Mitä mies tekisit

Anonyymi-ap

jos nainen lähtee treffeille ja luistelette, mutta nainen ei pysy yhtään pystyssä ei yhtä metriäkään vaan kaatuu koko ajan eteen ja taakse ja ajautuu kaukalossa päin laitaa ja saattaa lentää laidan ylikin niin mitä mies tekisit?

60

653

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottaisin kävelyä :)

      • Anonyymi

        Viimeksi kun luistella yritin, päädyin keskustelemaan hieman hämärällä logiikalla maantieteestä ja kansallisuuksista tuntemattoman kanssa.


    • Anonyymi

      Nauraisin

      • Anonyymi

        😯😯😯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😯😯😯

        No sanoisi että lopeta jo nyt mä lähen


    • No niin kertokaahan palstapojat mitä tekisitte.. ?!?nimittäin minä voisin hyvinkin hoiperrella tuolla tavalla😂 ei saa musta kyllä luistelijaa..

      • Lähdetäänkö yhdessä luistelemaan? 😁 Olen luistellut viimeksi yläasteella, sillä valitsin aina hiihdon koulun liikuntatunnilla, kun saimme valita luistelun tai hiihdon välillä. En pystyisi takuulla pystyssä, pitäisi teipata tyyny takamukseen 🙈


      • Anonyymi

        Lähtisin kaljalle. Eihä. tosta mitään tule.


      • Aletheias kirjoitti:

        Lähdetäänkö yhdessä luistelemaan? 😁 Olen luistellut viimeksi yläasteella, sillä valitsin aina hiihdon koulun liikuntatunnilla, kun saimme valita luistelun tai hiihdon välillä. En pystyisi takuulla pystyssä, pitäisi teipata tyyny takamukseen 🙈

        Joo mikä ettei😅🙈 Olitko kenties arka pyllähdyksille? Hitto itseltäni ei suju kummatkaan lajit. Lapsena olin liian arka kaatumisille ja kipu tekee itselle sellaisen olon, että luovutan enkä edes yritä. Niin ja hiihdossa tuli keskitettyä enemmän nauramiseen. Oli kiva katsella, kun kaveri lentää, kaveri puolestaan nauroi sitten taas minulle..🙈 niin kyllä siinä treenattiin enemmän nauru lihaksia.. oli niin helkatin koomisen näköistä että.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisin kaljalle. Eihä. tosta mitään tule.

        Ei muuten tulekaan 😄 eli drinkeille siis👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo mikä ettei😅🙈 Olitko kenties arka pyllähdyksille? Hitto itseltäni ei suju kummatkaan lajit. Lapsena olin liian arka kaatumisille ja kipu tekee itselle sellaisen olon, että luovutan enkä edes yritä. Niin ja hiihdossa tuli keskitettyä enemmän nauramiseen. Oli kiva katsella, kun kaveri lentää, kaveri puolestaan nauroi sitten taas minulle..🙈 niin kyllä siinä treenattiin enemmän nauru lihaksia.. oli niin helkatin koomisen näköistä että.😂

        Mahtavaa! 😂 Varataan kasa tyynyjä peppuihin kiinnitettäväksi ja otetaan pari siideriä rohkaisemaan 😄
        Jäälle kaatuminen kyllä tuntuu todella ikävältä, kerran kumautin takaraivon todella ikävästi (ei silloin mitään kypäröitä pidetty), mutta enemmän inhosin sitä kipua, minkä luistimet jalkapohjiini aiheuttivat. Kävimme kyllä luistelemassa lähijäällä ihan lapsena, mutta jossain vaiheessa luistelusta tuli niin tuskaa, ettei siitä meinannut tulla oikein mitään, kun jännitin kipua niin paljon. Huonot luistimet varmaan 🤔

        Hiihdossa olin ihan kohtuullisen hyvä, sitä harrastin nuorempana säännöllisemminkin, mutta sekin on jäänyt kun muutin etelämpään eikä täällä ole joka talvi niin hyviä hiihtosäitä. Vähän nauruksi hiihto on täälläkin meinannut mennä. Edellisen kerran kun kävin hiihtämässä, oli suksissani niin kova luisto, ettei ne pitäneet lainkaan ja ainoa tapa päästä eteenpäin olo lykkää sauvoilla. Olin niin loppu käsistäni lopulta, etten osannut kuin nauraa epätoivoisille lykkäyksilleni. Ja niin nauroi kaverikin 🤣🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Mahtavaa! 😂 Varataan kasa tyynyjä peppuihin kiinnitettäväksi ja otetaan pari siideriä rohkaisemaan 😄
        Jäälle kaatuminen kyllä tuntuu todella ikävältä, kerran kumautin takaraivon todella ikävästi (ei silloin mitään kypäröitä pidetty), mutta enemmän inhosin sitä kipua, minkä luistimet jalkapohjiini aiheuttivat. Kävimme kyllä luistelemassa lähijäällä ihan lapsena, mutta jossain vaiheessa luistelusta tuli niin tuskaa, ettei siitä meinannut tulla oikein mitään, kun jännitin kipua niin paljon. Huonot luistimet varmaan 🤔

