Kun sinä vain ottaisit sen vastaan.
Käärisin sut rakkauden lämpimään peittoon
24
550
Vastaukset
- Anonyymi
No niinpä niin taas
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181862220
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
❤️🔥🥰❤️🔥
- Anonyymi
minä voisin kyllä tulla, hyvin meni iltapäivästä miten sinulla? jaksetaanko pitää koko ajan ilman tuota yli iloa?
- Anonyymi
muistan sieltä yhdestä paikasta myös muuta elämää, ja oli tosi ihanaa.
- Anonyymi
Oletko sinäkin joku käärijä?
- Anonyymi
Tuu käärimään mut, voin olla sijainen.
- Anonyymi
Vain oikea henkilö kelpaa.
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Onko sinulla ollut huono päivä tänään(kin)? Onneksi sulla on tämä peittomies👍
- Anonyymi
LOPETA MUN MATKIMINEN😠😡🤬
- Anonyymi
Vain eräs nainen saa kääriä minut.
- Anonyymi
Asun aika viileässä kämpässä ja kun aamulla nousen ja menenkin takaisin sänkyyn niin on muuten lämmin peitto. Täydellisen ihana olotila palata sinne lämpimään.
- Anonyymi
Onko se vähän niinku painopeitto, hyvällä tavalla?
- Anonyymi
Onko sulla painopeitto?
- Anonyymi
Ehdin jo hankkia uuden peiton, mut katellaan sit myöhemmin!
- Anonyymi
Heitä nyt äkkiä se pois ku tää on parempi , juuri oikeanlainen.
Se olisi peitto hyvin äkkiä klähmäimen ja sen jälkeen korppuinen, kun vemputtelisin sen täyteen kyllästetyksi.
- Anonyymi
Olen rahankäärijä ja kotona häärijä, joka läärää vettä uskomattomia määriä. Kämpässäni en kuitenkaan kuule nyt ääniä, mulla on olkkarissa lääniä, mut ei mitään uuden vuoden plääniä...
Boom-bom-khh-boom-bom-khh.
Vitsi_oli_huono. - Anonyymi
Tuttu vertaus kuin itse olisin kirjoittanut.
- Anonyymi
Kyllä kelpais lämmittäjä, tai ei pelkkä lämmittäjä vaan se joka myös jäähyttää ku on tarve.
- Anonyymi
Joku ihana olis kyl..olen vähän kyllästynyt rottiin ja torakoihin..en toki valita..
- Anonyymi
*emil*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3182037En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631337Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi57999Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko126918Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta5916- 134855
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi9821- 63796
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22729Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84705