Välipäivät

Anonyymi-ap

Joudutko välipäivinä töihin Tapsasta uuteen vuoteen?

76

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen virallisesti lomalla. Palaan takaisin töihin tammikuun 3:s pv. 😁👍

• Anonyymi

Onko varmasti virallista?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko varmasti virallista?

Tietysti on! Mikäli loma ei olisi virallista, siinä tapaukessa lorvisin ja laiskottelisin ilman lupaa. Sellainen kurittomuus ei kuulu käytöstapoihini.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­­y­­­m­f­o­­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­y­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18183172W

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

En joudu. Koulut on lomilla ja sitten jatkuu "loma" saikulla. Olen töissä taas ehkä helmikuun lopulla. Jos toivun hyvin, eikä tuu mitään takapakkeja. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Hyvä saikkua sen olla pitää! Nyt on oikea meno!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä saikkua sen olla pitää! Nyt on oikea meno!

Juu, rintaleikkaus on aika iso operaatio. Verevä. 🙂

Öitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öitä.

Jasu

Ui..! Pääsit siihen leikkaukseen, onneksi olkoon. Varmasti on toipumista... 😬

Pidetään peukkuja että kaikki sujuu kuten pitää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öitä.

Jasu

Huh :O ?

• Hyvät joulut näin myöhästyneesti ja oikein todella onnellista ja iloista uutta vuotta sulle ja muulle perheelle sekä myös niille suloisille pienille ja karvaisille perheenjäsenille. Ja mä todellakin toivon sulle myös oikein hyvää ja pikaista toipumista ilman ongelmia.😊.

• Anonyymi kirjoitti:

Öitä.

Jasu

Hei onneksi olkoon.. sä olet toivonut ja halunnut tätä leikkausta pitkään.

Hittolainen minuakin.. onnitella nyt leikkauksesta..

Parane pian ja hyvin. Tsemiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ui..! Pääsit siihen leikkaukseen, onneksi olkoon. Varmasti on toipumista... 😬

Pidetään peukkuja että kaikki sujuu kuten pitää.

xLiner

Jep. Kiitos. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh :O ?

Se on tarpeellinen toimenpide. Nyt kun olen taas hoikempi, huomaan miten raskaat on rintakehän varusteet. Vetää etukumaraan.

Jasu

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvät joulut näin myöhästyneesti ja oikein todella onnellista ja iloista uutta vuotta sulle ja muulle perheelle sekä myös niille suloisille pienille ja karvaisille perheenjäsenille. Ja mä todellakin toivon sulle myös oikein hyvää ja pikaista toipumista ilman ongelmia.😊.

Kiitos, samoin sinulle! Karvaisia onkin nykyään jo 16 kappaletta. 😅

Eiköhän tuostakin toivuta. 🤗
        Elämäntapamuutokset on jatkumona.

Meinaan olla loppuelämäni hoikempi ja terveempi. Nyt on jo parempaan päin menty.

Jasu

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hei onneksi olkoon.. sä olet toivonut ja halunnut tätä leikkausta pitkään.

Hittolainen minuakin.. onnitella nyt leikkauksesta..

Parane pian ja hyvin. Tsemiä!

Kiitos. 🤗💗

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan olla loppuelämäni hoikempi ja terveempi. Nyt on jo parempaan päin menty.

Jasu

"hoikempi ja terveempi"
        Hyvä Jasu, niin sitä pitää!

Tsemppiä tissien pienennökseen.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hoikempi ja terveempi"
        Hyvä Jasu, niin sitä pitää!

Tsemppiä tissien pienennökseen.

-keinovaginamies-

Tattista. Kyllä tämä Medium koko kivemmalle tuntuu kuin extralarge. Nyt sen taas huomaa miten on kuin eri ihminen, virtaa piisaa. Eikä oo vatsaa edessä eteentaivutuksessa. 😅

Veriarvot on kaikki erinomaiset, sokerit kuin rasva-arvotkin. 😊

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

No kappas vaan nehän on nopsaan multiploituneet tosin ne on hyviä siinä hommassa kyllä jos sen antaa vaan tapahtua.😀. Niin se meni gerbiilien kanssa lapsuudessakin että yks hujaus vaan niin johan olivat moninkertaistuneet.🙂.