        Hiihdossa olin ihan kohtuullisen hyvä, sitä harrastin nuorempana säännöllisemminkin, mutta sekin on jäänyt kun muutin etelämpään eikä täällä ole joka talvi niin hyviä hiihtosäitä. Vähän nauruksi hiihto on täälläkin meinannut mennä. Edellisen kerran kun kävin hiihtämässä, oli suksissani niin kova luisto, ettei ne pitäneet lainkaan ja ainoa tapa päästä eteenpäin olo lykkää sauvoilla. Olin niin loppu käsistäni lopulta, etten osannut kuin nauraa epätoivoisille lykkäyksilleni. Ja niin nauroi kaverikin 🤣🙈

        Todellakin haalitaan kaikki tyynyt🤣 oliskin koomisen näköistä menoa jesarilla koko vartalo täyteen tyynyä, olisimme kunnon sumopainijoita🤭😂 siideri kelpaa kyllä treenijuomaksi👍🏼 vois kyllä olla aika kukkuu olo🤪 varmasti myös ne luistelu muuvit sen mukaiset.. toki tuon ap yllä mainittu meno on varmasti aika hauskaa.. tai siis ei ehkä hauskaa.. mutta voisin kuvitella että helposti menisin kaukalon laidan yli😄

        Kaatuminen kovalla alustalla ja viellä pään lyöminen niin ei ole todellakaan mukavaa. ☹️ En kyllä muista, että itsellenikään olisi kypärää laitettu saatikka ollut.

        Tuo on ihan huippua jos viimeisillä voimillaan osaa viellä nauraa itselleen. Minäkin harrastan sitä😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Todellakin haalitaan kaikki tyynyt🤣 oliskin koomisen näköistä menoa jesarilla koko vartalo täyteen tyynyä, olisimme kunnon sumopainijoita🤭😂 siideri kelpaa kyllä treenijuomaksi👍🏼 vois kyllä olla aika kukkuu olo🤪 varmasti myös ne luistelu muuvit sen mukaiset.. toki tuon ap yllä mainittu meno on varmasti aika hauskaa.. tai siis ei ehkä hauskaa.. mutta voisin kuvitella että helposti menisin kaukalon laidan yli😄

        Kaatuminen kovalla alustalla ja viellä pään lyöminen niin ei ole todellakaan mukavaa. ☹️ En kyllä muista, että itsellenikään olisi kypärää laitettu saatikka ollut.

        Tuo on ihan huippua jos viimeisillä voimillaan osaa viellä nauraa itselleen. Minäkin harrastan sitä😁

        Tai sitten laitetaan sellaiset valmiit sumopuvut päälle 😂 Oletko käynyt koskaan sumopainimassa sellaisen puvun kanssa? Se on niin älytöntä touhua, ettei siinä osaa muuta kuin nauraa 😄 Jo pelkkä ylösnouseminen sen puvun kanssa on melkoinen suoritus. Olisi ainakin pehmeät kaatumiset, vaikka menisi yli kaukalon laidankin 😁

        Aikoinaan meno on ollut paljon huolettomampaa kuin nykyään. Ei pidetty turvavöitä, ei kypäröitä, lapset liikkuivat pitkin kyliä 4-vuotiaasta lähtien isompien lasten vahtiessa.. Itse kasvoin tosin rauhallisella omakotitaloalueella, jossa oli paljon lapsiperheitä eli ympäristö oli sinänsä turvallinen, mutta kävimme esim uimassa ilman aikuisia todella pienestä lähtien. Ei onnistuisi nykyään enää tuollainen ja parempi toki niin.

        Se, että osaa nauraa itselleen, on mielestäni tärkeää. Ja keventää elämää ja tekee siitä kyllä paljon hauskempaa, kun pystyy nauramaan omille kommelluksilleen 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Tai sitten laitetaan sellaiset valmiit sumopuvut päälle 😂 Oletko käynyt koskaan sumopainimassa sellaisen puvun kanssa? Se on niin älytöntä touhua, ettei siinä osaa muuta kuin nauraa 😄 Jo pelkkä ylösnouseminen sen puvun kanssa on melkoinen suoritus. Olisi ainakin pehmeät kaatumiset, vaikka menisi yli kaukalon laidankin 😁

        Aikoinaan meno on ollut paljon huolettomampaa kuin nykyään. Ei pidetty turvavöitä, ei kypäröitä, lapset liikkuivat pitkin kyliä 4-vuotiaasta lähtien isompien lasten vahtiessa.. Itse kasvoin tosin rauhallisella omakotitaloalueella, jossa oli paljon lapsiperheitä eli ympäristö oli sinänsä turvallinen, mutta kävimme esim uimassa ilman aikuisia todella pienestä lähtien. Ei onnistuisi nykyään enää tuollainen ja parempi toki niin.

