Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai samperi. Ikävä kuulla. Ota hali piristämään. 🤗
28.12.2023 22:52
Its fine. 😊 Its a learning experience. Just tankkasin parille uudelle kiltalaiselle mythikkejä. Opetettiin takuja yms. Ei päästy aikaan kyl. 😄 Pääasia että on rento meininki. Pelaan koska tahansa uuden ja "huonon" pelaajan kanssa ennemmin kuin jonkun wannabe pron idiootin kans kuka haukkuu kaikkia ja ragee täysil.
28.12.2023 22:51
Se olisi peitto hyvin äkkiä klähmäimen ja sen jälkeen korppuinen, kun vemputtelisin sen täyteen kyllästetyksi.
28.12.2023 20:01
Etten aiheuttaisi olemuksellani oksennusreaktiota kenellekään.
28.12.2023 19:56
Kyllä se siitä tunteet turtuu lopullisesti kun pari kertaa rakastut kunnolla ja vastineeksi räkästään naamalle ja nauretaan.
28.12.2023 18:11
Miten työpäivä ja päivä muuten meni?
28.12.2023 17:20
Kun seuraa joidenkin depsien touhua, niin ihan varmasti hakkaavat hanskaan samalla. 😄 Tai istuu peukku peräportaalissa. Istuvat joka damage lätäkössä, nolla dps ja valittaa kun kuolevat jatkuvasti.
28.12.2023 17:18
Minä se vain olen. Vemputteleva ihmisjäte.
28.12.2023 14:25
Et kyllä maininnut.
Mutta tottahan tuo on. Ihmiset tekee mitä vain kun joku "vaikuttaja" sanoo TikTokissa.
Top 3:
- Puhelimen voi ladata mikrossa.
- Tidepod Challenge
- Trump fanaatikot.
Bonuksena Applen markkinointi.
Niinpä. Nykyään siivotaan ihan liikaa ja antibiootteja vedetään melkein heti jos aivastaa. Elämässäni olen tarvinnut yhden antibioottikuurin, lapsena leikkisin ojissa sekä muissa ryteiköissä. Kerran kahdessa vuodessa poen flunssan yleensä viikon kestävänä sessiona.
Nykyään näkee vanhempia kun kieltävät lapsia likaamasta itseään yhtään. Mielestäni suihku ja pesukone on jo keksitty, niin mitä väliä. Antaa lasten sotkea itseään välillä.
28.12.2023 13:33
Huh? Räpläät käsilläsi ties mitä kaikkea ja kaikissa tilanteissa. Sitten halut nuolla yhtä saastaisinta esinettä mitä omistuksessasi on? Huhhuh.
28.12.2023 12:08
Pese kädet välillä? Mulla ei ole mitään ongelmaa.
28.12.2023 12:06
Kyllä me ollaan siitä keskusteltu aikoinaan. Rakastan kyllä äitiäni ja hän rakastaa minua. Me pystytään keskustelemaan asiasta kuin asiasta.
28.12.2023 10:08
Ihmisjätteen uudenvuodenaatto menee iltavuorossa ja sitten pirteänä pääsee uudenvuodenpäiväksi aamuvuoroon. Eipä sillä kuitenkaan ole väliä kun ihmisjäte on raitis eikä juhli vuoden vaihdetta muutenkaan. Turhaa rahan tuhlausta ja luonnon saastuttamista muutenkin.
Onneksi olkoon! Maa kiersi Auringon taas, kuten se on tehnyt jo neljä ja puoli miljardia vuotta. 😄
28.12.2023 09:49
Joo, en ole. En haaveile mistään teinitytöistä. Vaikka ihmisjäte olenkin. Niin joku selkäranka pitää kuitenkin olla.
28.12.2023 09:45
Syntymääni. Toteaisin itselleni ettei olisi kannattanut. Voisin sitten viedä itseni suoraan bioastiaan mätänemään.
28.12.2023 08:45
Koska mut aina hylätään ja torjutaan. Niin ainoa selitys sille on, että olen ihmisjäte mitä kukaan ei halua. Ulostetaan vain vessanpyttyyn meikäläinen. Pois näköpiiristä.
28.12.2023 08:21
Tämä ei ainakaan ollut mulle. Eipä niitä ole montaa elämän aikana ollut. Ihan kaikki kolme kappaletta. Yksi nuoruusvuosilta ja kaksi myöhemmin. Ei kai kukaan ihmisjätettä elämäänsä halua.
27.12.2023 21:53
Tää ei ole mulle tietenkään. Mutta hyvä musiikkimaku. Synthwave, chillwave jne. 👍
27.12.2023 19:15
En edes pyytänyt. Ehkä oli vaan mun vuoro.
27.12.2023 19:13
Aah okei. Ei aina osaa arvata, kun ei ole nikkiä.
Olen pelaillut wowia on off sen ilmestymisestä asti. Jossain vaiheessa se alkaa aina kyllästyttämään. Nyt palasin parisen viikkoa sitten taas sen pariin. Olen kokeillut kanssa kaikkia klasseja, mutta taitaa tuo Paladin olla se vakio mihin aina palaan. Se on ympäripyöreän rento. Helppo soolota ja tankata tarvittaessa.
Mutta joo. Emailkin löytyy profiilin takaa, jos haluaa joskus höpötellä tai muuta.
27.12.2023 15:51
15 / 19