Aivan varmasti toivut ja varmasti elämäntapamuutokset sut tavoitteeseen avittaa ja siinä pitää.🤗.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No kappas vaan nehän on nopsaan multiploituneet tosin ne on hyviä siinä hommassa kyllä jos sen antaa vaan tapahtua.😀. Niin se meni gerbiilien kanssa lapsuudessakin että yks hujaus vaan niin johan olivat moninkertaistuneet.🙂.

Aivan varmasti toivut ja varmasti elämäntapamuutokset sut tavoitteeseen avittaa ja siinä pitää.🤗.

Hehee, nämä ei ole lisääntyneet niin. Olen vaan haalinut rescue eläimiäkin hoivattavakseni. Ja aina vaan löytyy lisää rakkautta, vaikka silmäparit lisääntyy. 😅

Minulla on heikkous ja se on hoivaa ja huolenpitoa kaipaavat eläimet. Joskus ihmisetkin. 😊

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Hehee, nämä ei ole lisääntyneet niin. Olen vaan haalinut rescue eläimiäkin hoivattavakseni. Ja aina vaan löytyy lisää rakkautta, vaikka silmäparit lisääntyy. 😅

Minulla on heikkous ja se on hoivaa ja huolenpitoa kaipaavat eläimet. Joskus ihmisetkin. 😊

Jasu

No samapa tuo kun on niillä tapana noinkin lisääntyä lähes yhtä tehokkaasti.😄. Se rakkaus kertautuu aina jokaisen nappisilmä parin sekä väpättävän nuuskuttavan kuononpään myötä.😊.

• En joudu, mutta se on nyt vielä vähän auki. - Jos saan silmäni kuntoon, saatan avata joku päivä kyllä tietokoneen. - Muussa tapauksessa käynnistän läppärini vasta ensi vuonna.

• Saako kysyä, mikä ongelma silmissäsi on?

Kommenttisi tuli yllättäen vastaan. Kysymys tupsahti mieleen. Ei tarvitse vastata, jos et halua.

• tosi.typy kirjoitti:

Saako kysyä, mikä ongelma silmissäsi on?

Kommenttisi tuli yllättäen vastaan. Kysymys tupsahti mieleen. Ei tarvitse vastata, jos et halua.

Olen vasta menossa lääkäriin, mutta Googlen mukaan kyseessä on mahdollisesti vaaraton lasiaissamentuma tai lasiaisirtauma toisessa silmässä, joka oire on jatkunut nyt 5 päivää.
        - Näkö heikentyi kuitenkin sen verran, että en halua tuijottaa koko päivää tietokonetta, ennen kuin asia on tarkastettu. 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Olen vasta menossa lääkäriin, mutta Googlen mukaan kyseessä on mahdollisesti vaaraton lasiaissamentuma tai lasiaisirtauma toisessa silmässä, joka oire on jatkunut nyt 5 päivää.
        - Näkö heikentyi kuitenkin sen verran, että en halua tuijottaa koko päivää tietokonetta, ennen kuin asia on tarkastettu. 🙂

Viisas valinta. Järkevää

• Xena-183 kirjoitti:

Toivottavasti saat ongelmaan nopeasti apua ja palaudut pian entiselleen.
        Kaikenlaista sitä voikin sattua. Onneksi huomasit oireet ajoissa ja varasit ajan lääkärille.

Olen itse suuri Google diagnoosien kannattaja. Itse tehty oireiden määritelmä rauhoittaa kummasti mieltä.
        Kunhan tilanne helpottaa, laitathan koodia voinnistasi. Tsemppiä lääkärireissulle.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Toivottavasti omadiagnoosisi on oikea.
        Niin kuin luitkin, niin silloin kyseessä on hyvin yleinen ja vaaraton iän tuoma rommaus. 2/3 ihmisistä kokee sen. Lasiaisestakin jotenkin mehut häipyy.

Tulee tod.näk. myös toiseen silmään hetken päästä.

-keinovaginamies-

• Xena-183 kirjoitti:

No höh eipä oo kivoja juttuja nuo kun niitä sattuu. Onnea lääkärikäynnille ja pikaisia paranemisia. Tässä sulle parantava voimahali.🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti omadiagnoosisi on oikea.
        Niin kuin luitkin, niin silloin kyseessä on hyvin yleinen ja vaaraton iän tuoma rommaus. 2/3 ihmisistä kokee sen. Lasiaisestakin jotenkin mehut häipyy.

Tulee tod.näk. myös toiseen silmään hetken päästä.