        Se, että osaa nauraa itselleen, on mielestäni tärkeää. Ja keventää elämää ja tekee siitä kyllä paljon hauskempaa, kun pystyy nauramaan omille kommelluksilleen 😄

        Joo sellaset hommataan😂 olen nähnyt niitä joillakin festareilla, mutta en ikinä itse ole pukeutunut sellaiseen. Sillä varmasti olisi pehmeätä donkata vaikka laidan yli🤪 oliko puku muuten kuinka hiostava😁

        Näinhän se tosiaan on että oli huolettomampaa.. olen kyllä vähän sitä mieltä että nyky lapsista tehdään vähän liikaa vanhempiinsa nojaavia. Siis, että kun oikeasti voisi käyttää maalaisjärkeä, että voiko jättää lapsen jo aiemmin yksikseen kotiin.. nykyään kun tehdään lastensuojelu ilmoituksia varsin tehokkaasti.. silloin kun itse olin pieni, niin johan mut oltas sijoitettu jo nuorena johonkin nuorisokotiin, jos siis silloin olisi ollut tämä nykyinen meininki. Tavallaan ihan hyvä että herkästi puututaan. Mutta nurja puoli on se kun toiset tekee kiusaa.

        Eikse niin ole että nauru pidentää ikää😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo sellaset hommataan😂 olen nähnyt niitä joillakin festareilla, mutta en ikinä itse ole pukeutunut sellaiseen. Sillä varmasti olisi pehmeätä donkata vaikka laidan yli🤪 oliko puku muuten kuinka hiostava😁

        Näinhän se tosiaan on että oli huolettomampaa.. olen kyllä vähän sitä mieltä että nyky lapsista tehdään vähän liikaa vanhempiinsa nojaavia. Siis, että kun oikeasti voisi käyttää maalaisjärkeä, että voiko jättää lapsen jo aiemmin yksikseen kotiin.. nykyään kun tehdään lastensuojelu ilmoituksia varsin tehokkaasti.. silloin kun itse olin pieni, niin johan mut oltas sijoitettu jo nuorena johonkin nuorisokotiin, jos siis silloin olisi ollut tämä nykyinen meininki. Tavallaan ihan hyvä että herkästi puututaan. Mutta nurja puoli on se kun toiset tekee kiusaa.

        Eikse niin ole että nauru pidentää ikää😉

        Sumopuvulla kaatumiset oli kyllä pehmeitä, ei haittaisi vaikka vähän luistimilla pyllähtelisi 😄 Olihan se puku aika hiostava ja siinä äheltäessä tuli todella kuuma, kun ei pystynyt toimimaan yhtään normaalisti. Keksin onneksi oivan tekniikan ylösnousemiseen, oli helpointa kierähtää ensin vatsalleen ja sieltä pynnätä itsensä ylös, sillä selältään jos yritti nousta, niin siinä jäi vain pyörimään kuin koppakuoriainen konsanaan 😂

        Tuo on ihan totta, että nykyään lapsia suojellaan jo vähän turhankin paljon. Moni asia on mennyt parempaan suuntaan, kuten esim turvaistuinten yleistyminen, mutta lapsen täytyy saada oppia toimimaan myös itsenäisesti. Se alkaa hyvin pienistä asioista. Esim leikkipuistossa monet vanhemmat pitävät lapsista kiinni ihan sama mitä lapsi tekee. Tottakai lapsen ikä täytyy ottaa huomioon ja lapsetkin ovat erilaisia, mutta kyllähän lapsen täytyisi saada itse kokeilla ja oppia. Oma muksu on aina viilettänyt pitkin leikkipuistoja omatoimisesti ja minä olen vain pitänyt silmällä, ettei mitään pahempaa tapahdu tai lähtebyt mukaan leikkiin. Silloin hieman karjaisin, kun poika kiipesi sellaisen korkean leikkitelineen katolle ja pudotusta oli varmaan nelisen metriä. Hyvin hän sieltä alas pääsi omin voimin, mutta muutoin ei ole kaatumista pahempaa tapahtunut.

