Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2355
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän. Sun pitää keskittyä nyt pitämään itsestäsi huolta.
Minäkin aion tehdä niin tässä hullunmyllyssä, jota elämäksi kutsutaan...
Tykkäät biiseistä, niin tuossa sulle voimabiisi.
Valoa vielä matkallesi!
❤️❤️❤️
Sia / Unstoppable
https://youtu.be/cxjvTXo9WWM?si=g_moQg1pw7ud2loY
30.11.2023 19:35
Voi, olet aivan oikeassa. Nolo tilanne!
🙈🙉🙊
30.11.2023 18:45
Voi, kiitos paljon. Sinä tiedät ja minä tiedän, että täällä ei ole helppoa kulkea.. ❣️
Minä toivon, että saavutat onnen ja unelmia toteutuu. ❣️
Et ole sekopää, jos tunnet voimakkaasti. Se ei tee ihmistä sekopääksi. ❣️
Mulla ei tämän kämpän kylppärissä ole edes lattialämmitystä. 😛
Jos mehiläisvitsi ei tavoittanut vielä sinua, niin...
Mikä on Maija Mehiläisen isän nimi?
- Faija Mehiläinen
30.11.2023 18:15
Hyvin musiikillisesti kuvailtu.
30.11.2023 17:45
Niin varmaan. Riippuu tietysti henkilöstä, että kenen kanssa pitäisi olla sosiaalinen. Kaikki hyvin niin kauan, kun ei ole tunteita matkassa.
30.11.2023 17:43
millinen = millainen
30.11.2023 17:38
Tuo on todella ankea tilanne. Luotat ja uskot toiseen, autat ja saat kiitokseksi avusta pelkkää shaipaa. Siinä sivussa menee oma "maine"
Olenkin aina nykyään sanonut jostain kaverista, että "sen mitä itse tunnen, niin hyvä tyyppi, mutta laita koeaika, en anna takeita, koska en tiedä millinen on työkaverina.."
Ihmisellä on kuitenkin töissä tietynlainen rooli päällä aina vs. vapaa-ajalla.
Itse en edes palkkaisi kavereita tai sukulaisia töihin, jos olisi sellainen tilanne päällä, että pitäisi palkata. Ainakin toinen pitäisi tuntea idioottivarmasti ja tietää, että miten tekee töitä.
30.11.2023 17:36
Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä. Lämpöä iltaan! 😊💛
30.11.2023 17:22
No hei, muistat varmaan mitä
ne kyyneleet oli... sielun pesuvettä. 😊
En nyt väsyneenä jaksa miettiä tuota sun viimeistä lausetta, mutta hyvää yötä. 💛
30.11.2023 00:16
Kiitos tästä. Tätä tarvitaan.
Nyt aukesi sitten kyynelkanavat uudestaan tälle illalle. 😭
Lämpöä sinun iltaan. 💛💛💛
29.11.2023 23:22
Onko teillä ilkeästi käyttätyvät ihmiset mitään käsitystä siitä, että siellä näyttöjen toisella puolella on ihan OIKEITA ihmisiä?
Minä olen elämässäni ollut sellaisessa myllytyksessä, että minua ei kiinnosta teidän ilkeilynne enää pennin vertaa.
Voisitte joskus todistaa omalla käytöksellänne, että tuosta teidän toiminnastanne on mahdollista parantua.
Alanko ajattelemaan niin, että ette kykene käyttäytymään paremmin kuin teini-ikäiset koukukiusaajat?
Voin tehdä poikkeuksen ja varmasti moni muukin teidän uhrinne voi siinä vaiheessa, kun todistatte omalla käytöksellänne, että jokainen ihminen on arvokas sellaisena kuin on.
Jokaisella meistä on oikeus olla täällä palstalla ja jokaisella on oikeus kaivata niin paljon kuin huvittaa. Kunhan se Ei VAHINGOITA sitä kaivattua!
Me emme ole enää yläasteella. Me olemme aikuisia. Ihmisiä PITÄÄ kohdella kunnioittavasti ja hyvin. Netissäkin. Siitä huolimatta, että olemme anonyymejä.
Meillä KAIKILLA on tunteet. Empatiaa teillekin, ihan jokaiselle. Muistakaa, että en tuomitse ketään ihmistä, tuomitsen sen miten toisia kohdellaan!
29.11.2023 23:03
Joo, heh heh.. Taikapölyäpä hyvinkin.
29.11.2023 22:31
Mitäpä jos menisitte takaisin sinne ikävä-palstalle?
29.11.2023 21:45
Juu. Nyt puhuttiinkin miten minä voisin vastaanottaa. Tottakai tämä on yksilökohtaista. Aina pitää tietää miten toinen toivoisi toimittavan ja jos ei tunne, niin arpapeliä on.
29.11.2023 21:41
No en näe tuossa mitään pahaa. Aika pientä kuitenkin versus joku ilotulitus. :)
29.11.2023 20:40
No kai minäkin sitten vastaan, vaikka en mies olekaan..
Eikö voi yhdessä kaatuilla? Vetäsee oikein sellaiset banaaniliu'ut ja pyytää jotain ulkopuolista tyyppiä ottamaan jonkun hauskan kuvan muistoksi? Ensin mahalleen ja sitten vaikka peese edellä puuhun?
29.11.2023 19:45
Niin niin, aivan. 😁
29.11.2023 19:11
Oi oi. Pitää juoda paljon vettä, ottaa burana ja mennä kuumaan suihkuun tai saunaan. Venytellä ja tehdä joku hyvä vaahtokarkkikermavaahtokaakao. Olisikohan hyvä, jos tekisi kookoskermaan? Pitäisi varmaan joskus kokeilla. 🤔
29.11.2023 18:56
Mitä tarkoitat todella tavoittamattomia? 🤔
29.11.2023 18:47
Kyllä kyllä. Ajan kanssa.
29.11.2023 18:38
93 / 118