Kun sinä vain ottaisit sen vastaan.
Käärisin sut rakkauden lämpimään peittoon
24
611
Vastaukset
- Anonyymi
No niinpä niin taas
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181862220
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
❤️🔥🥰❤️🔥
- Anonyymi
minä voisin kyllä tulla, hyvin meni iltapäivästä miten sinulla? jaksetaanko pitää koko ajan ilman tuota yli iloa?
- Anonyymi
muistan sieltä yhdestä paikasta myös muuta elämää, ja oli tosi ihanaa.
- Anonyymi
Oletko sinäkin joku käärijä?
- Anonyymi
Tuu käärimään mut, voin olla sijainen.
- Anonyymi
Vain oikea henkilö kelpaa.
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Onko sinulla ollut huono päivä tänään(kin)? Onneksi sulla on tämä peittomies👍
- Anonyymi
LOPETA MUN MATKIMINEN😠😡🤬
- Anonyymi
Vain eräs nainen saa kääriä minut.
- Anonyymi
Asun aika viileässä kämpässä ja kun aamulla nousen ja menenkin takaisin sänkyyn niin on muuten lämmin peitto. Täydellisen ihana olotila palata sinne lämpimään.
- Anonyymi
Onko se vähän niinku painopeitto, hyvällä tavalla?
- Anonyymi
Onko sulla painopeitto?
- Anonyymi
Ehdin jo hankkia uuden peiton, mut katellaan sit myöhemmin!
- Anonyymi
Heitä nyt äkkiä se pois ku tää on parempi , juuri oikeanlainen.
Se olisi peitto hyvin äkkiä klähmäimen ja sen jälkeen korppuinen, kun vemputtelisin sen täyteen kyllästetyksi.
- Anonyymi
Olen rahankäärijä ja kotona häärijä, joka läärää vettä uskomattomia määriä. Kämpässäni en kuitenkaan kuule nyt ääniä, mulla on olkkarissa lääniä, mut ei mitään uuden vuoden plääniä...
Boom-bom-khh-boom-bom-khh.
Vitsi_oli_huono. - Anonyymi
Tuttu vertaus kuin itse olisin kirjoittanut.
- Anonyymi
Kyllä kelpais lämmittäjä, tai ei pelkkä lämmittäjä vaan se joka myös jäähyttää ku on tarve.
- Anonyymi
Joku ihana olis kyl..olen vähän kyllästynyt rottiin ja torakoihin..en toki valita..
- Anonyymi
*emil*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617