        Nauru pidentää ikää ja tekee elämästä niin paljon hauskempaa 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Sumopuvulla kaatumiset oli kyllä pehmeitä, ei haittaisi vaikka vähän luistimilla pyllähtelisi 😄 Olihan se puku aika hiostava ja siinä äheltäessä tuli todella kuuma, kun ei pystynyt toimimaan yhtään normaalisti. Keksin onneksi oivan tekniikan ylösnousemiseen, oli helpointa kierähtää ensin vatsalleen ja sieltä pynnätä itsensä ylös, sillä selältään jos yritti nousta, niin siinä jäi vain pyörimään kuin koppakuoriainen konsanaan 😂

        Tuo on ihan totta, että nykyään lapsia suojellaan jo vähän turhankin paljon. Moni asia on mennyt parempaan suuntaan, kuten esim turvaistuinten yleistyminen, mutta lapsen täytyy saada oppia toimimaan myös itsenäisesti. Se alkaa hyvin pienistä asioista. Esim leikkipuistossa monet vanhemmat pitävät lapsista kiinni ihan sama mitä lapsi tekee. Tottakai lapsen ikä täytyy ottaa huomioon ja lapsetkin ovat erilaisia, mutta kyllähän lapsen täytyisi saada itse kokeilla ja oppia. Oma muksu on aina viilettänyt pitkin leikkipuistoja omatoimisesti ja minä olen vain pitänyt silmällä, ettei mitään pahempaa tapahdu tai lähtebyt mukaan leikkiin. Silloin hieman karjaisin, kun poika kiipesi sellaisen korkean leikkitelineen katolle ja pudotusta oli varmaan nelisen metriä. Hyvin hän sieltä alas pääsi omin voimin, mutta muutoin ei ole kaatumista pahempaa tapahtunut.

        Nauru pidentää ikää ja tekee elämästä niin paljon hauskempaa 😁

        Juuh mä ihan mietin täällä miltä se näyttää jos pyörii sumopuku päällä, kuin koppakuoriainen 🤣 varmasti hyvä näky😁

        Just näin. Mun nuorin on kunnon menijä, taitavasti kiipeilee. Täällä lähistöllä on sellainen linnamainen ”kiipeilyteline” Siinä telineessä on kohtia mistä voi tippua ja pudotusta on se 2m. Että siinä kyllä saa vahtia ettei pääse putoamaan. Onneksi viihtyy myös maankamaralla. 😊 Menisi tietenkin mielisti aina vanhempien muksujen mukana kaikkialle.

        Tuokin jos menee noinkin korkealle, kuin sinun lapsesi. Niin kääk jos sinne pitäisi mennä lastaan pelastamaan. 🙈 Hyvä, kun pääsi ihan omin avuin alas. Korkeat paikat vähän hirvittää, toivottavasti en joudu sellaiseen tilanteeseen, että pitäisi viellä itsekin kiivetä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh mä ihan mietin täällä miltä se näyttää jos pyörii sumopuku päällä, kuin koppakuoriainen 🤣 varmasti hyvä näky😁

        Just näin. Mun nuorin on kunnon menijä, taitavasti kiipeilee. Täällä lähistöllä on sellainen linnamainen ”kiipeilyteline” Siinä telineessä on kohtia mistä voi tippua ja pudotusta on se 2m. Että siinä kyllä saa vahtia ettei pääse putoamaan. Onneksi viihtyy myös maankamaralla. 😊 Menisi tietenkin mielisti aina vanhempien muksujen mukana kaikkialle.

        Tuokin jos menee noinkin korkealle, kuin sinun lapsesi. Niin kääk jos sinne pitäisi mennä lastaan pelastamaan. 🙈 Hyvä, kun pääsi ihan omin avuin alas. Korkeat paikat vähän hirvittää, toivottavasti en joudu sellaiseen tilanteeseen, että pitäisi viellä itsekin kiivetä.

        Sumopuvussa pyöriminen kyllä sekä näyttää että tuntuu koomiselta 😂 Suosittelen kyllä kokeilemaan jos joskus tulee mahdollisuus. Itse kokeilin polttareissa ja jossain tykypäivässä.

        Vilkkaiden lasten kanssa saa kyllä olla tarkkana, mutta toisaalta vilkkaatkin lapset kyllä oppivat yleensä omat rajansa, kunhan uskaltaa vanhempana myös luottaa lapseen ja antaa hänen tutkia maailmaa omalla tavallaan. Tietenkin ikä huomioiden, kaikkialle lasta ei tietenkään voi päästää. Oma poika on aina ollut melkoinen huimapää ja sen kanssa olen joutunut äitinä kamppailemaan, koska en halua tukahduttaa lapseni luonteenpiirteitä, mutta samalla en halua hänen ottavan liian suuria riskejäkään. Meillä on toiminut urheilu oivana keinona purkaa järkevästi tuota ylitsepursuavaa energiaa, kun suurin energia jää kentille 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Sumopuvussa pyöriminen kyllä sekä näyttää että tuntuu koomiselta 😂 Suosittelen kyllä kokeilemaan jos joskus tulee mahdollisuus. Itse kokeilin polttareissa ja jossain tykypäivässä.

