttää japanilaisia veitsiä? Itsellä on perussetti eli yanagiba, usuba ja deba. Koska olen vasuri, veitset9556Tuoreita metsäsieniä pizzaan
Tänään löysin kauden ensimmäiset kantarellit, herkkutatit ja lampaankäävät ja koska olin etukäteen varma saaliista niin11537Juhannus 2024 grillaukset
Mitä olette suunnitelleet grillaavanne tänä juhannuksena? Samalla voisimme jakaa hyviä vinkkejä grillaukseen. Itse ajatt2498Maksapihvit
Kuinka moni tekee maksapihvejä? Minun on saatava niitä aina silloin tällöin. Tänään tein erityisen onnistuneet pihvit, j8491Ohjeita lampaan ribseille
Katselin kaupan pakastealtaasta jo edullisia lampaan paisteja pääsiäiseksi. Pääsiäsenä minulla on tapana savustaa lampaa3322Hapansäilöntä
Hapattaminen on ikivanha tapa säilöä elintarvikkeita. Happamuus hidastaa ja jopa estää bakteerien toiminnan joten elinta2317Miten pilkotte sipulit ilman kyyneliä?
Itsellä paras vinkki on terävät veitset. Kun otin käyttöön japanilaiset keittiöveitset ja aloin teroittamaan ne itse nii5306Tuleeko ankanrasvasta hyvä valkokastike?
Teen lasagnea, johon tein o eilen valmiiksi ragu Bolognesen ja kohta rakentelen lasagnet vuokiin ja laitan savustimeen 16304Maailman paras majoneesi
Tein jouluaaton erästä ruokalajia varten japanilaisen tartar -kastikkeen, jossa piti käyttää tietysti japanilaista majon4300