Ärsyttävä hivelypuhelin.

Anonyymi-ap

Koko ajan pitää pyyhkiä näyttöä puhtaaksi. Onneksi ei enää ole tablettia. Siinä oli vielä isompi pyyhkiminen.

>simiti<

16

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan pärjätätn tälä simpukka malinen samsung perus känykkä.Ei ole vastavaa ongelmaa. Ei sinä ole netiä ei kameraa. Mutta ikä rauha sihen kätkeytyy. Kun ei soi,ei viestit piipaa.Vapautavaa kun ei elä älypuhelin kädessä ja ei some F.B / Instagram.Aikaa ulkoilla,harastaa likuntaa 5 kertaaa viikossa. Nukua yöt hyvin ilan unetomutta.Aikaa pitää ruoka rytmikin.

• Anonyymi

Peruskännykässä on sitä jotain... Munaa 😄

Tiedän yhden, joka käyttää sitkeästi karvalakkimallia. Työnantaja joutuu toimittamaan sille kaiken paperiversiona. Tunnitkin laittaa menemään paperilla. Omat hankaluutensa tuossa, mutta jääpä sellainen turha sähläys pois. Pitää pomonkin miettiä mitä ohjeistaa kun ei voi montaa kertaa päivässä korjailla virheitään lähettämällä uusia ohjeita.

Mulla on ikävä aikaa, kun puhelinpöydällä nökötti lankapuhelin pyöreällä valintalevyllä 🥺 Voi mummo...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Peruskännykässä on sitä jotain... Munaa 😄

Tiedän yhden, joka käyttää sitkeästi karvalakkimallia. Työnantaja joutuu toimittamaan sille kaiken paperiversiona. Tunnitkin laittaa menemään paperilla. Omat hankaluutensa tuossa, mutta jääpä sellainen turha sähläys pois. Pitää pomonkin miettiä mitä ohjeistaa kun ei voi montaa kertaa päivässä korjailla virheitään lähettämällä uusia ohjeita.

Mulla on ikävä aikaa, kun puhelinpöydällä nökötti lankapuhelin pyöreällä valintalevyllä 🥺 Voi mummo...

xLiner

Olen asentanut meille sisäpuhelimen erään konkurssifirman puhelinvaihteesta. Puhelimet ovat nappulaversioita, mutta tähän saa kyllä niitä pyöritettäviäkin.
        (eräänlainen harrastus tämäkin - siis puhelinvaihteiden näpräys ja minulla on niitä jo seitsemän)
        ((piti oikein laskea nykyinen lukumäärä))

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­y­­m­f­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­N­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18184917D

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Lopeta se runkkailu niin puhelimesi pysyy puhtaana samoin tabletti eikä mäihäisillä sormilla tarvi näpytellä näyttöjä

• Puhelimiin voisi kehittää sellaisen nuoltavan suojakalvon.
      Esimerkiksi mansikan makuinen voisi olla hyvin suosittu.

• Anonyymi

Meikäläisen näytölle ei tule sormenjälkiä, kun kielellä näppäilen näyttöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Meikäläisen näytölle ei tule sormenjälkiä, kun kielellä näppäilen näyttöä.

Näin pakkasella, käsineet kädessä, voi puhelinta käyttää myös nenällä.

• Huh? Räpläät käsilläsi ties mitä kaikkea ja kaikissa tilanteissa. Sitten halut nuolla yhtä saastaisinta esinettä mitä omistuksessasi on? Huhhuh.

• MunNimiOnJK kirjoitti:

Huh? Räpläät käsilläsi ties mitä kaikkea ja kaikissa tilanteissa. Sitten halut nuolla yhtä saastaisinta esinettä mitä omistuksessasi on? Huhhuh.

Ilmoitinko, että itse olisin tuosta nuoleskelusta kiinnostunut. ;)
        Kunnollinen mainoskampanja ja muutama nettipersoona julistamaan, miten tuo tuote on hienointa ikinä, niin myynti on ihan valtavaa. Sitten maksetaan sopiva tutkimus, jossa todetaan, että nykyinen hygieniataso on ihmisille epäterveelistä (oikeasti on) ja siitä aiheutuu mm. allergioita, niin myynti kiihtyy.
        Ja juuri ennen kuin muoti muuttuu ja nuolentakalvon myynti lähtee laskuun, niin firma myydään kiinalaisille (ja ne tekevät siitä sikäläisille markkinoille possupadan makuisen version).

;)

• buddy-love kirjoitti:

Ilmoitinko, että itse olisin tuosta nuoleskelusta kiinnostunut. ;)
        Kunnollinen mainoskampanja ja muutama nettipersoona julistamaan, miten tuo tuote on hienointa ikinä, niin myynti on ihan valtavaa. Sitten maksetaan sopiva tutkimus, jossa todetaan, että nykyinen hygieniataso on ihmisille epäterveelistä (oikeasti on) ja siitä aiheutuu mm. allergioita, niin myynti kiihtyy.
        Ja juuri ennen kuin muoti muuttuu ja nuolentakalvon myynti lähtee laskuun, niin firma myydään kiinalaisille (ja ne tekevät siitä sikäläisille markkinoille possupadan makuisen version).

;)

Et kyllä maininnut.

Mutta tottahan tuo on. Ihmiset tekee mitä vain kun joku "vaikuttaja" sanoo TikTokissa.

Top 3:
        - Puhelimen voi ladata mikrossa.
        - Tidepod Challenge
        - Trump fanaatikot.
        Bonuksena Applen markkinointi.

Niinpä. Nykyään siivotaan ihan liikaa ja antibiootteja vedetään melkein heti jos aivastaa. Elämässäni olen tarvinnut yhden antibioottikuurin, lapsena leikkisin ojissa sekä muissa ryteiköissä. Kerran kahdessa vuodessa poen flunssan yleensä viikon kestävänä sessiona.

Nykyään näkee vanhempia kun kieltävät lapsia likaamasta itseään yhtään. Mielestäni suihku ja pesukone on jo keksitty, niin mitä väliä. Antaa lasten sotkea itseään välillä.

• Mieltä painaa kun puhelimen kameran linssi on täysin suojaamaton.
      Useimmissa suojakuorissa ei ole sellaista. Mulla on linssit rasvassa ja taitaa niissä olla naarmujakin.

• Pese kädet välillä? Mulla ei ole mitään ongelmaa.

• Nyt kun olen tutustunut Google Assistant keinoälyyn, kaipaan
      telefoonia, jossa oli kampi kyljessä ja langan päässä Sentraali-Santra.

• Anonyymi

Vielä minunkin aikanani oli yhden tehtaan ympäristön asuinalueilla käytössä tehtaan puhelinkeskus, joka yhdisti puhelut oikeaan taloon 😁

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      318
      2037
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1337
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      57
      999
    4. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      126
      918
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      916
    6. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      134
      855
    7. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      9
      821
    8. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      63
      796
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      729
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      705
    Aihe