voitteko rukoilla puolestani. haluan vapautua demonista tänään.
kaikki rukousapu on nyt tosi jees.
olen uskossa.
Tarvitsen vapautusta demonista
9
127
Vastaukset
- Vapaaksi .....
Jos olet uskossa niin on hyvin epätavallista olla demonien vallassa. Jos olet tietoisesti langennut niin on mahdollista että pahat henget pääsevät sisimpään. Rukou voi vapauttaa - joskus tarvitaan pitempiaikaista taistelua.
- teh mies24v
vitut pääsee... ite oon Herra it-runkkarin orja, ja oon suoraa monet kerrat antanu saatanalle luvan tulla muhun...mut eipä noita oo näkyny
- teh mies24v
teh mies24v kirjoitti:
vitut pääsee... ite oon Herra it-runkkarin orja, ja oon suoraa monet kerrat antanu saatanalle luvan tulla muhun...mut eipä noita oo näkyny
ei ole riivaajia, jos ny jumalan henkeä ei lasketa...mutta erittäin vittuuntunu ja loppuun palanu "sydän" kyllä on...ehkä se on saatanasta...? jos mussa onki vihan henki...haha :DD toisaalta mä olen kyllä joskus masentunu, mussa täytyy sitte olla masennuksen paha henki, katkeruuden paha henki yms...MÄHÄN OON TÄYNNÄ PAHOJA HENKIÄ...YELP!
- teh mies24v
pidä ne demonit...voittaa jumalan kymmenen nolla
- Isä .
Mattopiiska tehoaa lapsiin.
Tässä linkissä on julistusta, josta voit saada apua. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- Kaikki ajallaan
On hienoa, että haluat vielä parannusta. Olen joskus lukenut Dan. 4 luvun, se auttoi mua ymmärtämään, että Jumala on Kaikkivaltias. Puhuin henkilölle tästä ed. kohdasta, siitä nousi mieleen kirjoituksesi. Ehkä et saanut vastausta asioihisi, niihin voi mennä aikaa, mutta seuraavakin oli vastaus kysymyksiini, joita olin kauan hakenut. Muutama vuosi sitten luin Korinttolaiskirjeet, nyt aloitin Norvannon Vahvat ja heikot selitysteosta, heti silmiini tuli alusta 1 Kor. 1:3 selitys; "Paavali toivotti kirjeensä aluksi armoa ja rauhaa Korinttissa asuville Jumalan ihmisille. Me saatamme helposti pitää näitä sanoja pelkkänä ylimalkaisena toivotuksena, jotta kaikki elämässä sujuisi mukavasti. Paavali kuitenkin ajatteli paljon syvällisemmin. Armo tarkoittaa sitä pelastusta, jonka Jumala on meille Pojassaan Jeesuksessa valmistanut ja jonka ihminen voi ottaa vastaan vain uskolla. Rauha taas tarkoittaa että kun ihminen on tullut armosta, Herran Jeesuksen ansiosta, pelastetuksi pimeyden vallasta Jumalan yhteyteen, hänen suhteensa Jumalaan on muuttunut. Sotatila on muuttunut rauhaksi, sillä kapinallinen on palannut kotiinsa. Tämä rauha saa aikaan sen, että syntisyydestämme huolimatta saamme olla Jumalan lapsia.
Ihminen ei tarvitse enempää kuin armoa ja rauhaa Jumalan kanssa. Niissä sanoissa ovat elämä ja autuus." - taivaan koti
Rukoilen, että Jeesus vapauttaa sinut demonista ja ottaa demonisi luokseen taivaaseen.
Amen.- teh mies24v
ei sinne tarvi enää demoneita, onha siellä se pää demoni ite(jumala) sen verta paska ettei edes demonit siedä sitä...ja se on jo haaste!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634