Vapaa kuvaus

Kristuksessa, rehellinen ja koko sydämestä uskossa.

Kotisivu. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Linkit: http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Varattu

Lapset: ---

Email: [email protected]

Hakusanat: Usko, Jeesus, Kristus, Raamattu, pelastus, Pyhä Henki, Kirkko. Jumala

Aloituksia

96

Kommenttia

455

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jeesus on monella ukovaisella vain ukopuolella ja vain suulla tunnustetaan uskoa pään tietona ilman henkilökohtista uudestisyntymää.
    Tässä erään vilpittömän todistus.

Herään kohtaukseen en saa kunnolla hengitettyä, rintaan sattuu, koitan yskiä. Katson kelloa joka on neljä yöllä, otan pikaisesti lääkkeet, haukon henkeäni. Pelko alkaa valtaamaan kummallisesti, kuoleman pelko, käy mielessä soitanko taxin ja poilille. Alankin miettimään uskoani Jeesukseen, huomaankin Jeesus onkin minusta ulkopulella, Hän ei olekaan minussa, tuleekin hätä ja pelottaa vain enemmän. Hädissäni polvistun nojatuolia vasten, koitan Jeesuksen nimeen aloittaa rukousta, se vain ei onnistukaan, en saa Jeesukseen mitään kontaktia. Ihmeekseni siinä huomaankin näyn joka on Jeesus, näky on huoneessa ihmeellisenä voimana ei mikään hahmo, näen jotenkin hengessä sen. Mutta silti Jeesus on minusta ulkopuolella, viestittää sitä minulle ja näen silti tuon voiman huoneessa. Tilitän Jeesukselle "ota minut vastaan, annan elämäni Sinulle, ei Jeesus ei ota vastaan". Pelottaa kovasti olla ulkopuolella ja tämä kohtaus vain jatkuu hengitys tuntuu kovin vaikealta. Kylmä hiki on otsallani, tuo tuttu tunne kehossani alkaa tuntumaan johtuu tuosta hengityksestäni joka on raskasta. Jatkan rukoilua. Ajan pois vihollistakin välistä Jeesuksen nimessä ja Jeesus on kokoajan ulkopuolella. Miksi ei Jeesus tulekaan sydämmeeni, miksi saan olla vain pintapuolinen uskova. Teen tiliä nyt Herralleni tiedän sen, tunnustan syntini, kaikkea muutakin mitä olen vain välinpitämättömänä tehnyt, jättänyt tekemättä.
    Teen lupauksia nyt Jumalalle, nyt on se hetki Jumala minua kutsuu, teen parannusta lupauksia muuttaa elämäni täysin, mutta Jeesus on edelleen tuossa sydämmeni ulkopuolella.
    Rukoukseeni on vastattu kello on nyt 5.30 Jeesus on nyt minussa.
    Kiitos Jeesus!