-keinovaginamies-

Muorilla oli vuosi pari sitten, kun ikäihmisiä on :)
        Ensimmäisen silmän kanssa oli hermostuksissaan luonnollisesti, mutta toinen meni jo rutiinilla.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muorilla oli vuosi pari sitten, kun ikäihmisiä on :)
        Ensimmäisen silmän kanssa oli hermostuksissaan luonnollisesti, mutta toinen meni jo rutiinilla.

-keinovaginamies-

Huomasin vakavan puutteen kommentissani.
        Palstaprofiilini huomioiden, minun olisi ehdottomasti pitänyt kirjoittaa, että häipyy mehut siitäkin silmästä :)))

-keinovaginamies-

• tosi.typy kirjoitti:

Toivottavasti saat ongelmaan nopeasti apua ja palaudut pian entiselleen.
        Kaikenlaista sitä voikin sattua. Onneksi huomasit oireet ajoissa ja varasit ajan lääkärille.

Olen itse suuri Google diagnoosien kannattaja. Itse tehty oireiden määritelmä rauhoittaa kummasti mieltä.
        Kunhan tilanne helpottaa, laitathan koodia voinnistasi. Tsemppiä lääkärireissulle.

Kiitos huolenpidosta tosi.typy 🤗
        Kyllä työterveyslääkäri arveli omadiagnoosini olevan oikea, mutta sain vielä lähetteen silmälääkärille, jotta tarkastetaan, ettei lasiainen irrotessaan tehnyt mitään reikää tai repeämää verkkokalvoon. - Ongelman pitäisi siis mennä ohi itsestään. 👍 Sain ajan silmälääkärille ensi viikolla. - Mutta mikäli alkaisi näkyä salamointia, niin sitten täytyy hakeutua silmäpoliklinikan päivystykseen.🙂

• Mikkojuhan kirjoitti:

No höh eipä oo kivoja juttuja nuo kun niitä sattuu. Onnea lääkärikäynnille ja pikaisia paranemisia. Tässä sulle parantava voimahali.🤗.

Kiitos ystäväni 🤗
        Kaikki hyvin 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos ystäväni 🤗
        Kaikki hyvin 👍

Hyvä juttu että kaikki on ok.😊.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin vakavan puutteen kommentissani.
        Palstaprofiilini huomioiden, minun olisi ehdottomasti pitänyt kirjoittaa, että häipyy mehut siitäkin silmästä :)))

-keinovaginamies-

Huomioin vielä tämänkin tarkennuksen.. 😉

Ja kiitos, tämä on vain hieman epämiellyttävä (iän tuoma) harmi, mutta tästäkin selvitään. 👍

Kävin veljelläni kylässä aatonaattona. Hän oli lämmittänyt leivinuunia ja luulin ensin sohvalla istuessani ja katsoessani kohti vaaleaa rappausta, että pikkukärpänen lenteli nopeasti edestakaisin silmäni ohi. - Huomasin vasta seuraavana päivänä ulkona lunta vasten, että kärpänen olikin pysähtynyt näkökenttään ja sen alle oli laskeutunut sumupilvi, jonka läpi kyllä vielä näkee. - Nämä laittoivat sitten kysymään Googlelta, että missä vika. - Vanhuus ei tule yksin.. 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta tosi.typy 🤗
        Kyllä työterveyslääkäri arveli omadiagnoosini olevan oikea, mutta sain vielä lähetteen silmälääkärille, jotta tarkastetaan, ettei lasiainen irrotessaan tehnyt mitään reikää tai repeämää verkkokalvoon. - Ongelman pitäisi siis mennä ohi itsestään. 👍 Sain ajan silmälääkärille ensi viikolla. - Mutta mikäli alkaisi näkyä salamointia, niin sitten täytyy hakeutua silmäpoliklinikan päivystykseen.🙂

Hyvä, että lääkärit tutkivat huolellla. Pikaista paranemista. 😊

• Anonyymi

Voi hirmuinen. Minunkin toinen silmä katsoo ihan mihin haluaa. Silmässä sinään ei ole vikaa. Se johtuu ihan mönkijäturman aiheuttamasta aivovauriosta.

>simiti<

• tosi.typy kirjoitti:

Hyvä, että lääkärit tutkivat huolellla. Pikaista paranemista. 😊

Kiitos tosi.typy! Meillä on kyllä hyvä työterveyshuolto, josta aina olen saanut hienoa palvelua, jos olen tarvinnut. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hirmuinen. Minunkin toinen silmä katsoo ihan mihin haluaa. Silmässä sinään ei ole vikaa. Se johtuu ihan mönkijäturman aiheuttamasta aivovauriosta.

