Testipäivät jatkuu, kohta on uusivuosikin räiskettä luvassa:)
Hyvää työpäivää
14
330
Vastaukset
- Anonyymi
Aktiivisuus on päivän teema, milloin sinä olet viimeksi ollut aktiivinen?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18185480m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hyviä harjauspäiviä harjoittelijalle
- Anonyymi
Joko niitä raketteja myydään? Toivon, että kelit sallivat ilotulituksen.
Ihmisjätteen uudenvuodenaatto menee iltavuorossa ja sitten pirteänä pääsee uudenvuodenpäiväksi aamuvuoroon. Eipä sillä kuitenkaan ole väliä kun ihmisjäte on raitis eikä juhli vuoden vaihdetta muutenkaan. Turhaa rahan tuhlausta ja luonnon saastuttamista muutenkin.
Onneksi olkoon! Maa kiersi Auringon taas, kuten se on tehnyt jo neljä ja puoli miljardia vuotta. 😄- Anonyymi
Kiitos ja hyvää työ päivää sinnekki ja uusivuosi on kohta
- Anonyymi
Miksi toinen ihminen olisi sun kontrollissa? Samaan aikaan kun ihmisellä ei ole minkäänlaista ääntä?
- Anonyymi
Luuletko että sä olet saanut jotain aikaan? Mistä sulle valheellisesti maksetaan? No ei uutta, miehillä on toisilleen tällaisia buffirakenteita
Minulla sen sijaan ei mene kovin hyvin eikä oikeuden- tai totuudenmukaisesti - Anonyymi
Mitä sä siellä testailet? Aseitako ?
- Anonyymi
Ehkä sitä testaillaan onko siitä työntekijäksi vai ei.
- Anonyymi
Testipäivän häärää, lääkärikin määrää.
- Anonyymi
Aioksää muuttaa sinne?
- Anonyymi
Lumien tuloa haittaa rakettiliikennettä ohenevalla alapilvellä.
- Anonyymi
Testimato, älykkyystesti.
pls. tee tää testi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503954
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342871Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 421925
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51869- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258