Mitä tekisit toisin jos pystyisit?
Mihin hetkeen tahtoisit palata?
46
691
Vastaukset
- Anonyymi
olen tehnyt kaiken niin hyvin kuin olen pystynyt, ja ihania hetkiä on vaikka kuinka paljon, mutta haluan antaa tilaa tulevalle ja saada niitä lisää. ihaninta on nähdä elämää, kokea ja tuntea, päästä vaikuttamaan omaan tulevaan ja rakkaiden ihmisten hyvään tulevaan, niin kuin se on rehellisesti, hyvällä ja omilla voimilla mahdollista, tai hyvällä yhteistyöllä.
- Anonyymi
näin hetken tulevaisuudesta, sen varmasti haluan kokea. ja elämän ennen sitä ja sen jälkeen. nämä vuodet ovat koetelleet hyvin paljon, mutta suurin mitä on jäänyt käteen on ollut huomata miten suuri on rakkauden voima, ja elämän ilo ja hyvyys. ne siirtää vuoria, ne sulattaa ikiroutaa sielusta ja niiden avulla eletään vaikka mistä yli ja nautitaan joka hetkestä. jokaisessa päivässä on joku juttu, mistä olen kiitollinen. ihana huomata se heti, kiittää päivästä kun sulkee silmänsä ja herätä uuteen aamuun joka päivä paremmin ja joka päivä vähemmän sitä hirveää tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin hetken tulevaisuudesta, sen varmasti haluan kokea. ja elämän ennen sitä ja sen jälkeen. nämä vuodet ovat koetelleet hyvin paljon, mutta suurin mitä on jäänyt käteen on ollut huomata miten suuri on rakkauden voima, ja elämän ilo ja hyvyys. ne siirtää vuoria, ne sulattaa ikiroutaa sielusta ja niiden avulla eletään vaikka mistä yli ja nautitaan joka hetkestä. jokaisessa päivässä on joku juttu, mistä olen kiitollinen. ihana huomata se heti, kiittää päivästä kun sulkee silmänsä ja herätä uuteen aamuun joka päivä paremmin ja joka päivä vähemmän sitä hirveää tunnetta.
unien pyynnöstä jätän velat perimättä, minähän olen kaiken saanut aina omalla työllä ja elämä ollut aina itseensä mitoitettua. joku karma tässä elämässä varmaan on, että meneekö tällä porukalla hyvin? saitteko sen mitä haitte tällä "tempauksella"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unien pyynnöstä jätän velat perimättä, minähän olen kaiken saanut aina omalla työllä ja elämä ollut aina itseensä mitoitettua. joku karma tässä elämässä varmaan on, että meneekö tällä porukalla hyvin? saitteko sen mitä haitte tällä "tempauksella"?
minä tein sen mitä pyydettiin tekemään, ja pelastin heidät enkä ikinä ikinä voisi olla heille katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä tein sen mitä pyydettiin tekemään, ja pelastin heidät enkä ikinä ikinä voisi olla heille katkera.
uneni, älä huoli erotan niistä aina ne erityiset. niin kasvoton piru poistuu ja elämä jatkuu. kaikki on kuitenkin hyvin. niin kuin se tähän päivään sopii. siitä tiedän että pyyntö tuli oikealta taholta. kivaa päivää ja hyvää uutta vuotta. nyt päivän kiireisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uneni, älä huoli erotan niistä aina ne erityiset. niin kasvoton piru poistuu ja elämä jatkuu. kaikki on kuitenkin hyvin. niin kuin se tähän päivään sopii. siitä tiedän että pyyntö tuli oikealta taholta. kivaa päivää ja hyvää uutta vuotta. nyt päivän kiireisiin.
Ainiin T se kasvoton piru olit sinä. avasit siinä ne ovet mihin minun oli tarkoitus mennä. matkalla minut valtasi pelko, enhän muuta voinut kuin tehdä kun seisoa edessä ja voittaa pelkoni. toivoa että tuo pikkuinen ei heräisi ja näkisi tätä kauheaa näkyä. ja niin piru väistyy ja herään. ja kaikki on hyvin. elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin T se kasvoton piru olit sinä. avasit siinä ne ovet mihin minun oli tarkoitus mennä. matkalla minut valtasi pelko, enhän muuta voinut kuin tehdä kun seisoa edessä ja voittaa pelkoni. toivoa että tuo pikkuinen ei heräisi ja näkisi tätä kauheaa näkyä. ja niin piru väistyy ja herään. ja kaikki on hyvin. elämä jatkuu.
Kuka T oli piru? Ja miksi piruttelet jos minä?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18185437q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Syntymääni. Toteaisin itselleni ettei olisi kannattanut. Voisin sitten viedä itseni suoraan bioastiaan mätänemään.
- Anonyymi
Kirjoitustyylisi on samaa kuin sudella.;)
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustyylisi on samaa kuin sudella.;)
Joo, en ole. En haaveile mistään teinitytöistä. Vaikka ihmisjäte olenkin. Niin joku selkäranka pitää kuitenkin olla.
- Anonyymi
Sinun äiti on varmaan ylpeä sinusta. Ihan onnessaan että sai kantaa 9 kk ja rakastaa sinua. Olisi varmasti onnellinen jos kertoisit tuon asian hänellekkin.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun äiti on varmaan ylpeä sinusta. Ihan onnessaan että sai kantaa 9 kk ja rakastaa sinua. Olisi varmasti onnellinen jos kertoisit tuon asian hänellekkin.
Kyllä me ollaan siitä keskusteltu aikoinaan. Rakastan kyllä äitiäni ja hän rakastaa minua. Me pystytään keskustelemaan asiasta kuin asiasta.
- Anonyymi
Vaikea kysymys, kaikki mitä kuuluu menneisyyteen kuuluu elämään. Niitä kokemuksia joita tullut, oli ne sitten negatiivisia tai positiivisia kaikilla on jokin tarkoitus. Eli en mitään.
- Anonyymi
30-luvulle ja muuttaa historiaa Saksan voittoon.
- Anonyymi
Montakin mutta esimerkiksi maaliskuu 2019.
- Anonyymi
Mitä muuttaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuttaisit?
Kysyttiin haluanko x vai y ja tottakai valitsin väärän. Valinnalla oli tuhoisat seuraukset. Joka ainoa päivä mietin sitä valinnan hetkeä, miksi en valinnut toista vaihtoehtoa.
- Anonyymi
1998,En olisi mennyt mansikoita poimimaan.Sain sieltä elinikäisen kroonisen sairauden mikä vaikuttaa elämiseen radikaalisti.
Olen kiitollinen että olen elossa. - Anonyymi
Elämä on mennyt, kuten sen on pitänyt mennä. Toivon hänet tuleviin elämäni päiviin, edes hitusen verran.
Edes sen verran, että me yhä joskus voisimme seistä maailmassa hetken vierekkäin, lähekkäin ja vastakkain, istua vaikka hetken vierekkäin ja tuntea sen ihan tunteen uudelleen ja uudelleen, että näin on hyvä, ja näin sen pitäisi olla.- Anonyymi
Olipa koskettavasti kirjoitettu 🤗🤗🤗🤗, sai kyyneleet ja muistot mieleeni. Voi kun en olisi ikinä eronnut exmiehestäni 💔
Kaikkea hyvää sinulle 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa koskettavasti kirjoitettu 🤗🤗🤗🤗, sai kyyneleet ja muistot mieleeni. Voi kun en olisi ikinä eronnut exmiehestäni 💔
Kaikkea hyvää sinulle 🤗Kiitos ja samoin sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle 🤗Ex-miehesi olisi varmasti onnellinen jos tietäisi tästä😪 kauniita sanoja❤️
- Anonyymi
Olisin pitänyt ajatukset vain omassa tiedossani ja ehkä sillä tavalla säilyttänyt yhden tuttavuuden. Mitään muuta en ole katunut elämässäni.
- Anonyymi
Mitkä ajatukset?
- Anonyymi
Paljon kadun asioita. Esimerkiksi sitä kun olen sanonut pahasti toisille. Ja sitä kun olen katsonut naisia himoiten. Miehen kuuluu katsoa naista vain jos aikoo rakastaa aina. Olen myös sanonut paljon valheita ja olen ollut nuorempana mukana tappeluissa. Menneisyys ei ole kaunista katseltavaa jos on itselleen rehellinen.
- Anonyymi
Sama juttu katumisen suhteen. Jos noista virheistään jotain hyvää tahtoo repiä, niin joistain asioista myös oppii ja yrittää jatkossa tehdä toisin. Aina sekään ei onnistu, mutta on halu kuitenkin.
- Anonyymi
Olisin varmaan toiminut toisin, mutta hän sanoi "mun pitää nyt mennä" , kesken mun tarinankerronnan, pienestä on kaikki kiinni joskus😊
- Anonyymi
Nyt huomasin, tää toistui muinakin kertoina, yhden kerran sanattomasti "mun pitää nyt mennä" 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt huomasin, tää toistui muinakin kertoina, yhden kerran sanattomasti "mun pitää nyt mennä" 😘
Ehkä hän tarkisti vain, että aistisi on hereillä. Jospa olit niin uppoutunut jorinoihisi, että hänelle alkoi käydä selväksi, että mikään, ei mikään hetkauttaisi sinua kesken tarinointituokion 🥰
- Anonyymi
Hetkeen ennen syntymää suicide
- Anonyymi
En suostuisi kosintaan.
- Anonyymi
PK yökyläilyyn, tehtäiskin se
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa? Mikä tehtäis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa? Mikä tehtäis?
Provomies taitaa selitellä itselleen että kuvitteelliset päivän kahvittelureffit olisi voinut vaihtaa yökyläilyyn
- Anonyymi
Hetkeen vuosia, vuosia sitten, kun astuin yliopiston kirjakaupasta ulos ja katseeni kohtasi vasemmalta kohti naulakoita kävelevän miehen. Tunsin selittämättömän rakkauden, onnen ja ilon tunteita tuota täysin tuntematonta miestä kohtaan. Menin tuosta niin hämilleni, että punastuin ja naulakoille menon sijaan pyörsin ja kävelin kemian laitokselle. Vasta rauhoituttuani uskalsin palata. Palaisin tuohon hetkeen ennen täyskäännöstä ja menisinkin naulakoille punastumisesta huolimatta...
- Anonyymi
Otit kädestäni kiinni kun olimme kävelyllä. Jonkin päästä kuitenkin irrotin otteeni. Ei olisi pitänyt, jos se oli sinulle tärkeää.
- Anonyymi
Milloin tuo tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuo tapahtui?
Tänä syksynä.
- Anonyymi
Noin vuoden takaiseen törmäykseen💔
Kesään palaisin,
tai viime vuoden marraskuuhun..
https://youtu.be/t4ZOT88GnI0?feature=shared- Anonyymi
En olisi muuttanut kivenpyörittäjien kylään, en arvosta täältä juurikaan ketään ja peitän sen niin huonosti, että hävettää
- Anonyymi
Sellasta se olla pölöttäjä pölönen.
- Anonyymi
Tähän hetkeen pysåyttäisin. Haluaisin kertoa eräille, kuinka täällä yritetään johdattaa harhaan usein eri tavoin. Tämän tekisin siksi, että he oppisivat näkemään, huomaamaan ja tajuamaan nämä asiat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3182047En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631337Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi57999Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko127928Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta5926- 134855
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi9831- 63796
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22729Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84705