>simiti<

Sinulla on kyllä ollut vakava onnettomuus, joka on aiheuttanut pysyvät haitat. Se on surullista. Onneksi et menettänyt henkeäsi!
        - Työkaverini joutui kesällä vakavaan onnettomuuteen sähköpotkulaudalla ja häneltä meni kasvot uusiksi. - Siitä hän oli onnellinen, ettei hänelle tullut aivovauriota. - Koskaan ei voi tietää..

Minä en onneksi ole nyt joutunut onnettomuuteen. - Iän tuomia vaivoja vain, ilmeisesti. - Niin se näkö rapistuu.. - Onneksi ei vielä ulkonäkö. 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sinulla on kyllä ollut vakava onnettomuus, joka on aiheuttanut pysyvät haitat. Se on surullista. Onneksi et menettänyt henkeäsi!
        - Työkaverini joutui kesällä vakavaan onnettomuuteen sähköpotkulaudalla ja häneltä meni kasvot uusiksi. - Siitä hän oli onnellinen, ettei hänelle tullut aivovauriota. - Koskaan ei voi tietää..

Minä en onneksi ole nyt joutunut onnettomuuteen. - Iän tuomia vaivoja vain, ilmeisesti. - Niin se näkö rapistuu.. - Onneksi ei vielä ulkonäkö. 😉

Ällös huolehdi kyllä sitä yhdelläkin silmällä näkee.

>simiti<

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Huomioin vielä tämänkin tarkennuksen.. 😉

Ja kiitos, tämä on vain hieman epämiellyttävä (iän tuoma) harmi, mutta tästäkin selvitään. 👍

Kävin veljelläni kylässä aatonaattona. Hän oli lämmittänyt leivinuunia ja luulin ensin sohvalla istuessani ja katsoessani kohti vaaleaa rappausta, että pikkukärpänen lenteli nopeasti edestakaisin silmäni ohi. - Huomasin vasta seuraavana päivänä ulkona lunta vasten, että kärpänen olikin pysähtynyt näkökenttään ja sen alle oli laskeutunut sumupilvi, jonka läpi kyllä vielä näkee. - Nämä laittoivat sitten kysymään Googlelta, että missä vika. - Vanhuus ei tule yksin.. 😁

Joo, sumusta hommaa, niin se muorikin sanoi. Oli ollut jotain väläyksiäkin aluksi, mutta vaarattomia. Ei mitään verkkokalvon irtoamista, mitä tuohon kait pahimmillaan voi liittyä, mutta harvinaisia kait.
        Olin pitämässä muoria silmälääkärissä kädestä kiinni, jotta tämäkin koitos kestettiin :))

Mulla on ollut joskus sumuisuutta silmissä pitkän saunasession jälkeen, mutta sitä kait voi tulla ihan nestehukasta tai jostain silmien kuivumisesta. En ole asiaa tutkituttanut, kun aina se menee muutamassa tunnissa ohi.

Vedän joskus useamman tunnin sessioita tuolla ulkosaunalla :))) Pitäis muistaa nesteyttää paremmin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, sumusta hommaa, niin se muorikin sanoi. Oli ollut jotain väläyksiäkin aluksi, mutta vaarattomia. Ei mitään verkkokalvon irtoamista, mitä tuohon kait pahimmillaan voi liittyä, mutta harvinaisia kait.
        Olin pitämässä muoria silmälääkärissä kädestä kiinni, jotta tämäkin koitos kestettiin :))

Mulla on ollut joskus sumuisuutta silmissä pitkän saunasession jälkeen, mutta sitä kait voi tulla ihan nestehukasta tai jostain silmien kuivumisesta. En ole asiaa tutkituttanut, kun aina se menee muutamassa tunnissa ohi.

Vedän joskus useamman tunnin sessioita tuolla ulkosaunalla :))) Pitäis muistaa nesteyttää paremmin.