        Vilkkaiden lasten kanssa saa kyllä olla tarkkana, mutta toisaalta vilkkaatkin lapset kyllä oppivat yleensä omat rajansa, kunhan uskaltaa vanhempana myös luottaa lapseen ja antaa hänen tutkia maailmaa omalla tavallaan. Tietenkin ikä huomioiden, kaikkialle lasta ei tietenkään voi päästää. Oma poika on aina ollut melkoinen huimapää ja sen kanssa olen joutunut äitinä kamppailemaan, koska en halua tukahduttaa lapseni luonteenpiirteitä, mutta samalla en halua hänen ottavan liian suuria riskejäkään. Meillä on toiminut urheilu oivana keinona purkaa järkevästi tuota ylitsepursuavaa energiaa, kun suurin energia jää kentille 😊

        Täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla jos jossain semmoinen mahdollisuus tulee vastaan..😊

        Meillä kokeiltiin jalkapalloa, mutta esikoinen on niin arka. Että ennemmin väistää palloa kuin ottaisi sen kiinni.. noh kyllä me viellä keksitään joku kiva harrastus..😊 keskimmäisellä on taas välillä hyvinkin virtaa.. näkisin hänet hyvänä painijana, mut juuri nyt ei ole itselläni voimavaroja lähteä kuskailemaan lapsia harrastuksiin.. mutta myöhemmin kyllä🤗

        Harrastukset on kyllä hyviä ja opettavaisia.


    • No kai minäkin sitten vastaan, vaikka en mies olekaan..

      Eikö voi yhdessä kaatuilla? Vetäsee oikein sellaiset banaaniliu'ut ja pyytää jotain ulkopuolista tyyppiä ottamaan jonkun hauskan kuvan muistoksi? Ensin mahalleen ja sitten vaikka peese edellä puuhun?

      • Anonyymi

        Vielä kuvakin 🤣😂


    • Anonyymi

      Olisin samassa veneessä prinsessan kanssa. En osaa luistella ja taitaa olla niin, että vain kerran elämässä olen luistimet jalassa ollut kokeilemassa. En pysynyt pystyssä.

      • Kyllä minä sinut pystyssä pitäisin😁⛸


      • Anonyymi

        Sitten se olisi vaikuttava näky 😂


      • Anonyymi

        Pystyn pistää paremmaksi en ole kun kerran eläissän sovittan luistinta jalkaani muistaakseni vie oikiaan jalkaan


    • Ehdottaisin naiselle parempaa yhteistä ajanvietettä. Todennäköisesti nainen ilahtuisi siitä.

      • Anonyymi

        Hyvä, varmasti :D


    • Anonyymi

      Ensiksi lätkä kamat päälle, hyvillä syndeillä ja kypärällä. Kaksiterä luistimet jalkaan aluksi ja sit ku niillä liikeradat löytyy voidaan miettiä oikeita luistimia?

      • Anonyymi

        No hienoa, yksi optimisti löytyy :D


    • Onko tuo joku ulkomaalainen nainen, joka ei osaa luistella? Yleensä suomalaiset lapset oppivat luistelemaan jo varhaisessa vaiheessa.

      Itse sain ensimmäiset luistimet 3v. Ne olivat serkun vanhat ja niillä opin luistelemaan. Isä kolasi lumet läheisen lammen jäältä ja puhdisti minulle pienen luistinradan. Isä opetti minut luistelemaan. Näin minulle on kerrottu.
      Itse en muista tuosta muuta kuin ne kauniit luistimet. 😊⛸️

      • Anonyymi

        Yleensä. Ei jokainen :D


      • Anonyymi

        En tykännyt koulun liikuntatunneista, kun oli luistelua tiedossa.
        Luistimeni olivat aivan liian pienet ja jalkoja paleli, kun liikunnan ope vaan tuumasi, että on hyvä luistelusää, kun oli -20 pakkasta.
        Eikä ollut lämpimiä pukutiloja, vaan harvalautaisessa kopissa piti luistimet jalkaan vaihtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykännyt koulun liikuntatunneista, kun oli luistelua tiedossa.
        Luistimeni olivat aivan liian pienet ja jalkoja paleli, kun liikunnan ope vaan tuumasi, että on hyvä luistelusää, kun oli -20 pakkasta.
        Eikä ollut lämpimiä pukutiloja, vaan harvalautaisessa kopissa piti luistimet jalkaan vaihtaa.

        Kurjaa, jos talvipakkasella jouduit luistelemaan liian pienillä luistimilla. Varmasti oli kivuliasta ja varpaat jääpuikkoina.
        Itse tykkäsin luistelusta, koulussa ja vapaa-aikoina. Kävin usein kavereiden kanssa läheisellä luistinradalla. Siellä oli pukukoppi, mutta ei se mikään kovin lämmin ollut.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kurjaa, jos talvipakkasella jouduit luistelemaan liian pienillä luistimilla. Varmasti oli kivuliasta ja varpaat jääpuikkoina.
        Itse tykkäsin luistelusta, koulussa ja vapaa-aikoina. Kävin usein kavereiden kanssa läheisellä luistinradalla. Siellä oli pukukoppi, mutta ei se mikään kovin lämmin ollut.

        Kun lähden talvella pyöräilemään ja vaikka on nahkaiset kintaat, niin sormet meinaa mennä aina valkoisiksi ja tunto heikkenee.
        On joutunut menemään kauppaan pullonpalautus automaatille, jossa voi käsiä lämmittää ja kun on riittävän kauan lämpimän veden alla, niin sormet saa punaisiksi, niin sitten ne ei enää menekään valkoisiksi.
        Jännän näköstä vaan kun osa sormista on puolet punaisia ja sormen pää nivelen kohdan jälkeen vaalea.
        Mulla menee sormet valkoisiksi jo alle +5 asteessa, vaikka olis käsineet kädessä.
        Ei oikein sormikkailla pysty oleen vaan on nahkakintaat oltava jo jos lämpötila lähellä nollaa.
        Siksi hiihtäminkään ei ole suosikkilaji, kun muutaman kerran on hiihtäessä alkanut somet meneen valkoisiksi ja missäs niitä siiten lämmität.
        Vaikka muuten olisi vaatetta, että on kuin olisi uunissa, niin sormet vaan kylmenee.


    • Anonyymi

      Käsikynkkäänhän se tietysti pitäisi tuollainen kömpelys ottaa, ja jos vetäis sittenkin mukanaan jään pintaan niin siinähän sitä sitten olisi hupia kaksin verroin.

      • Anonyymi

        😂😂


    • Anonyymi

      Kerran menin meren jäälle ja kaaduin takapuolelleni. Vähän se harmitti, mutta illalla join vahvaa teetä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        No niin ja siinä häntä parani :)


    • Anonyymi

      Käskisin laihduttaa, lopettaa siiderin kittaus ja lähteä TÖIHIN.

      • Anonyymi

        Voihan jollain olla noin - silloin tuo olisi kyllä hyvä käsky :)


    • Fiksu mies ottaa ulkokaukalolle potkukelkan mukaan vaikka vaan sitä varten, että siinä istuen on kätevä vaihtaa luistimet jalkaan. Sen kanssa on sitten kätevä luistellakin. ☺️

      Tosin, kuten tosi.typy tuolla jo totesikin, kyllä suurin osa kantasuomalaisista naisista pysyy tuota paremmin luistimilla pystyssä.👍

      • Minä olen sitten poikkeus, en ole aikuisena luistellut lainkaan eli oletan, etten pysyisi pystyssä kovinkaan hyvin. Inhosin luistelua koulussa, sillä jalkapohjan kipeytyivät luistelusta niin pahasti, että lähestulkoon itkua väänsin aina luistelun päätteeksi, niin opin inhoamaan sitä.

        Minua ei siis kovin helpolla saisi luistelutreffeille, nolaisin vain itseni 🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Minä olen sitten poikkeus, en ole aikuisena luistellut lainkaan eli oletan, etten pysyisi pystyssä kovinkaan hyvin. Inhosin luistelua koulussa, sillä jalkapohjan kipeytyivät luistelusta niin pahasti, että lähestulkoon itkua väänsin aina luistelun päätteeksi, niin opin inhoamaan sitä.

        Minua ei siis kovin helpolla saisi luistelutreffeille, nolaisin vain itseni 🙈

        No, totesinkin vain, että suurin osa. 😄 Varmasti on monta naista, jotka eivät lähtisi luistelemaan tai hiihtämään ainakaan ensitreffeillä, juurikin kouluaikojen huonojen kokemusten vuoksi.


      • Xena-183 kirjoitti:

        No, totesinkin vain, että suurin osa. 😄 Varmasti on monta naista, jotka eivät lähtisi luistelemaan tai hiihtämään ainakaan ensitreffeillä, juurikin kouluaikojen huonojen kokemusten vuoksi.

        Juu jonkunhan täytyy olla se poikkeus 😄

        Harmittaa sinänsä, että luistelusta jäi niin paha maku ja nyt kynnys mennä edes kokeilemaan on todella korkea. Toisaalta ihminen voi tehdä paljon kaikkea muutakin hauskaa, niin eiköhän sitä jotain muutakin tekemistä löytyisi treffeillä. Ainakin niillä ekoilla, kolmansilla ehkä jo uskaltautuisi nolaamaan itsensä 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Juu jonkunhan täytyy olla se poikkeus 😄

        Harmittaa sinänsä, että luistelusta jäi niin paha maku ja nyt kynnys mennä edes kokeilemaan on todella korkea. Toisaalta ihminen voi tehdä paljon kaikkea muutakin hauskaa, niin eiköhän sitä jotain muutakin tekemistä löytyisi treffeillä. Ainakin niillä ekoilla, kolmansilla ehkä jo uskaltautuisi nolaamaan itsensä 😁

        Ei siitä kannata olla huolissaan jos ei osaa luistella, se on vain yksi liikuntamuoto monista.
        Oppiihan sen jokainen, hyvät istuvat luistimet jalkaan ja ei kun horjumaan jäälle.
        Ikävintä on luistella epäsopivilla luistimilla, ei saa nautintoa jos "kenkä puristaa".
        Itse löysin luistelun vuosien tauon jälkeen, kun vei 3-vuotiaan jälkikasvun jäälle innostaen häntä luistelun saloihin. Leikkien ja hassutellen, kisaillen leikkisiä haasteita.
        Nyt tilanne on jo toinen, saa tehdä jo töitä jos meinaa jälkikasvun luistelussa voittaa.

        Lomilla voisi kokeilla hänen kanssaan pitkänmatkan luistelua. Reppu selkään ja siihen eväät. Haasteena voisi olla vaikka 10 kilometriä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kannata olla huolissaan jos ei osaa luistella, se on vain yksi liikuntamuoto monista.
        Oppiihan sen jokainen, hyvät istuvat luistimet jalkaan ja ei kun horjumaan jäälle.
        Ikävintä on luistella epäsopivilla luistimilla, ei saa nautintoa jos "kenkä puristaa".
        Itse löysin luistelun vuosien tauon jälkeen, kun vei 3-vuotiaan jälkikasvun jäälle innostaen häntä luistelun saloihin. Leikkien ja hassutellen, kisaillen leikkisiä haasteita.
        Nyt tilanne on jo toinen, saa tehdä jo töitä jos meinaa jälkikasvun luistelussa voittaa.

        Lomilla voisi kokeilla hänen kanssaan pitkänmatkan luistelua. Reppu selkään ja siihen eväät. Haasteena voisi olla vaikka 10 kilometriä.

        AV

        Luistelu on tosiaan vain yksi monista, eihän kaikkien tarvitse kaikkea osata 😊 Pidän muutoin kyllä liikunnasta, eli itse liikkuminen ei olisi ongelma. Urheilun nautinnon saa kyllä herkästi pilattua epäsopivilla välineillä. Minulla lienee jokin "vika" jalkapohjissa, kun mukavia juoksulenkkareitakin on ollut vaikea löytää, joten ei ihme, jos kovat luistimetkin ovat tuntuneet ikäviltä.

        Vein lastani jonkin verran luistelemaan hänen ollessa pienempi, mutta sittemmin hän on käynyt kavereiden kanssa aina silloin tällöin höntsäkiekkoa pelailemassa. Hänenkin lajinsa ovat kyllä aivan jotain muita kuin talvilajeja, joten luistelu ei ole meidän pikkuperheelle tullut tavaksi. Ei olisi kauheasti kyllä aikaakaan. Meidän viikonloput ja illat kun ovat kuluneet valtaosin teinin treeneissä, peleissä ja turnauksissa eikä kauheasti näytä tahti hidastuvan jatkossakaan.

        Mahtavaa, kun teillä on löydetty luistelun ilo. Toivottavasti pääsette pidemmälle matkalle luistelemaan. Onhan se upeaa varmasti viilettää pitkin jäitä kauniina talvipäivänä 🤗


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Luistelu on tosiaan vain yksi monista, eihän kaikkien tarvitse kaikkea osata 😊 Pidän muutoin kyllä liikunnasta, eli itse liikkuminen ei olisi ongelma. Urheilun nautinnon saa kyllä herkästi pilattua epäsopivilla välineillä. Minulla lienee jokin "vika" jalkapohjissa, kun mukavia juoksulenkkareitakin on ollut vaikea löytää, joten ei ihme, jos kovat luistimetkin ovat tuntuneet ikäviltä.

        Vein lastani jonkin verran luistelemaan hänen ollessa pienempi, mutta sittemmin hän on käynyt kavereiden kanssa aina silloin tällöin höntsäkiekkoa pelailemassa. Hänenkin lajinsa ovat kyllä aivan jotain muita kuin talvilajeja, joten luistelu ei ole meidän pikkuperheelle tullut tavaksi. Ei olisi kauheasti kyllä aikaakaan. Meidän viikonloput ja illat kun ovat kuluneet valtaosin teinin treeneissä, peleissä ja turnauksissa eikä kauheasti näytä tahti hidastuvan jatkossakaan.

        Mahtavaa, kun teillä on löydetty luistelun ilo. Toivottavasti pääsette pidemmälle matkalle luistelemaan. Onhan se upeaa varmasti viilettää pitkin jäitä kauniina talvipäivänä 🤗

        Eihän se aika kaikkeen riitä.
        Lomalla on enemmän yhteistä aikaa tehdä jotain sellaista, joka normaalissa arkirytmissä on vaikea toteuttaa. Pieni hulluttelu ei ole pahasta, se rikkoo arkirytmiä, jättää mukavia muistoja.
        Usein yksi laji vie paljon aikaa, valintoja on vaikea tehdä, kunnes jokainen löytää omansa.
        Kokemuksia ikä kaikki.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se aika kaikkeen riitä.
        Lomalla on enemmän yhteistä aikaa tehdä jotain sellaista, joka normaalissa arkirytmissä on vaikea toteuttaa. Pieni hulluttelu ei ole pahasta, se rikkoo arkirytmiä, jättää mukavia muistoja.
        Usein yksi laji vie paljon aikaa, valintoja on vaikea tehdä, kunnes jokainen löytää omansa.
        Kokemuksia ikä kaikki.

        AV

        Aikaa on rajallisesti käytettävissä ja on vain tehtävä valintoja, mihin sen ajan käyttää. Kaikki aika rakkaiden kanssa hullutteluineen on arvokasta ja esim lomat pyrin viettämään aina lapseni ja mahdollisuuksien mukaan muun perheen kanssa. Meillä on monta kilpaurheilevaa teiniä lähipiirissä ja se määrittelee paljon aikatauluja, mutta yritämme nähdä mahdollisimman usein vaikka asumme kaukana toisistamme. Kun näemme, teemme aina jotain yhdessä ja meille onkin kertynyt huikean paljon hyviä muistoja vuosien varrelta 😊


    • Anonyymi

      Silloin ottaisin syliini. Suutelisin Sinua ja riisuisimme luistimet jalasta ja vaihtaisimme lajia tasaisemmalle alustalle ja kokeilisimme...Painia?

    • Anonyymi

      Olisin hyvin otettu, kun nainen lähti vuokseni luistelutreffeille vaikkei osannut yhtään luistella.
      Ehkä ehdottaisin mökille siirtymistä kaakaon juontiin.

      Tietysti voitais myös pistäytyä P-kaupassa hakemassa sellainen luistelutukikin, jos harjoittelija haluaisi sinnikkäästi jatkaa harjoittelua. Hellästi voisin teippailla myös sohvatyynyn takaliston suojaksi. Kypärä totta kai.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Ei hätää mua ei sais luistimia jalkaani vetämään jot en olis jäälle itse ainakaan luistimet jalassa menossa

    • Anonyymi

      Voisin opettaa liukupotkut, liukumaan ilman potkuja.
      Kolme lasta opettanut luistelemaan, menisi neljäskin.

      AV

    • Anonyymi

      MInä ainakin osaa luistella paremmin kuin yksikään mies. Siis amatöörimies. Tietty lätkänpelaajat ja kilpaluistelijat osaavat paremmin.

    • Anonyymi

      Rakentaisin sellaisen jäärollaattorin. Kääntyvillä luisteilla 🤗

      • Anonyymi

        Tämä oli paha 😅 eikä kun siis hyvä 🙂🤗


    • Anonyymi

      Kietoisin voimakkaat käsivarteni naisen ympärille takaapäin. Jos kaaduttais, sitten kaaduttais yhdessä ja myöskin noustaisiin yhdessä, tehtäisiin kaikki yhdessä.

      • Anonyymi

        Oo tämä sulattaisi sydämen. Toivottavasti ei jäänkin alta 😊


    • Anonyymi

      Laidan yli 😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Harjoitellaan sillä alpeilla Rakkaani

    • Anonyymi

      Voi, luisteluhan on kivaa. Mulle on sanottu, että kun pikkusena sain luistimet joululahjaksi niin pakko oli päästä heti silloin aattoiltana luistelemaan, vaikka pakkasta oli hurjasti. Kyllä toi luistelu silloin aikoinaan kuului myös koululiikuntaan isona osana talvesta, mutta toki talvet oli kyllä enempi ”talvisia” silloin täällä Pirkanmaalla. Romantikkona ajatus rusettiluistelusta olis kiva. Ketään miestä en kyllä opettais luisteleen eli ei jäälle semmosen kanssa, joka ei pysy pystyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe