Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2355
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä valittamisellekin on paikkansa. Jos kieltää tunteensa, niin kroppa pettää ennen pitkää. Niihin ei kuitenkaan auta jäädä makaamaan, jos ei ole muusta kuin huonosta päivästä tai hetkestä kysymys. Normaalitilanteessa pitää siis laittaa vähän iloisempi vaihde silmään ja painaa kaasua.
29.11.2023 18:31
Heti lähti filmi pyörimään päässä. xD
Suomalaisissa on se hauska puoli, että jos jotain koheltaa, vaikka ei itsestä johtuisikaan, niin ensimmäisenä katsoo ympärilleen, että näkikö kukaan!
Mulle kävi kerran yleisessä saunassa niin, että unohdin yhden parrun siitä pään läheltä. Nousin sitten nopeasti ja löin tietysti pääni täysillä siihen parruun. Siinä ei auttanut paljon katsella ympärilleen, kun kaikki huomasivat ja katsoivat.
Lähdin vain pokkana saunan ulkopuolelle siitä. Ulkopuolella silitin vähän nousevaa kuhmua, otin tukea seinästä ja kuulostelin vointia. Selvisin onneksi säikähdyksellä tilanteesta.
29.11.2023 18:28
potilaatikko ei siis ole potilaslaatikko, vaan postilaatikko*
29.11.2023 18:08
No jos auto olisi lumessa, niin olisi kiva, kun siihen olisi kirjoitettu jotain. Tämä tietysti olettaen, että ei sataisi uutta lunta, eli ajoitus olisi tärkeä. Muutenhan koko homma menisi ihan läskiksi.
Toinen olisi varmaan joku perinteinen lappu potilaatikkoon. Minä varmaan suihkauttaisin vielä hajuvettä lappuun, tietysti sillä oletuksella, että toisella ei ole tuoksuyliherkkyyksiä. Muuten se menisi taas ihan läskiksi koko homma.
29.11.2023 18:06
Kiitos tästä. Nauroin ääneen. 😁
29.11.2023 18:00
Tietysti voi ja pitää nauraa, varsinkin itselleen!
Olen voimakkaasti tunteva ihminen, joten saman päivän aikana kokee monenlaisia tunteita.
Aina kun olen iloinen, niin pyrin työntämään sitä eteenpäin niin paljon kuin suinkin mahdollista.
Kaikista parasta on se, jos saa toisen edes hymyilemään. :)
Ainahan sitä voi kertoa sen huonon ja vanhan vitsinkin:
Mikä on Maija Mehiläisen isä?
- Faija Mehiläinen
29.11.2023 17:45
Ei muuten kipu välttämättä hellitä, ainakaan heti.
29.11.2023 10:22
Hmm. Eipä ole ollut hakkuja mukana millä iskeä. Olen todella onneton näissä asioissa. Minä varmaan sanoisin jonkin huonon vitsin ja nauraisin lopulta vain itse sille vitsille, kun toinen jäisi miettimään mikä siinä muka nauratti. Hymyilisin päälle tahattomasti ja poistuisin tilanteesta puolijuoksua naama punaisena. 😁
29.11.2023 10:09
Tämä oli hauska vastaus. :)
29.11.2023 10:04
No siis minähän rakastan kookosta yli kaiken, sen kaikissa muodoissa! 🥳
Aina, kun menen ulkomaille, niin tilaan Piña Coladan, mutta se pitää tehdä oikeaan kookoskermaan ollakseen hyvä. 🍹
Myös kookossuklaa on törkeän hyvää! Pitääpä tehdä tuota vanukasta joku päivä. Kiitos reseptistä! 😊
29.11.2023 10:02
Minun korvaan kuulostaa siltä tosiaan, että ei taida olla ihan puhtaat sokerit pussissa. Tämä on kuitenkin vain minun mielipide.
29.11.2023 07:04
Vastailen muuten vaan.
Juuri lasten kanssa juttelimme tänään palomiehen ammatista. Rankkaa, mutta varmasti myös palkitsevaa työtä (henkisesti)
Mielestäni on tärkeää tehdä sellaista työtä, joka nivoutuu omaan arvomaailmaan. Pelastajan ammatti kertoo siitä kuinka tärkeä toinen ihmishenki on sinulle.
28.11.2023 23:28
Minusta se, jos heti kysyy onko mustasukkainen on niin sanotusti vähän haiseva homma. Toki riippuu siitä kysyykö leikkimielisesti ja kujeillen vai onko heti sellainen "tatti otsassa" -meininki.
28.11.2023 23:22
Kiitos paljon. :)
28.11.2023 23:11
Kyllä minä kertoisin. Mutta jos olisin varattu, niin en puhuisi tuntemattomien miesten kanssa, ellei ne olisi työhön liittyviä ihmisiä.
Kysyisin myös itse, jos toinen ei kertoisi oma-aloitteisesti.
Sinänsä ymmärrän toiseen huoneeseen siirtymisen, jos on hälinää. Itse olen auditiivinen, eli en pysty keskittymään kunnolla puhujaan, jos samassa tilassa soi musiikki, kuuluu puhetta tai on visuaalisia ärsykkeitä (esim. tv, jossa on äänet päällä)
28.11.2023 22:29
Teini-ikäinen = teen ager, eli 13-19 v. Kaikki lontoonkieliset -teen päättyvät.
28.11.2023 22:21
Ihana kommentti, juuri näin! :)
27.11.2023 21:56
Jep jep. Kerropa jotain uutta mieheksiluulija.
27.11.2023 20:03
Minusta on ihan hauskaa, että on monenlaisia nikkejä. Monet hyväntahtoiset naurut olen nauranut mielikuville, en itse nikeille. :)
Joskus elämässä pitää repiä huumoria vähän köyhistäkin asioista, jos on muuten pimeää, kuten vaikkapa tämä vuodenaika. Ei tahdo tottua tähän. Onneksi tänään paistoi aurinko.
27.11.2023 17:48
En voi sille mitään, jos olet niin ulkonäkökeskeinen, että ajattelet kaikkien muidenkin olevan sellaisia. Turha tästä asiasta on jankuttaa. Minä pidän mielipiteeni, pidä sinä omasi.
27.11.2023 17:40
94 / 118