-keinovaginamies-

Lentokonekin on yksi silmiä kuivattava paikka ja näyttöpäätteen tuijottaminen tietenkin myös. Nämä ovat joskus tosiaan tehneet sellaisen ohimenevän sumun silmän pintaan. - Saunassa ei kannata ottaa liian kuumia ja kuivia löylyjä, vaikka onhan sellainen ulkosauna varmasti todella viihtyisä. 👍

Kiitos tilanteen jakamisesta kvm. Yritän olla murehtimatta, vaikka minulla ei olekaan kädestäpitelijää. 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Lentokonekin on yksi silmiä kuivattava paikka ja näyttöpäätteen tuijottaminen tietenkin myös. Nämä ovat joskus tosiaan tehneet sellaisen ohimenevän sumun silmän pintaan. - Saunassa ei kannata ottaa liian kuumia ja kuivia löylyjä, vaikka onhan sellainen ulkosauna varmasti todella viihtyisä. 👍

Kiitos tilanteen jakamisesta kvm. Yritän olla murehtimatta, vaikka minulla ei olekaan kädestäpitelijää. 🙂

Ulkosaunassa otetaan vain lempeitä ja kosteita löylyjä, ei siellä oikein muita saakaan.

No sinä oletkin eri maata kuin tuo muori. Tuollainen rauhallinen ja järkevä insinöörinainen.
        Eli isotyttöhän pärjää yksinkin, vaikka olisi se kiva että sinäkin sen pitelijän löytäisit.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ulkosaunassa otetaan vain lempeitä ja kosteita löylyjä, ei siellä oikein muita saakaan.

No sinä oletkin eri maata kuin tuo muori. Tuollainen rauhallinen ja järkevä insinöörinainen.
        Eli isotyttöhän pärjää yksinkin, vaikka olisi se kiva että sinäkin sen pitelijän löytäisit.

-keinovaginamies-

Sinulle on jäänyt joulumieli päälle, huomaan ;)
        Mutta kiitos. Onneksi minulla on elämässäni muita tsemppaavia miehiä, vaikka se oma onkin kadoksissa. - Pomokin ohjeisti tänään; "Äänikomennoilla eteenpäin, äläkä hyppää benjitä"..

• Anonyymi

Mieluummin olisin töissä, kuin nyt flunssan takia saikulla.

• En joudu välipäivinä töihin. Olin Joulun töissä ja sitten olen töissä uudenvuodenaaton ja -päivän. Mutta eipä se ihmisjätettä haittaa, kun ei ole ketään kenen kanssa niitä viettää.

• Anonyymi

Eli käyt ahneuttasi töissä vaan tuplapalkalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli käyt ahneuttasi töissä vaan tuplapalkalla?

En edes pyytänyt. Ehkä oli vaan mun vuoro.

• Olen joululomalla uuteen vuoteen, minkä jälkeen talvilomalla. Töihin palaan vasta 10.1.
      Jeah! Hyvä loma.

• Anonyymi

Minäpä olen eläkkeellä (työkyvyttömyys). Lällällää. Voi niitä kovia aikoja kun piti käydä töissä. Tuntui, ettei ikinä ole lomaa, kun tein vuorotöitä.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen eläkkeellä (työkyvyttömyys). Lällällää. Voi niitä kovia aikoja kun piti käydä töissä. Tuntui, ettei ikinä ole lomaa, kun tein vuorotöitä.

>simiti<

Äläs lällättele siellä. Kuitenkin sulla on ikävä töihin.

Itse kun olin pitkällä 6 kk kestävällä sairauslomalla, eikä töihinpaluu ollut varmaa, ikävöin jo työn tekemistä.

• Anonyymi

Jo kohta 8 vuotta eläkkeellä :D

Gubbe 74

• Anonyymi

Lumitöihin

• Anonyymi

Voih sentään. Tuskin moisia aikoja. Nykyisin olen toki työkyvyttömyys eläkkeellä. Ei se juurikaan poikkea normi työnteostani. 🤣

>simiti<

• Anonyymi

Kyllä sitä ns töihin joutuu loman aikana, sekä oikeisiin että sanotaanko vaikka että vähän erilaisiin hommiin

• Anonyymi

En joudu vaan menen aivan mielelläni , tuohan se pienen tili "pussin " jolle löytyy aina käyttöä .

• Anonyymi

Kyllä. Kolmena päivänä.

• Anonyymi

No joo, parina päivänä pitää töiskennellä ja konttuurihommia päälle.
      Mitenpä Ap?

• Anonyymi

Vastattu jo!

• Ei tarvi mennä vasta kun ti. 8.1 2024.😀.

• Anonyymi

Missäs sä olet töissä

• Anonyymi kirjoitti:

Missäs sä olet töissä

Edelleen siellä kahvilassa missä ennenkin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Edelleen siellä kahvilassa missä ennenkin.🙂.

Missä kahvilassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä kahvilassa?

Miinantorilla Kiipulassa kuten oon kertonu jos se nyt sua jostain syystä erityisesti kiinnostaa.😀. Tervetuloo kahville vaan tai vaikka syömään hyvää salaattia lounas aikaan.🙂.

• Ylihuomenna täytyy palata töihin.

• Tänään töissä, mutta kohta lähden pois ja huomennahan on vapaa, kun on viattomien lasten päivä. Ja perjantain oon kans pois, että tiistaina sitten vasta takas. Mutta muistakaa sitten, että näinä välipäivinä kannattaa käyttää pekkanen tai ottaa vaan härskisti palkaton. Koska jos otatte lomapäivän, niin se työnantaja ottaa kierosti yhden ylimääräisen loman, koska sopimusten mukaan loman jälkeinen LAUANTAI vie yhden lomapäivän. Kesälomillakin menetetään neljä lomapäivää noiden lauantain takia.

• Anonyymi

Viattomien lasten päivä vapaa? Öö. Vitsi?

Ei meidän sopimuksessa vaan mene ikinä ylimääräisiä päiviä lomista, vaikka pitäisi lomansa niin kummallisesti pätkissä kuin minä.

Onko teillä lauantai työpäivä?

- Sheena

• Anonyymi

Täh? Viattomien lasten päivä vapaapäivä? Oletko koskaan ollut päivääkään työelämässä?

• Anonyymi kirjoitti:

Viattomien lasten päivä vapaa? Öö. Vitsi?

Ei meidän sopimuksessa vaan mene ikinä ylimääräisiä päiviä lomista, vaikka pitäisi lomansa niin kummallisesti pätkissä kuin minä.

Onko teillä lauantai työpäivä?

- Sheena

On varmaan rakennusalan omia kiemuroita, siis lauantai ei oo työpäivä muuten, mutta jos edellinen päivä on vapaa, niin lauantai katsotaan myös vapaa päiväksi. Ja sitä perustellaan sillä että lauantai on arkipäivä. Muutenkin rakennusliitto on tehny pöljiä sopimuksia. Tästä on jo useita vuosia, kun hylkäsi palkankorotus ehdotuksen ja sen jälkeen neuvotteli pienemmän palkankorotuksen. Sen takia oon jo vähän kyllästyny koko liittoihin, vaikka paljon hyvää saanu aikaan, mutta nykyään on jo aika säheltämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Viattomien lasten päivä vapaapäivä? Oletko koskaan ollut päivääkään työelämässä?

Itsehän olin aina viaton kun olin töissä. Kerran keskellä talvea tuli ongelma. Tuumasin pomolle, että se oli varmaan se kesähessu.

>simiti<

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

On varmaan rakennusalan omia kiemuroita, siis lauantai ei oo työpäivä muuten, mutta jos edellinen päivä on vapaa, niin lauantai katsotaan myös vapaa päiväksi. Ja sitä perustellaan sillä että lauantai on arkipäivä. Muutenkin rakennusliitto on tehny pöljiä sopimuksia. Tästä on jo useita vuosia, kun hylkäsi palkankorotus ehdotuksen ja sen jälkeen neuvotteli pienemmän palkankorotuksen. Sen takia oon jo vähän kyllästyny koko liittoihin, vaikka paljon hyvää saanu aikaan, mutta nykyään on jo aika säheltämistä.

Rakennusalalla pitäisi tosiaan panna sopimukset uusiksi, kuulostaa todella pöljiltä sopimuksilta. Lauantaita on turha lukea työpäiväksi, ellei se ole työpäivä 🙄.

- Sheena

• Lomailen 2.1 asti eli tiedossa on vielä monta laiskaa päivää ennen kuin avaan työsähköpostin 🤗

• Anonyymi

Töihin ei JOUDUTA. Oletko työpaikkasi yleinen narisija vai peräti KELAN elätti??

• Anonyymi

Lopeta se hoonaaminen. Jätkä on työkyvyttömyyseläkkeellä ja diagnooseja enemmän kuin pienellä kylällä, vtun pahkaotsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se hoonaaminen. Jätkä on työkyvyttömyyseläkkeellä ja diagnooseja enemmän kuin pienellä kylällä, vtun pahkaotsa

Amen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      114
      2867
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      180
      2091
    3. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      312
      1933
    4. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      126
      1800
    5. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      95
      1593
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      37
      1369
    7. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      190
      1285
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1234
    9. Häirikkömönkijäkuskit satimeen

Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä
      Suomussalmi
      59
      1093
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      49
      1046
    Aihe