Oivoi tein paljon

Anonyymi-ap

lumitöitä kolaten ja nyt sain kauhean päänsäryn. Voiko syy olla hartioissa vai rintarangassa. Mitenhän tämä helpottaa.

40

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihakset menneet jumiin vissiin.

• Anonyymi

Voi olla myös kuukautiset. Ennakkokipu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla myös kuukautiset. Ennakkokipu.

😅😅😅😅😅😅😆😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅😅😅😅😆😄😄

Ei kai siinä mitään naurettavaa ole. Voi se olla sitäkin. Yleensä kaksi päivää ennen infernaalinen päänsärky ollut. Nyt vain kyllä yhdistin tämän ensin lumenluontiin siinä meni nimittäin 2,5 h.

• Anonyymi

Olet jännitellyt oudokseltaan. Pitkä suihku tai pitkä lempeä sauna, paljon (alkoholitonta) juotavaa ja burana.

xLiner

• Anonyymi

Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista. Otin buranan, kävin hyvin kuumassa suihkussa, hieroin ja venyttelin niskoja. Ja join vettä ja söin. Lepäsin pitkältään vähän aikaa ihan silmät kiinni.

Nyt alkaa tuntua jo paremmalta. Naama on kyllä ihan kuuma, mutta olo on vähin erin ok.

Saattoi olla, että tein liikaa liian nopeasti kerralla ja kiristin samalla vaistomaisesti hartioita ja tiedä tuota muistinko niin hyvin hengittääkään kun innostuu puuhaamaan.

Kyllä se tästä. Seuraavaan sitten vähän enemmän koneellista apua.

• Anonyymi

Kaula on molemmin puolin kosketusherkkä. Eli aika kipeä. Pitänee ehkä mennä pitkäkseen. Kummaa.

-ap

• Anonyymi

Oliks sulle pipo päässä? Ettet vaan palelluttanut päätäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliks sulle pipo päässä? Ettet vaan palelluttanut päätäsi?

Oli, ja paksu huivi ja toppatakki. Pidin kyllä välillä takkia auki kun meinasi läkähtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli, ja paksu huivi ja toppatakki. Pidin kyllä välillä takkia auki kun meinasi läkähtyä.

Hyvä. Pää pitää suojata pakkaselta, vaikka tekisi hikihommia. Kiva kuulla, että voit jo paremmin:)

• Anonyymi

Voi parkaa! Mene oikeisiin töihin nii tiedät mitä kipu on.

• Anonyymi

Juu aamulla taas :)

• Niska jumissa, hiosti kumminkin ja avasit liikaa kaulusta

• Anonyymi

Avasin kyllä takkia kun huivi alkoi tuntua ahtaalta ja tuli kuumakin, liikaa aluskerrastoa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avasin kyllä takkia kun huivi alkoi tuntua ahtaalta ja tuli kuumakin, liikaa aluskerrastoa oli.

Mä tein lumityöt shortseissa ja t-paidassa, ei tullut kuuma, sopivan viileä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tein lumityöt shortseissa ja t-paidassa, ei tullut kuuma, sopivan viileä oli.

Wow 😯

• Oi oi. Pitää juoda paljon vettä, ottaa burana ja mennä kuumaan suihkuun tai saunaan. Venytellä ja tehdä joku hyvä vaahtokarkkikermavaahtokaakao. Olisikohan hyvä, jos tekisi kookoskermaan? Pitäisi varmaan joskus kokeilla. 🤔

• Anonyymi

Kuumaa muussia ja nakkeja söin :)

• Anonyymi

Onko pulssi normaali? Lumenluonti on raskasta puuhaa, ja monet saavatkin sydänkohtauksen.

• Anonyymi

Liian raskasta vanhalle miehelle

• Anonyymi

En mitannut, mutta pötköttelin. Ei sydän ainakaan poukkoillut. Älykellon syke oli 83-136 käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian raskasta vanhalle miehelle

Olen 40 nainen :)

• Anonyymi

Juu, menkääs kokeleen lumenluontia talon katolta.
        Meikäläinen luo tasakatolta lumet 1-2 kertaa talvessa ja lunta on reilu 40cm kerrallaan.
        Siinä saa luoda lunta, kun vajaa 100 neliöö luo lunta.
        Jos sydänkohtaus tulee, niin eipä kukaan tiedä mitään, kun ei maasta sinne katolle näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikäläinen luo tasakatolta lumet 1-2 kertaa talvessa ja lunta on reilu 40cm kerrallaan.
        Jos sydänkohtaus tulee, niin eipä kukaan tiedä mitään, kun ei maasta sinne katolle näe.

En jaksaisi tuota. Se on kovempaa kuin pakkaslumi. Teehän sinäkin rauhassa… ja ota kaveri avuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin pitää muuteskin olla mukana noissa ulkotöissä.

• Anonyymi

sauna

• Anonyymi

minulle ei ole nyt :) kuuma suihku kyllä, se oli hyvä.

• Oudokseltaan varmaankin lihakset on jumissa. Voisitko jumpata ja venytellä hieman? Se yleensä helpottaa.
      Myös kupillista teetä auttaa rentoutumaan. 🍵🫖😊

• Anonyymi

Kiitos, tuonne ylös kirjoitinkin jo; näin minä tein. Olo on kohentunut. Onneksi. Pitäisi aina innostuessaan muistaa hengittää ja saisi kai sitä välillä pitää tauonkin omissa hommissaan, tuli kolattua 2,5 h yhteenmenoon, mutta ihan hauskaa se oli ennen näitä lopputuntemuksia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tuonne ylös kirjoitinkin jo; näin minä tein. Olo on kohentunut. Onneksi. Pitäisi aina innostuessaan muistaa hengittää ja saisi kai sitä välillä pitää tauonkin omissa hommissaan, tuli kolattua 2,5 h yhteenmenoon, mutta ihan hauskaa se oli ennen näitä lopputuntemuksia :)

Nyt lisää nakkeja ja muusia :)
        Kauhea nälkä :)

• Anonyymi

Helpottaa kun tekee päälle sivuttain venytyksiä ja hieroin itse hartioita. Kyllä se auttaa ihmeesti. Ihan päännikamat naksahteli. Buranalla nyt osansa, että rentouttaa, tuntuu itse asiassa aika hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaa kun tekee päälle sivuttain venytyksiä ja hieroin itse hartioita. Kyllä se auttaa ihmeesti. Ihan päännikamat naksahteli. Buranalla nyt osansa, että rentouttaa, tuntuu itse asiassa aika hyvältä.

Ja iloinen kun tienoo niiiin siisti! Hyvä mieli.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyötyliikunta on aina hauskaa, kunhan muistaa tehdä maltilla. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenna voi olla lihakset vähän arkana, mutta uutta jumppaa ja venytystä vaan. Se auttaa.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Huomenna voi olla lihakset vähän arkana, mutta uutta jumppaa ja venytystä vaan. Se auttaa.

Voi olla, on vähän tönkkö olo. Ei saisi sinkoilla, muttei aina ole malttia. Täytyy aamu aloittaa jäsenten oikomisella :D

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Hyötyliikunta on aina hauskaa, kunhan muistaa tehdä maltilla. 😄

Tossa oli vaan illalla sekin, että mulla lähti tunto alahuulesta eli jotenkin se otti päänalueelle, niskat vissiin.

• Anonyymi

Perskindol hottia niskaan. Lämmittää ja rentouttaa. Kylmä viima voi aiheuttaa päänsärkyä.

• Anonyymi

Pitää kokeilla. En oo aiemmin testannut sitä.

• Anonyymi

Ehkä hierojalta fasettilukkojen avaus vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe